Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgisch voetbal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgisch voetbal

ik had hier nog over gezwegen maar je hebt gelijk. Daar gaat het inderdaad om , money talks. Firmas die maar al te graag de clubs sponsoren omdat ze
    zich daar fiskaal voordeel mee doen , over zwart geld zullen we dan maar zwijgen zeker...
    Fijn voor mij maar daarom hoef ik daar nog nie voor te betalen...

Leve de revolutie !

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
    Profvoetbal afschaffen ?
    De populairste sport in de wereld. Ik denk dat de revolutie uitbreekt
    Bovendien zijn er een massa multinationals die er verschrikkelijk geld mee verdienen. And money talks..
    Keep dreaming friend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dekoningg Bekijk bericht
      Firmas die maar al te graag de clubs sponsoren omdat ze zich daar fiskaal voordeel mee doen
      Ze doen dat om reclame te maken, en die wordt wat goedkoper gemaakt door de fiscus.

Als een firma voor 1000 euro sponsort zijn ze die 1000 euro kwijt hé.
      Ze moeten dan wel pakweg 400 euro minder belasting betalen.
      Als ze niet sponsoren hebben ze nog altijd 600 euro méér in handen.

Als ze wel sponsoren kost de sponsoring van 1000 euro maar 600 euro, dus hebben ze 40 % korting op de reclame die ze zo trachten te maken.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

En on-topic: de laatste twee wedstrijden van onze Belgen: 1 - 7.

Waar was de fantastische Dembele van België-Italië ineens gebleven ? Misschien oververmoeid, maar dan bewijst dat het oude zeer: veel te weinig fysieke kracht en uithouding van de Belgische voetballers.
        En talent heb je grotendeels van moeder natuur meegekregen, maar fysiek kan je opbouwen door zéér hard en intensief te trainen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          En on-topic: de laatste twee wedstrijden van onze Belgen: 1 - 7.

Waar was de fantastische Dembele van België-Italië ineens gebleven ? Misschien oververmoeid, maar dan bewijst dat het oude zeer: veel te weinig fysieke kracht en uithouding van de Belgische voetballers.
          En talent heb je grotendeels van moeder natuur meegekregen, maar fysiek kan je opbouwen door zéér hard en intensief te trainen.
          Juist nete... vraag maar eens aan bijv. Bob Peeters "iets" over "trainen"
          of heb er maar eens kritiek op: je gaat wat meemaken
          En vraag ook eens aan de bandwerkers op de Ford hier in Genk wat werken is.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Niettegenstaande de uitschakeling, toch een dikke proficiat Standard!

Als er één ploeg was die verdiende door te gaan was het Standard wel, maar helaas, toch goeie match
            Last edited by Destn; 27 augustus 2008, 23:57.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ze hadden het dubbel en dik verdiend om door te gaan.
              Wat een vechtlust en inzet !!
              Nu nog leren scoren (want da's nodig om te kunnen winnen).

Comment

Ze hadden het dubbel en dik verdiend om door te gaan.
                Wat een vechtlust en inzet !!
                Nu nog leren scoren (want da's nodig om te kunnen winnen).
                Ik volg,

Standard over 208 minuten 6 à 7 uitgespeelde kansen => 0 Goals
                Liverpool FC over 208 minuten 2,5 uigespeelde kansen => 1 Goal

Dat is dus het verschil eh..
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Maar bij Standard zit het wel al goed tussen de oren: er voor gaan tot je er bij neervalt.
                  Misschien die 2 matchen dagelijks eens verplicht tonen aan de "vedetten" van Anderlecht en onze nationale ploegen.

Comment

Met veel bloed, zweet en tranen door het oog van de naald gekropen tegen de nr. 128 op de wereldranglijst. Maar daarmee is ongeveer alles gezegd vind ik.

Comment

Met veel bloed, zweet en tranen door het oog van de naald gekropen tegen de nr. 128 op de wereldranglijst. Maar daarmee is ongeveer alles gezegd vind ik.
                      Hahaha, je pense aussi
                      Open kansen genoeg gehad....
                      Ik ben wel content voor Ivan Sonck, och wat zeg ik nu,
                      voor Wesly Sonck natuurlijk: die staat daar goed
                      Last edited by theokus; 7 september 2008, 04:18.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Als je zo'n ploegske niet kan "verpletteren" inzake tempo en efficiëntie dan vraag ik me af wat je zou kunnen gaan uitrichten op een WK eindronde.
                        Woensdag zullen we al wel meer weten.

Comment

Als je zo'n ploegske niet kan "verpletteren" inzake tempo en efficiëntie dan vraag ik me af wat je zou kunnen gaan uitrichten op een WK eindronde.
                          Woensdag zullen we al wel meer weten.
                          Antwoord is nu reeds gekend
                          Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.

Comment

"De eerste tegengoal kwam onverwacht !" ? : moesten de Esten op voorhand melden dat ze gingen scoren misschien ?
                            Een bende dikbetaalde jeannetten zijn het, over het paard getilde "profs".
                            Tegen zulk ploegske als Estland moesten ze winnen met minstens 5-0. En tegen de Turken gaat het makkelijker zijn ? Laat me niet lachen. Ze gaan dik op hunnen appel krijgen.
                            Ik vind ook dat de media teveel aandacht besteden aan dat voetbal. Bladzijden vol in de krant met gezever : we gaan dit, we gaan dat. En uiteindelijk wordt het zoals steeds niks.
                            Zielig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                              "De eerste tegengoal kwam onverwacht !" ? : moesten de Esten op voorhand melden dat ze gingen scoren misschien ?
                              Een bende dikbetaalde jeannetten zijn het, over het paard getilde "profs".
                              Tegen zulk ploegske als Estland moesten ze winnen met minstens 5-0. En tegen de Turken gaat het makkelijker zijn ? Laat me niet lachen. Ze gaan dik op hunnen appel krijgen.
                              Ik vind ook dat de media teveel aandacht besteden aan dat voetbal. Bladzijden vol in de krant met gezever : we gaan dit, we gaan dat. En uiteindelijk wordt het zoals steeds niks.
                              Zielig.
                              Een verdediging van "jean mes pieds"
                              En een typisch foutje, zoals niet onverwacht, van Vincent enz. enz.

Willy, voetbal is ook sport he, net als wielrennen.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Wat hier allemaal niet wegnemt dat er totaal geen verbetering zit in wat er gepresteerd wordt .. De olympische uitschieter tegen Italie is in het licht van de match van gisteren (en al de rest) louter een "accident de parcours" zonder relevantie. met dit soort "amateuristisch, kansloze prutsers" voetbal riskeert de match tegen Turkije een komplete afknapper te worden .. stokoude wijn in niet eens nieuwe zakken .. 't is wat supporters van de cafeploegen langs de lijn roepen .. "ermoei !"

Comment

Working...
                                X