Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sterkte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sterkte

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Bij Nederland gevoegd worden?
    Neen bedankt, dat hebben we al eens gehad zo'n 200 jaar geleden.
    Ja, en de gevolgen van het feit dat jullie zo nodig op eigen benen wilden staan zijn zich nu aan het openbaren.
    Misschien dat Leterme toch eens met Peter-Jan aan tafel moet gaan zitten.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
      Ja, en de gevolgen van het feit dat jullie zo nodig op eigen benen wilden staan zijn zich nu aan het openbaren.
      LOL, zal boeiend zijn

Voor NL zou het niet slecht zijn mocht BE zich bij NL voegen
      Mvg Tim

Comment

Nederland mag altijd een provincie van Vlaanderen worden, geen probleem mee. Vlaanderen is uniek, ja, we spreken Nederlands of Vlaams maar het valt niet te ontkennen dat dit ook het enige is die ons bindt aan Nederland.
        België op zich is ook niks meer dan een samenvoegsel van 2 verschillende culturen die ook eigenlijk geen raakpunten hebben. Dit moet men nuchter onder ogen durven zien. Nee, ik ben geen LDD of VB aanhanger mocht men eraan twijfelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          LOL, zal boeiend zijn

Voor NL zou het niet slecht zijn mocht BE zich bij NL voegen
          Jullie zijn welkom , maar ik kan me voor stellen dat het niet leuk is op die manier een stuk identiteit te verliezen. andersom zouden wij dat ook niet willen.
          Ik denk dat de Belgen er een behoorlijk stuk op achteruit zouden gaan. Ook dat zou ik niet pikken. Het is misschien over een tijdje de laatste en enige oplossing, maar het zal op groot verzet stuiten. En dat is dan terecht, ik zou het ook niet willen .........en das niks persoonlijks tegen Belgen maar gewoon cultuur verschillen...........we zijn gewoon anders
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
            Geen probleem om ermee te lachen.

Er is de laatste tijd al zoveel haat verspreid in de media, dat ik tevreden was dat ik kon terugvallen op dit forum waar iedereen die soort problemen niet aan hun hart (of sensor) liet komen.
            Mis.... we mogen er niet over praten omdat het politiek is.
            Maar wees gerust: ik was destijds zelf groot voorstander van deze maatregel.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk bericht
              Goede morgen uit een stuurloos België.
              De politiek is stuurloos.... België niet
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                Jullie zijn welkom , maar ik kan me voor stellen dat het niet leuk is op die manier een stuk identiteit te verliezen. andersom zouden wij dat ook niet willen.
                Ik denk dat de Belgen er een behoorlijk stuk op achteruit zouden gaan. Ook dat zou ik niet pikken. Het is misschien over een tijdje de laatste en enige oplossing, maar het zal op groot verzet stuiten. En dat is dan terecht, ik zou het ook niet willen .........en das niks persoonlijks tegen Belgen maar gewoon cultuur verschillen...........we zijn gewoon anders
                Dat is juist Wim.

Ach, ik zie het zo snel nog niet veranderen.
                Als puntje bij paaltje komt zal de Vlaming en de Waal wel weer in elkaars ... kruipen
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                  Zou er niets mee inzitten.
                  De naam van een goed merk veranderen is niet al te slim
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                    Mooi Wim
                    En Amsterdam zou niet meer de grootste stad van Nederland zijn.
                    En binnen korte tijd zouden we dezelfde problemen hebben als nu.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      Het is geen kwestie van bij Nederland gevoegd te worden, want dan kan je net zo goed stellen dat Nederland bij het onafhankelijke Vlaanderen moet gevoegd worden.
                      Maar een soort samenwerking op zelfstandige basis, dat kan toch niet slecht zijn. We spreken dezelfde taal, we zijn werklustig, we zijn welstellend. We zouden de Verenigde Laaglanden kunnen heten met de superprovincies Nederland en Vlaanderen. Alleen moeten die twee koningshuizen dan wel weg. Koningen en koninginnen zijn voor sprookjes, maar niet meer van deze tijd. En dat de Walen maar gaan bedelen in Parijs.
                      Hahaha.... zal niet in dank afgenomen worden door Albert II en "Trix".
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                        Maar Jan toch.
                        Liever met Dries uit de "Heilige Landstichting"
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Sorry he jongens maar t'Is jullie dan nog niet opgevallen dat dit bewust door de separatistische partijen, die nog geen 5% van de bevolking vertegenwoordigen, gestuurd wordt?
                          Die liggen nu reeds in een nat bed te dromen van ....."ooit nemen wij de macht"....."Belgie barst"...enz. .....en wat dan?
                          EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                          debruri.be

Comment

Ik zeg;
                            gevaarlijk topic
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
                              Sorry he jongens maar t'Is jullie dan nog niet opgevallen dat dit bewust door de separatistische partijen, die nog geen 5% van de bevolking vertegenwoordigen, gestuurd wordt?
                              Die liggen nu reeds in een nat bed te dromen van ....."ooit nemen wij de macht"....."Belgie barst"...enz. .....en wat dan?
                              Het verkiezingsprogramma en de 800.000 stemmen die daarop volgden zijn de oorzaak
                              Misschien een verkeerde inschatting om met zo'n programma voor de dag te komen ofwel een bewuste keuze om zeker nooit te verliezen.
                              (BHV en een grote staatshervorming)
                              Het is zoals Jean-Luc D. uit Vilvoorde ooit zei:" Een big bang in de politiek mag je nooit verwachten".
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                                Ik zeg;
                                gevaarlijk topic
                                Ik zeg: geen gevaarlijk topic.

Er bestaat wel het gevaar dat dit topic gesloten wordt.
                                En dat mocht al gebeurd zijn vanaf de eerste zin
                                Alhoewel ik het jammer zou vinden.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X