Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Collapse
X
-
-
Re: Facebook
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht179 leden toch ??Tot sluitertijd, Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtidem hier.
Volgens mij is die facebook vooral geschikt om je tijd mee te verprutsen.
Puur commercieel gezien een makkelijke manier van netwerken en vooral gratis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtLeuk, maar ik kom - na enkele maanden Facebook - toch terug op mijn eerste vraag : wat is het nut hier nu eigenlijk van? Ok, er heeft iemand mij gevonden maar daar had die geen Facebook voor nodig, mijn naam intikken in Google is méér dan voldoende .
Heb jij, hvr, er al een antwoord op ondertussen?
snap trouwens ook niet hoe fotofolio via facebook aanvragen krijgt voor een shoot. facebook gaat toch over je priveleven?
je kan daar toch geen zakelijke contacten mee aanboren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtsnap trouwens ook niet hoe fotofolio via facebook aanvragen krijgt voor een shoot. facebook gaat toch over je priveleven?
je kan daar toch geen zakelijke contacten mee aanboren?
Ondertussen al zo'n 600+ "vrienden" op Facebook die op hun beurt mijn profiel voorstellen aan hun kennissen. Tussen al die "vrienden" zit er van tijd tot tijd wel eens iemand tussen die mijn werk ontdekt en via Facebook info vraagt.
Als je natuurlijk Facebook gebruikt om louter persoonlijke kennissen te accepteren als "vriend" dan is het ook normaal dat er die "beperkte" groep "vrienden" een opdracht komt.
Mijn Facebook gaat NIET over mijn privéleven, het is een handige tool om mijn professioneel leven en de daaraan gekoppelde diensten de wereld in te sturen
Comment
-
ik begin het precies een beetje te begrijpen.
En je kan waarschijnlijk wel meerdere accounts aanmaken, bijvoorbeeld een prive en een zakelijke. dat zou handig zijn.
en als je een account hebt bij facebook, krijg je dan geen extra spam in je mailbox?
bedankt alvast voor de informatie.Last edited by Control-Z; 15 juni 2009, 18:38.
Comment
-
-
Ik ben heel erg actief op Facebook, ietsje te vrees ik
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichten als je een account hebt bij facebook, krijg je dan geen extra spam in je mailbox?
bedankt alvast voor de informatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtik begin het precies een beetje te begrijpen.
En je kan waarschijnlijk wel meerdere accounts aanmaken, bijvoorbeeld een prive en een zakelijke. dat zou handig zijn.
en als je een account hebt bij facebook, krijg je dan geen extra spam in je mailbox?
bedankt alvast voor de informatie.
Wat wel is dat je op facebook zelf soms schandalige reclame tegenkomt. Die reclame wordt getoond alsof het een mededeling van facebook is.
vb: Bij facebook krijg je af en toe een boodschap van wat vrienden gedaan of gepresteerd hebben. En dan af en toe is er een reclame boodschap in die trend.
Uw vriend "..." (echte naam van 1 van uw vrienden) heeft jou op de lijst van tofste personen gezet. Klik hier om...
En als je daar dan klikt dan krijg je nog wat vragen alsof het echt is, en op het einde moet je je GSM nummer opgeven om het resultaat echt te zien. Als je dan de kleine lettertjes leest dan staat er ergens dat het nooit meer dan 30 Euro per maand zal kosten...
Maar goed dat is zo met alles wat je online doet, je moet steeds oppassen hé. En nooit je gegevens te grabbel gooien. Bij alle sociale netwerken wordt de drempel af en toe laag omdat je vaak echt met je vrienden bezig bent, en af en toe vergeet je dan dat er soms anderen mee kunnen lezen.Tot sluitertijd, Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk berichtWat wel is dat je op facebook zelf soms schandalige reclame tegenkomt. Die reclame wordt getoond alsof het een mededeling van facebook is.
Ik vind het iig een leuke manier om te communiceren met vrienden en oude kenissen zonder echt te mailen of bellen, een manier om op luchtige wijze in contact te blijven, zodat je niemand echt uit het oog verliest.
En af en toe haal ik ook gewoon onbekenden binnen, ik vind het leuk om mensen van over heel de wereld te leren kennen (alhoewel "kennen" natuurlijk een groot woord is op Facebook )La belle image c'est une géometrie modulée par le coeur - Willy Ronis
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk berichtHeb mij dan maar direct aangemeld op twitter ook!
Comment
Comment