Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sterkte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sterkte

Nu verkiezingen organiseren is politieke zelfmoord voor ALLE partijen behalve de extreme partijen.
    Dus ik gok dat er nu wat zal moeten getoverd worden met andere formules.
    Ik zet dus €20 in op geen verkiezingen
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
      Maar we mogen toch eens lachen, of niet?
      Geen probleem om ermee te lachen.

Er is de laatste tijd al zoveel haat verspreid in de media, dat ik tevreden was dat ik kon terugvallen op dit forum waar iedereen die soort problemen niet aan hun hart (of sensor) liet komen.

Comment

Belgen? Vroeger had je er nog 2: http://houbi.com/belpop/groepen/tweebelgen.htm

Nu weet ik het niet meer.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
          Nu verkiezingen organiseren is politieke zelfmoord voor ALLE partijen behalve de extreme partijen.
          Dus ik gok dat er nu wat zal moeten getoverd worden met andere formules.
          Ik zet dus €20 in op geen verkiezingen
          ik zet geen cent op nieuwe verkiezingen. Ze bricoleren het wel weer aan elkaar.
          Maar het is net dat eeuwige gebricoleer dat de mensen spuugzat worden.

Comment

neiuwe verkeizingen? de stem van het volk telt toch niet hoor,
            ze zitten met veel te veel hun broek te verslijten in brussel, vet betaalt terwijl meer en meer belgen leven aan de armoedegrens maar wie maalt daar nu om? tis triest, dit belgenlandje bakt er niets van...
            smile ! ...it confuses people ...

Comment

Nieuwe verkiezingen zijn juridisch niet mogelijk...BHV moest eerst gesplits zijn volgens het Europees grondwettellijk hof.
              Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

Comment

Voor degene die niet goed weten waar het om gaat: Ik heb in het weekeinde van iemand een pps'je gekregen dat het geheugen eens terug opfrist.
                Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Bouk,
                  thx, en is dat nu een uitnodiging vanuit oranje-vraag-staat ? Joepie, joepie joep. wordt het dan Vlaanland (Vlaanderen -Nederland), omgekeerd zou moeilijker zijn hé, Nederderen (Nederland - Vlaanderen)

We geven een grooooote BBQ en een super SD
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

Comment

Bouk merci voor de steun .

Zij die sterven groeten u !!!!

Groeten ,

Ardesign
                    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      Bouk,
                      thx, en is dat nu een uitnodiging vanuit oranje-vraag-staat ? Joepie, joepie joep. wordt het dan Vlaanland (Vlaanderen -Nederland), omgekeerd zou moeilijker zijn hé, Nederderen (Nederland - Vlaanderen)

We geven een grooooote BBQ en een super SD
                      Bij Nederland gevoegd worden?
                      Neen bedankt, dat hebben we al eens gehad zo'n 200 jaar geleden.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Het is geen kwestie van bij Nederland gevoegd te worden, want dan kan je net zo goed stellen dat Nederland bij het onafhankelijke Vlaanderen moet gevoegd worden.
                        Maar een soort samenwerking op zelfstandige basis, dat kan toch niet slecht zijn. We spreken dezelfde taal, we zijn werklustig, we zijn welstellend. We zouden de Verenigde Laaglanden kunnen heten met de superprovincies Nederland en Vlaanderen. Alleen moeten die twee koningshuizen dan wel weg. Koningen en koninginnen zijn voor sprookjes, maar niet meer van deze tijd. En dat de Walen maar gaan bedelen in Parijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                          Het is geen kwestie van bij Nederland gevoegd te worden, want dan kan je net zo goed stellen dat Nederland bij het onafhankelijke Vlaanderen moet gevoegd worden.
                          Maar een soort samenwerking op zelfstandige basis, dat kan toch niet slecht zijn. We spreken dezelfde taal, we zijn werklustig, we zijn welstellend. We zouden de Verenigde Laaglanden kunnen heten met de superprovincies Nederland en Vlaanderen.

Ik wil er als vlaming zelfs niet met geassocieerd meer worden met de nederlanders. Dan blijf ik liever belg, of erger Neen dank u !!!
                          To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                            Zou er niets mee inzitten.
                            idem dito
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

Comment

Ja, het stond in de sterren geschreven dat 15/07/2008 geen oplossing zou brengen uit de patstelling die was ontstaan. Nee, er was geen vette vis in de pan te krijgen en heeft YLT de politieke moed heeft getoont om de stekker eruit te trekken. Laat onze buren nu maar eens proberen, laat Didier maar eens de "glansrol" opnemen. Diezelfde Didier die dan zegt dat YLT eigenlijk op post moet blijven en hoe ze het ontslag betreuren (evenals PS, CDH, ...).

Staan we op een tweesprong? Wordt er geschiedenis geschreven? Ontstaat er een nieuw België? Tijd zal raad geven ...

Politics, it's a dirty business but I like it

Comment

Euhhhh....
                                iets gemist of zo?
                                Nikon D80 / AF-S DX Nikkor 18-135mm f3.5-5.6G / AF-S VR Micro-Nikkor 105mm f2.8G IF-ED / Tokina AT-X Pro 12-24 f4 (IF) DX

Comment

Working...
                                X