Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Facebook

    Heb ondertussen dan ook maar een account aangemaakt op facebook.
    Ik heb in m'n mail al een bericht gekregen dat iemand iets op m'n pribord gezet heeft, maar dat prikbordbericht is niet te vinden op m'n facebook (prikbord is leeg)
    Dat begint al goed ...

    Comment


    • #47
      Re: Facebook

      Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
      Heb ondertussen dan ook maar een account aangemaakt op facebook.
      Ik heb in m'n mail al een bericht gekregen dat iemand iets op m'n pribord gezet heeft, maar dat prikbordbericht is niet te vinden op m'n facebook (prikbord is leeg)
      Dat begint al goed ...
      Browser refreshen en coookies verwijderen... zal dan wel gaan.

      Comment


      • #48
        Re: Facebook

        Is er een verschil met or*** (http://www.or***.com)? Of is dit de zoveelste site die net hetzelfde doet als alle andere social networking sites?

        EDIT: Erm... censuur? Dit is wel degelijk de naam van de site, er zijn geen vieze dingen mee gemoeid, het is zelfs iets van Google...
        Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

        Comment


        • #49
          Re: Facebook

          ook maar even lid gemaakt van deze groep
          alleen ben ik eigenlijk totaal niet zo actief op facebook
          Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

          Comment


          • #50
            Re: Facebook

            'k heb geen facebook account, maar wel een linkedin.com account.
            Zelfde principe dacht ik, dus daar ook maar meteen een belgiumdigital group gemaakt.
            Mensen die dat wensen kunnen joinen.

            link: http://www.linkedin.com/groups?about=&gid=891357

            Comment


            • #51
              Re: Facebook

              Leuk, maar ik kom - na enkele maanden Facebook - toch terug op mijn eerste vraag : wat is het nut hier nu eigenlijk van? Ok, er heeft iemand mij gevonden maar daar had die geen Facebook voor nodig, mijn naam intikken in Google is méér dan voldoende .

              Comment


              • #52
                Re: Facebook

                Die nieuwe Facebook werkt enorm veel trager als de oude of is dat maar een indruk?

                Comment


                • #53
                  Re: Facebook

                  Oorspronkelijk geplaatst door Roel W Bekijk bericht
                  Die nieuwe Facebook werkt enorm veel trager als de oude of is dat maar een indruk?
                  Traaaaag is inderdaad wel de rode draad bij Facebook .

                  Comment


                  • #54
                    Re: Facebook

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                    Het zal wel aan mij liggen, maar veel snap ik er niet van
                    idem hier.
                    Volgens mij is die facebook vooral geschikt om je tijd mee te verprutsen.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Facebook

                      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      idem hier.
                      Volgens mij is die facebook vooral geschikt om je tijd mee te verprutsen.
                      Prul en dikke nest allemaal...
                      Van de week gehoord op Duitse tv dat firma's bereid zijn om tot 152 dollar te betalen
                      voor een adres....
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #56
                        Re: Facebook

                        Ik gebruik facebook heel veel en heb al heel wat mensen leren kennen via die weg. Na 10 jaar heb ik terug enkele klasgenoten gevonden die ik in de loop der tijd volledig uit het oog ben verloren. Of mensen terugvinden vanop evenementen. bvb op een festival zit je te babbelen met een zekere Sofie, maar je vergeet haar nummer of mailadres te vragen en weet je haar achternaam niet meer. Enkele weken later ontdek je dat zij bevriend is met een van je collega's van je vorige job. Via mail of op een andere manier ga je lang moeten zoeken denk ik.

                        Verder vind ik het gewoon leuk om te weten wat iedereen zoal doet, zonder daar steeds mails te hoeven voor sturen. Mensen die bvb op reis gaan, in het buitenland gaan studeren, ook naar een evenement gaan, ... .

                        Indien het iemand zou interesseren: hier ben ik te vinden. http://www.facebook.com/people/Bert-Meskens/1518072443

                        Comment


                        • #57
                          Re: Facebook

                          Moet wel heel speciaal zijn facebook ...
                          Pagina is onvindbaar !
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                          Ik gebruik facebook heel veel en heb al heel wat mensen leren kennen via die weg. Na 10 jaar heb ik terug enkele klasgenoten gevonden die ik in de loop der tijd volledig uit het oog ben verloren. Of mensen terugvinden vanop evenementen. bvb op een festival zit je te babbelen met een zekere Sofie, maar je vergeet haar nummer of mailadres te vragen en weet je haar achternaam niet meer. Enkele weken later ontdek je dat zij bevriend is met een van je collega's van je vorige job. Via mail of op een andere manier ga je lang moeten zoeken denk ik.

                          Verder vind ik het gewoon leuk om te weten wat iedereen zoal doet, zonder daar steeds mails te hoeven voor sturen. Mensen die bvb op reis gaan, in het buitenland gaan studeren, ook naar een evenement gaan, ... .

                          Indien het iemand zou interesseren: hier ben ik te vinden. http://www.facebook.com/people/Bert-Meskens/1518072443
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • #58
                            Re: Facebook

                            Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                            Moet wel heel speciaal zijn facebook ...
                            Pagina is onvindbaar !
                            Lol Dat komt waarschijnlijk omdat ik nog aangemeld was. Ik heb onlangs mijn privacyinstellingen wat verhoogd, met als gevolg dat links vanuit google blijkbaar niets meer opleveren. Zoek eens op facebook naar Bert Meskens en je komt me zeker tegen.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Facebook

                              Was al langer lid en heb mij ook maar bij de BD geschaard.

                              Groetjes,
                              Pol.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #60
                                Re: Facebook

                                Ondertussen is de groep op facebook blijkbaar in elkaar gestuikt want nu zijn er al bijna geen leden meer.
                                Tot sluitertijd, Dirk

                                Comment

                                Working...
                                X