Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ivan Sonck

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ivan Sonck

Meest markante voorbeelden zijn Maeyens en Borlé die hun accreditatie moeten bevechten hebben. Anderzijds sturen ze iemand als Company mee...
    Ja straf hé, Maeyens wordt dan nog vierde in de finale en Borlé mist op een zucht een finaleplaats en verbetert het Belgisch record.
    Hans Vandenweghe was ook bijzonder hard voor het BOIC.
    Uiteindelijk hebben wij Belgen het als enige bij het rechte eind. Het is tenslotte maar sport en het is veel belangrijker goed te eten en te drinken. Dus is het absoluut niet nodig veel aandacht aan sport te schenken.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

En nu mister Sonck ? ZILVER voor Gevaert en co...
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Voor alles een uitleg die Ivan. hoor het hem nu al zeggen: misser van Jamaica en obstructie voor het UK team ...

Maar persoonlijk héél verdient en prachtprestatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Een korte reactie : is er iemand die Ivan Sonck persoonlijk kent? Ik denk van niet. Toevallig is hij een goede kennis van mijn vader die op atletiek gebied ook de nodige professionele ervaring heeft.
          Ik ken hem nog van toen ik af en toe tegen hem voetbalde ( ja ja, Sonck heeft gevoetbald ) Hij is wel een stuk ouder dan ik maar was zeker geen antipathieke figuur. Wees toch een beetje voorzichtig om iemand te veroordelen zonder dat je deze persoon wat beter kent.....
          Ik kan maar een ding zeggen over Ivan Sonck. Hij weet niet wat het is om topsporter te zijn (2u 59 op de marathon is nu ook niet super hé!) dus vind ik dat hij soms zijn uitspraken wat anders moet aanpakken. Over het topsport beleid moet ik hem wel gelijk geven, het moet anders in belgië!!! maar over individuele prestaties zit hij er toch regelmatig naast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
            Toch even aanstippen dat Ivan Sonck zélf marathon's heeft gelopen,toegegeven ,is nooit onder de 3 uur geraakt.Maar hij heeft het toch maar gedaan,als ex-roker.En weet dus zelf wel van binnenuit iets over atletiek.Zijn lijzige,baardwrijvende stijl kan tegensteken,ja...

Walter
            Het feit dat hij ooit marathons heeft gelopen, wil nog niet zeggen dat hij alle kennis heeft over andere atletiek disciplines! Data kan iedereen leren, maar het effectief doen is voor weinige weg gelegd.

Comment

De vraag is hier al gesteld of iemand hier Sonck persoonlijk kent. Ik ken hem niet, en ik wil ook niet oordelen over 's mans persoonlijkheid. Wat echter heel duidelijk opvalt is dat hij niet om kan met wat Kim Gevaert al heeft gepresteerd. Sport is niet mijn ding. Ik doe er niet aan en ik kijk er zelden naar. Als ik hem dan bezig hoor, dan denk ik dat hij haar in het begin van haar cariere beschouwde als iemand die niet veel potentieel had, en doet hij er nu alles aan om zijn ongelijk niet te moeten toegeven.
              Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mountainhunter Bekijk bericht
                De vraag is hier al gesteld of iemand hier Sonck persoonlijk kent. Ik ken hem niet, en ik wil ook niet oordelen over 's mans persoonlijkheid. Wat echter heel duidelijk opvalt is dat hij niet om kan met wat Kim Gevaert al heeft gepresteerd. Sport is niet mijn ding. Ik doe er niet aan en ik kijk er zelden naar. Als ik hem dan bezig hoor, dan denk ik dat hij haar in het begin van haar cariere beschouwde als iemand die niet veel potentieel had, en doet hij er nu alles aan om zijn ongelijk niet te moeten toegeven.
                Als Ivan niet op TV was geweest een tijdje terug in Zomer 2008;
                dan was ik de man al lang vergeten
                Als Kim en co. zich de kritiek had moeten aantrekken van hem, dan hadden ze vandaag geen zilver.
                Last edited by theokus; 23 augustus 2008, 05:53.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ok. Ik heb zijn reactie nu ook gelezen. Mijn besluit: onzinnige commentaar.
                  Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                  Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

heb hem daarstraks op sporza radio gehoord en hij had dus weeral commentaar...
                    ik snap dit even niet: "het is niet omdat ze zilver hebben dat ze tot de wereldtop behoren..."
                    wat is dan wel een referentie om u tot de werledtop te doen behoren?
                    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
                      ik snap dit even niet: "het is niet omdat ze zilver hebben dat ze tot de wereldtop behoren..."
                      Doping
                      mvg,
                      Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
                        ja kijk, ze hebbe 1 zilveren medaille behaald

da noem'k nu ook niet direct de wereldtop hoor
                        foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                          ja kijk, ze hebbe 1 zilveren medaille behaald

da noem'k nu ook niet direct de wereldtop hoor
                          ...en brons op het WK.
                          2 x top drie op een belangrijk tornooi lijkt mij wel wereldtop in die discipline.
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rugero Bekijk bericht
                            Het feit dat hij ooit marathons heeft gelopen, wil nog niet zeggen dat hij alle kennis heeft over andere atletiek disciplines! Data kan iedereen leren, maar het effectief doen is voor weinige weg gelegd.
                            Sorry hoor, ik ben een oud atleet (tussen 1969 en 1979 mederecordhouder in de Belgische 4x400)en ik kan je verzekeren dat Ivan Sonck zéér véél van Atletiek afweet. Maar echte "kenners" zijn soms een beetje te gefixeerd en komen dan wat stroef over in de media.
                            Maar hij zit er meestal niet ver naast. Hij pakt Gevaert mijns insziens soms een ietsje te zwaar aan, maar Kim is geen absolute wereldtop (ze zit er net onder), was ze dat wel dan had ze vanmiddag die Russin lekker ingepakt en hadden ze goud.
                            Zuiver op tijd zou België normaal vierde geweest zijn (na USA, Jamaica en Rusland), maar aflossingen (en zeker een 4x100) zijn lopen + aflossingen: onze dames zijn bijna wereldklasse in het lopen, en de absolute wereldtop in het "aflossen". Tenzij natuurlijk die Rusinnen, Amerikaansen en Jamaicaansen niet zuiver op de graat zijn.
                            Ik ben echt benieuwd naar de 4x400m bij de mannen: daar is de kans op foute aflossingen veel kleiner, moesten die een medaille halen dan zou je die eigenlijk nóg hoger moeten inschatten dan de 4x100.
                            Last edited by nete; 22 augustus 2008, 22:59.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                              ...en brons op het WK.
                              2 x top drie op een belangrijk tornooi lijkt mij wel wereldtop in die discipline.
                              hoeveel loopwedstrijden zijn er geweest op de olympische?
                              foto als spiegel of als venster?

Comment

Sport is voor het grootste deel "emotie" en "epos". En daar heeft "ijspegel Sonck" absoluut geen kaas van gegeten...
                                Greetz, Kariboe
                                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
                                X