Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgisch voetbal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgisch voetbal

Aub lees deze petitie...
    Trop is teveel. de Keersmaecker heeft zich weer eens van zijn onbekwaamste kant laten zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dhontski Bekijk bericht
      De schrijver van het artikel blijft anoniem.
      Wij krijgen als dank voor het intypen van ons e-mailadres nóg meer rotzooi in onze mailbox.

Ja ... dáaag!
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Gisteren bleek het Belgisch voetbal nog niet helemaal dood.
        Een goed Standard Luik tegen een bleek Liverpool FC.

Ook al ben ik Brugge supporter in hart en nieren, dit doet deugd om te zien.
        Nu maar hopen dat Standard Luik op Anfield Road ook een memorabele match kan spelen zoals wij dat ooit tegen Dortmund gedaan hebben.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

antwoord is simpel hoor: belgisch voetbal + de bond = 1 grote klucht.. of 1 grote grap.. tis hoe je het beziet
          poof

Comment

Als de sport op zich nu nog enig belang had, dan was er helemaal geen probleem: laat alle competities beginnen NA de Spelen.
            Maar dan zou men misschien een paar eindrondes of zo moeten inkrimpen en zouden er een paar "recettes" minder zijn.
            Geld boven alles, dus kunnen de clubs zonder probleem de OS boycotten.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

gewoon het oude systeem hanteren, geen profspelers op de Olympische spelen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                gewoon het oude systeem hanteren, geen profspelers op de Olympische spelen.
                grt,bouk.
                En voor de twijfelaars: voetbal is er bij sinds 1900....
                (gisteren ook maar gehoord op TV)
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                  Uit De Standaard website van deze avond:

Ik ben nu niet de grote voelballiefhebber maar lees net dat Company toch naar Hamburg terug reist omdat hij van onze eingenste Belgische voetbalbond geen steun kreeg om langer bij de olympische selectie te blijven.

Hoe kan een Belgische bond niet iemand steunen om eventueel te schitteren op de OS? Dat moet mij nu toch iemand uitleggen. Hoeveel OS kan een speler in zijn carriere meemaken? Inderdaad, heel weinig en dan gan we op zo'n manier om met onze spelers?????

Is het ook niet fout van voetbalcompetities te starten als de OS bezig zijn? Men weet dat men (de clubs) verscheidene van hun spelers kwijt kan zijn door de OS, waarom dan niet 2 weken uitstellen die hele competie? Ja, dan verschuift de winterstop ook met 2 weken maar kan er ook iet creatiefs voor gevonden worden toch.
                  Allemaal mooi en wel, maar de OS zijn "maar" de OS. Eigenlijk bedoelt voor amateurs?
                  Als je ziet wat er betaald word voor spelers in het voetbal, is het niet meer dan logisch, dat grote ploegen hun investering niet aan een OS zien teniet gaan, (onderbreking trainingen, ontbreken op wedstrijden, maar vooral, kwetsuren), en dus het financiele belang voor het individuele stellen.
                  Ook al is het misschien spijtig voor onze ploeg, het is normaal. En de spelers zijn er zlef mee schuld aan, ze kijgen geld genoeg om niet even te moeten op een OS te schitteren.
                  Niks mis mee volgens mij.

Comment

Olympische spelen zonder profs, daar zal veel volk naar kijken
                    Denk je dat die atletiekbeoefenaars amateurs zijn ?
                    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                      Olympische spelen zonder profs, daar zal veel volk naar kijken
                      Denk je dat die atletiekbeoefenaars amateurs zijn ?
                      Je hebt profs en profs hé. De financiele waarde van een Vincent Kompany zal niet gelijk liggen aan die van een Thia Hellebaut. En individuele sporters hebben natuurlijk andere verantwoordelijkheden dan ploegsporters.

Comment

Onze jongens in China: wat was dat allemaal....
                        Met 10 tegen 11 en winnen met 3 tegen 2.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Ik dacht dat het op het einde 10 tegen 10 was...
                          Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                          Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                            Ik dacht dat het op het einde 10 tegen 10 was...
                            Klopt. Wel een tikje meeval (dubieus of het eerste doelpunt wel over de lijn was) en de Italianen die een van de zuiverste penalty's die ik ooit gezien heb niet krijgen.

Maar de inzet waarmee die gasten spelen en blijven spelen is een verademing, vergeleken met de lamlendigheid van de "echte" duurbetaalde "profs" van Vandereycken.
                            Nu maar hopen dat ze niet beginnen te zweven en het deksel op de neus krijgen in de theoretisch zeker haalbare halve finale. (crf onze hockeyploeg na de 1-1 tegen Duitsland).
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Klopt. Wel een tikje meeval (dubieus of het eerste doelpunt wel over de lijn was) en de Italianen die een van de zuiverste penalty's die ik ooit gezien heb niet krijgen.

Maar de inzet waarmee die gasten spelen en blijven spelen is een verademing, vergeleken met de lamlendigheid van de "echte" duurbetaalde "profs" van Vandereycken.
                              Nu maar hopen dat ze niet beginnen te zweven en het deksel op de neus krijgen in de theoretisch zeker haalbare halve finale. (crf onze hockeyploeg na de 1-1 tegen Duitsland).
                              Just just
                              Vandeborre en Harun zou ik toch eens apart nemen
                              Harun zal wel een brave gast zijn maar hij is niet lenig, wat traag en
                              weinig passen die aankomen.
                              De jong heeft last van zijn "lengte"....
                              Zou die een andere plaats geven in deze ploeg.

En Vincent K. heb ik totaal niet gemist.
                              Ik mis die eerder liever...
                              Heb gisteren de match gezien van Hamburg tegen Bayern.
                              Echt niet vet hoor.
                              Hij zat op de bank, hahaha.
                              En dat, nadat er al die tralala is geweest...
                              In onze competitie hadden zijn foutieve tussenkomsten méér impact
                              dan het goede dat hij op het veld liet zien....
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Just just
                                Vandeborre en Harun zou ik toch eens apart nemen
                                ....
                                Zeker die Vandenborre!
                                Ik heb nooit begrepen wat men in hem ziet
                                Mvg Tim

Comment

Working...
                                X