Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Facebook

    Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    Ondertussen is de groep op facebook blijkbaar in elkaar gestuikt want nu zijn er al bijna geen leden meer.
    179 leden toch ??

    Comment


    • #62
      Re: Facebook

      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      179 leden toch ??
      Aha klopt er zijn blijkbaar 2 groepen.
      Tot sluitertijd, Dirk

      Comment


      • #63
        Re: Facebook

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        idem hier.
        Volgens mij is die facebook vooral geschikt om je tijd mee te verprutsen.
        Mja, ongeveer 2 keer per maand krijg ik een shoot aanvraag via Facebook waarvan 1tje akkoord gaat met mijn voorwaarden.

        Puur commercieel gezien een makkelijke manier van netwerken en vooral gratis
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #64
          Re: Facebook

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Leuk, maar ik kom - na enkele maanden Facebook - toch terug op mijn eerste vraag : wat is het nut hier nu eigenlijk van? Ok, er heeft iemand mij gevonden maar daar had die geen Facebook voor nodig, mijn naam intikken in Google is méér dan voldoende .
          ik blijf met dezelfde vraag zitten.
          Heb jij, hvr, er al een antwoord op ondertussen?
          snap trouwens ook niet hoe fotofolio via facebook aanvragen krijgt voor een shoot. facebook gaat toch over je priveleven?
          je kan daar toch geen zakelijke contacten mee aanboren?

          Comment


          • #65
            Re: Facebook

            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            snap trouwens ook niet hoe fotofolio via facebook aanvragen krijgt voor een shoot. facebook gaat toch over je priveleven?
            je kan daar toch geen zakelijke contacten mee aanboren?
            Yeah right ...

            Ondertussen al zo'n 600+ "vrienden" op Facebook die op hun beurt mijn profiel voorstellen aan hun kennissen. Tussen al die "vrienden" zit er van tijd tot tijd wel eens iemand tussen die mijn werk ontdekt en via Facebook info vraagt.

            Als je natuurlijk Facebook gebruikt om louter persoonlijke kennissen te accepteren als "vriend" dan is het ook normaal dat er die "beperkte" groep "vrienden" een opdracht komt.

            Mijn Facebook gaat NIET over mijn privéleven, het is een handige tool om mijn professioneel leven en de daaraan gekoppelde diensten de wereld in te sturen
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #66
              Re: Facebook

              ik begin het precies een beetje te begrijpen.
              En je kan waarschijnlijk wel meerdere accounts aanmaken, bijvoorbeeld een prive en een zakelijke. dat zou handig zijn.
              en als je een account hebt bij facebook, krijg je dan geen extra spam in je mailbox?
              bedankt alvast voor de informatie.
              Last edited by Control-Z; 15 juni 2009, 17:38.

              Comment


              • #67
                Re: Facebook

                Ik ben heel erg actief op Facebook, ietsje te vrees ik

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                en als je een account hebt bij facebook, krijg je dan geen extra spam in je mailbox?
                bedankt alvast voor de informatie.
                Dit kan je allemaal aanpassen bij je instellingen. Bv. Bij mij is het zo ingesteld dat ik geen mails krijg bij elke melding.
                Facebook
                Flickr
                500px

                Comment


                • #68
                  Re: Facebook

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  ik begin het precies een beetje te begrijpen.
                  En je kan waarschijnlijk wel meerdere accounts aanmaken, bijvoorbeeld een prive en een zakelijke. dat zou handig zijn.
                  en als je een account hebt bij facebook, krijg je dan geen extra spam in je mailbox?
                  bedankt alvast voor de informatie.
                  Moeilijk te zeggen of er spam binnenkomt op je Email door gebruik van facebook.
                  Wat wel is dat je op facebook zelf soms schandalige reclame tegenkomt. Die reclame wordt getoond alsof het een mededeling van facebook is.

                  vb: Bij facebook krijg je af en toe een boodschap van wat vrienden gedaan of gepresteerd hebben. En dan af en toe is er een reclame boodschap in die trend.
                  Uw vriend "..." (echte naam van 1 van uw vrienden) heeft jou op de lijst van tofste personen gezet. Klik hier om...

                  En als je daar dan klikt dan krijg je nog wat vragen alsof het echt is, en op het einde moet je je GSM nummer opgeven om het resultaat echt te zien. Als je dan de kleine lettertjes leest dan staat er ergens dat het nooit meer dan 30 Euro per maand zal kosten...

                  Maar goed dat is zo met alles wat je online doet, je moet steeds oppassen hé. En nooit je gegevens te grabbel gooien. Bij alle sociale netwerken wordt de drempel af en toe laag omdat je vaak echt met je vrienden bezig bent, en af en toe vergeet je dan dat er soms anderen mee kunnen lezen.
                  Tot sluitertijd, Dirk

                  Comment


                  • #69
                    Re: Facebook

                    Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                    Wat wel is dat je op facebook zelf soms schandalige reclame tegenkomt. Die reclame wordt getoond alsof het een mededeling van facebook is.
                    Yep, er zit een hoop spam op de site zelf (ongevraagde en vermomde reclame), maar als je dat eenmaal weet kijk je daar gewoon over.

                    Ik vind het iig een leuke manier om te communiceren met vrienden en oude kenissen zonder echt te mailen of bellen, een manier om op luchtige wijze in contact te blijven, zodat je niemand echt uit het oog verliest.

                    En af en toe haal ik ook gewoon onbekenden binnen, ik vind het leuk om mensen van over heel de wereld te leren kennen (alhoewel "kennen" natuurlijk een groot woord is op Facebook )
                    La belle image c'est une géometrie modulée par le coeur - Willy Ronis

                    Comment


                    • #70
                      Re: Facebook

                      Heb mij ook maar lid gemaakt.
                      Ik snap nog niet veel van dat hele faceboekgedoe

                      Danny
                      SeALbe

                      Comment


                      • #71
                        Re: Facebook

                        Ik ben ook lid op facebook, maar ik zit er echt maar héél zelden op...

                        Comment


                        • #72
                          Re: Facebook

                          Heb mij dan maar direct aangemeld op twitter ook!
                          SeALbe

                          Comment


                          • #73
                            Re: Facebook

                            Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk bericht
                            Heb mij dan maar direct aangemeld op twitter ook!
                            misschien kan je zo ook nog eens langslopen bij 'Netlog'

                            Comment


                            • #74
                              Re: Facebook

                              Facebook, Netlog en Twitter hebben we hier onlangs geblokkeerd.


                              Sommigen zijn daar niet zo happy mee blijkbaar.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment


                              • #75
                                Re: Facebook

                                ondertss heb ik zo een appelzeegroen vermoeden dat TS al helemaal over zijn FB trauma heen is
                                Scotty... beam me up !!!

                                Comment

                                Working...
                                X