Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Gisteren bleek het Belgisch voetbal nog niet helemaal dood.
Een goed Standard Luik tegen een bleek Liverpool FC.
Ook al ben ik Brugge supporter in hart en nieren, dit doet deugd om te zien.
Nu maar hopen dat Standard Luik op Anfield Road ook een memorabele match kan spelen zoals wij dat ooit tegen Dortmund gedaan hebben.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Als de sport op zich nu nog enig belang had, dan was er helemaal geen probleem: laat alle competities beginnen NA de Spelen.
Maar dan zou men misschien een paar eindrondes of zo moeten inkrimpen en zouden er een paar "recettes" minder zijn.
Geld boven alles, dus kunnen de clubs zonder probleem de OS boycotten.
Ik ben nu niet de grote voelballiefhebber maar lees net dat Company toch naar Hamburg terug reist omdat hij van onze eingenste Belgische voetbalbond geen steun kreeg om langer bij de olympische selectie te blijven.
Hoe kan een Belgische bond niet iemand steunen om eventueel te schitteren op de OS? Dat moet mij nu toch iemand uitleggen. Hoeveel OS kan een speler in zijn carriere meemaken? Inderdaad, heel weinig en dan gan we op zo'n manier om met onze spelers?????
Is het ook niet fout van voetbalcompetities te starten als de OS bezig zijn? Men weet dat men (de clubs) verscheidene van hun spelers kwijt kan zijn door de OS, waarom dan niet 2 weken uitstellen die hele competie? Ja, dan verschuift de winterstop ook met 2 weken maar kan er ook iet creatiefs voor gevonden worden toch.
Allemaal mooi en wel, maar de OS zijn "maar" de OS. Eigenlijk bedoelt voor amateurs?
Als je ziet wat er betaald word voor spelers in het voetbal, is het niet meer dan logisch, dat grote ploegen hun investering niet aan een OS zien teniet gaan, (onderbreking trainingen, ontbreken op wedstrijden, maar vooral, kwetsuren), en dus het financiele belang voor het individuele stellen.
Ook al is het misschien spijtig voor onze ploeg, het is normaal. En de spelers zijn er zlef mee schuld aan, ze kijgen geld genoeg om niet even te moeten op een OS te schitteren.
Niks mis mee volgens mij.
Olympische spelen zonder profs, daar zal veel volk naar kijken
Denk je dat die atletiekbeoefenaars amateurs zijn ?
Je hebt profs en profs hé. De financiele waarde van een Vincent Kompany zal niet gelijk liggen aan die van een Thia Hellebaut. En individuele sporters hebben natuurlijk andere verantwoordelijkheden dan ploegsporters.
Klopt. Wel een tikje meeval (dubieus of het eerste doelpunt wel over de lijn was) en de Italianen die een van de zuiverste penalty's die ik ooit gezien heb niet krijgen.
Maar de inzet waarmee die gasten spelen en blijven spelen is een verademing, vergeleken met de lamlendigheid van de "echte" duurbetaalde "profs" van Vandereycken.
Nu maar hopen dat ze niet beginnen te zweven en het deksel op de neus krijgen in de theoretisch zeker haalbare halve finale. (crf onze hockeyploeg na de 1-1 tegen Duitsland).
Klopt. Wel een tikje meeval (dubieus of het eerste doelpunt wel over de lijn was) en de Italianen die een van de zuiverste penalty's die ik ooit gezien heb niet krijgen.
Maar de inzet waarmee die gasten spelen en blijven spelen is een verademing, vergeleken met de lamlendigheid van de "echte" duurbetaalde "profs" van Vandereycken.
Nu maar hopen dat ze niet beginnen te zweven en het deksel op de neus krijgen in de theoretisch zeker haalbare halve finale. (crf onze hockeyploeg na de 1-1 tegen Duitsland).
Just just
Vandeborre en Harun zou ik toch eens apart nemen
Harun zal wel een brave gast zijn maar hij is niet lenig, wat traag en
weinig passen die aankomen.
De jong heeft last van zijn "lengte"....
Zou die een andere plaats geven in deze ploeg.
En Vincent K. heb ik totaal niet gemist.
Ik mis die eerder liever...
Heb gisteren de match gezien van Hamburg tegen Bayern.
Echt niet vet hoor.
Hij zat op de bank, hahaha.
En dat, nadat er al die tralala is geweest...
In onze competitie hadden zijn foutieve tussenkomsten méér impact
dan het goede dat hij op het veld liet zien....
Comment