Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sterkte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: sterkte

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
    Nog zo'n schoon stad...
    ...en alles erbuiten is tenslotte maar parking, right?

http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      ik vind wel dat er eens een Waal premier mag worden, 't zijn altijd wij die 't moeten oplossen ( of niks doen).
      Tuurlijk, Michel Daerden.....
      "Kunde nog wa lol tappe"
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        "Kunde nog wa lol tappe"
        die vooral
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          "Kunde nog wa lol tappe"

Yes, daerden voor premier, en crembo als vice ...... Doet er mij aan denken, dat ik nog wat inbev aandelen koop, als het zover komt
          To make your dreams come true, wake up

Comment

mij stoort het allemaal niet , zou er nog moeten bijkomen, Belgie heeft altijd al met haken en ogen aaneengehangen dus....
            maar 1 ding weet ik zeker, als ik moet kiezen tussen vlaanderen en walonie dan zal het dat laatste zijn zonder meer, komt er een splitsing tussen de gewesten dan heb ik gelijk een geldige reden om de verhuis niet langer meer uit te stellen....

op poitiek vlak vind ik het hier maar een stelletje idioten, zo een prutslandje van niks niet eens fatsoenlijk kunnen besturen, centjes ja daar draait het allemaal om en om niks anders zo simpel is dat, in Brussel zit meer volk dan in het witte huis in de vs zo zie je maar....

ooit zullen we misschien moeten leven zoals de nederlanders , regeltjes en regeltjes voor elke beweging die je maakt , en nog meer betalen voor vanalles en nog wat want dat is in nederland op het belachelijke af en niemand reageerd er op , .....

we zouden blij moeten zijn dat Belgie nog bestaat , en hopelijk blijft het zo,
            Last edited by jvs; 25 december 2008, 22:08.
            http://www.jvs-photography.be/

Comment

Belgie gaat m.i. steeds meer op Italie lijken. Politie met boter op het hoofd, milieuschandalen, omkoping en drugs in de sport, abominabele infrastructuur, niet-functionerend justitieapparaat, incompetente politici, 8 keer per jaar een nieuwe regering... Belgie bij Nederland voegen? Nein danke.

Ik vraag me trouwens af waarom dit hier wel weer kan terwijl http://forum.belgiumdigital.com/f59/bah-242844.html in allerijl moest worden afgesloten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                Belgie gaat m.i. steeds meer op Italie lijken...
                Daarom komen al die Ollanders zo graag naar hier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  Daarom komen al die Ollanders zo graag naar hier .
                  De vakantiegangers worden gelokt met lekkere biertjes en (ahum) bonbons, de Nederlandse 'emigranten' met lagere belasting, goedkope woningen en auto's.

Dat bedoel ik nou: omkoping zit bij jullie in de maatschappij verankerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                    ...

Ik vraag me trouwens af waarom dit hier wel weer kan terwijl http://forum.belgiumdigital.com/f59/bah-242844.html in allerijl moest worden afgesloten.
                    Misschien omdat het niet op een toon begonnen (en verdergezet) is met verwijten en zeer sterk politiek gekleurd. Deze discussie is al bij al zeer goed verlopen en dat kan niet gezegd worden over de eindeloze discussies bij bv. Camera's waar er echte veldslagen worden uitgevoerd en waar de mods meer dan hun handen soms aan vol hebben iedereen een beetje in het gareel te laten lopen van het welvoegelijke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                      Misschien omdat het niet op een toon begonnen (en verdergezet) is met verwijten en zeer sterk politiek gekleurd.
                      Dan moet je me eens uitleggen waarom die Bah-thread wel op een politiek gelkleurde manier is begonnen en vooral verdergezet. "t Was dicht voor ik er erg in had en zie niet hoe een artikel over Disneyland verkeerd kan vallen. Dat zal wel aan mij liggen.

Kijk: geen maatschappelijke discussie is geen maatschappelijke discussie, of die nou uiteindelijk goed of slecht verloopt. Begrijp me niet verkeerd, he, ik ben voorstander van discussies op elk terrein toe te laten en verafschuw het afsluiten van threads. Je voorbeeld over die oneindige cameradiscussies is er een prima voorbeeld van dat met de grens bij 'maatschappij' leggen ook geen enkel voordeel bereikt wordt.

Comment

Working...
                      X