Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
telenet zoog weer zo hard dat...
Collapse
X
-
-
-
Re: telenet zoog weer zo hard dat...
Ik ben eigenlijk behoorlijk tevreden over telenet.
Ze zijn pas mijn modem komen vervangen op eigen initiatief, en de snelheids en volumeverhoging die er nu is komen perfect tegemoet aan mijn wensen. (anders was ik misschien wel overgeschakeld...)
Het enige wat me dwars zit is de hoge prijs in vergelijking met wat men in het buitenland betaalt... Meestal zonder datalimiet, maar wel lagere snelheden.
In België is er gewoon buiten belgacom geen alternatief (of mis ik iets).
Wat de 'uptime' betreft, ik heb nog vrijwel geen problemen gehad... Enkel eind vorig jaar werd de leiding 2 keer beschadigd door een aannemer toen onze straat nieuwe riolering kreeg. En zelfs toen was het binnen 2 uur gefikst.
Met belgacom heb ik vroeger meer problemen gehad, vooral met hun facturatiemethodes.
Comment
-
- 11 augustus 2008
-
ge weet toch zelfs dat zo een stomme modem van telenet bijna 10-15 euro aan electriciteit kost op een maand.
rekent dat eens bij u abonnement en dan stap je sneller over naar tv vlaanderen en naar de gewone belgacom lijn
en voor de goedkoopheid zet je er euphony op dan bel je goedkoop
voor meer info makinglifecheaper@live.be
groeten
olivier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oliviero-2 Bekijk berichtge weet toch zelfs dat zo een stomme modem van telenet bijna 10-15 euro aan electriciteit kost op een maand.
rekent dat eens bij u abonnement en dan stap je sneller over naar tv vlaanderen en naar de gewone belgacom lijn
groeten
olivier
voor ADSL hebt ge bij mijn weten nog altijd ne modem nodig die dus ook elektric verbruikt...
als je het mij vraagt ruikt dit naar reclame...Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oliviero-2 Bekijk berichtge weet toch zelfs dat zo een stomme modem van telenet bijna 10-15 euro aan electriciteit kost op een maand.
snip ...Last edited by Guest41; 13 augustus 2008, 12:31.
Comment
-
groeten
olivier
Dikke zever ik heb net eens mijn verbruik gemeten van mijn modem 10 Watt en van de versterker kan ik het niet meten is te weinig.Meter blijft op 0 staan.
Dus neem nu 2 Watt dat maakt samen 12 Watt.
Dan kom ik aan 105 KWh op een jaar aan 0.17€ = 17 euro op een jaar of 1.44 euro per maand.
Trouwens wat heeft TV Vlaanderen daar mee te maken?Daar moet je ook het verbruik van je schotel rekenen,en als je bij telenet enkel analoog kijkt heb je geen modem nodig dus ook geen extra verbruik.
mirLast edited by mir; 13 augustus 2008, 07:21.De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk berichtDa's dus ne modem die ong 62,5 Watt verstookt ... (vooropgesteld dat ge 15€/maand rekent 24/24 & 7/7 en 0,33€/KWh) ? Niet mis voor zo'n prutsdingske ..
Groetjes
K@rel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn. Bekijk berichtEr bestaat nochtans een hoogtechnologisch snufje dat het sluipverbruikprobleem oplost hoor..
Komt hier dus momenteen niet meer binnnen !!!!To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door k@rel Bekijk berichtBetaal jij werkelijk 0,33€/KWh aan electriciteit?
Groetjes
K@relLast edited by Guest41; 13 augustus 2008, 17:39.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichtsnip ... en wat betreft telenet analoog... nog 1 maand ( het analoge vervalt alles word digitaal ) en ge moet een kastje kopen, of nen digibox of ... ( huren mag ook : je leven lang 4 euro betalen : 12 x 4 is 48 euro, en den aankoop was vroeger 50 euro : dus na een jaar maken die gewoon een winst van weeral 4 euro per maand omdat ge bij hen bent. ) ....snip.
Bedoel je dat men vanaf september ek geen analoog kabel TV abo meer kan krijgen bij Telenet ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk berichtZijspoortje ...
Bedoel je dat men vanaf september ek geen analoog kabel TV abo meer kan krijgen bij Telenet ???
Van ana-loog van de kabel te pakken is zelfs helemaal nog geen sprakeTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht... knip...
Van ana-loog van de kabel te pakken is zelfs helemaal nog geen sprakeerik, Nikon materiaal
'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtBah neen, gewoon het analoge signaal dat door de lucht uitgezonden wordt, valt weg. Dus de antenne's op de daken doen niks meer uit, die moeten op dvb-t overschakelen.....
Van ana-loog van de kabel te pakken is zelfs helemaal nog geen sprake
.. en idd .. ik heb het even nagezocht op de telenet site .. via de kabel blijft analoog beschikbaar (naast digitaal)
Comment
Comment