gggggggggggggg
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
telenet zoog weer zo hard dat...
Collapse
X
-
-
Re: telenet zoog weer zo hard dat...
Had ik ook eens ... 24 uur geen internet en maar eens gebeld ... blablabla ge kunt info op de site vinden.
OK, daar ben ik op dat moment niks mee.
Dan uiteindelijk iemand aan de lijn die zei dat ge af en toe eens een restart van de modem kunt hebben ... ok maar toch geen 24 uur aan een stuk.
Er was zogezegd niks verkeerd tot ik er bleef op aandringen te weten wat ze gedaan hadden de dag ervoor.
Ze hadden blijkbaar softwareupdates doorgestuurd voor bepaalde routers en jaja, die had de settings/firmware van mijn eigen router mee om zeep geholpen. Dus vanuit een BU de firmware er terug opgesmeten, reset naar standaardinstellingen en settings ingegeven en ik kon terug surfen.
Dit viel volgens die persoon nogal regelmatig voor.
Straf dat dit kan.
Maar als ge weet wat zo'n mensen op een dag allemaal te verwerken krijgen, dan snapt ge waarom ze soms zo reageren. Niet elke klant is vriendelijk tegen hen hoor.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Ach ja, je kan in dit topic Telenet gerust vervangen door ongeveer elk bedrijf dat met externe call-centers werkt.
Ik heb niks tegen de mensen die daar werken, ze doen hun best, maar ze zijn met handen en voeten gebonden aan wat ze MOGEN zeggen.
Persoonlijk vind ik externe call-centers, bemand met mensen die door gebrek aan kennis van de hele materie noodgedwongen robotjes zijn, een echte kanker in onze maatschappij.
Maar die callcenter medewerkers beter opleiden in het bedrijf zelf waar ze voor werken kost natuurlijk geld, en call-centers hebben maar één enkel bestaanrecht: kosten uitsparen voor de bedrijven die er gebruik van maken.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk berichtals ge iets van pc's kent
en ge moet naar telenet bellen... dien modem
of getrekt em uit of ge zet em zonder stroom
grtz een telenet techCanon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichtgisteren had ik er ( weer eens ) genoeg van ... na 2 dagen genen internet.
krijg ik ne gast aan den telefoon, ja maar uwen modem werkt. als we moeten komen is het betaald.
ikke "ik ken nu wel iets van pc denk ik, en ik weiger te betalen, en als men niet wat klantvriendelijker word dan neem ik acties..
hij : wel en toch zult ge betalen als wij moeten langskomen.
ikke : awel dan beginnen we met 1 : ik zeg mijnen tv op.
(Ik ben ne schotel gaan halen, en ben nu tv vlaanderen)
hij : jamaar meneer ik kan er toch niets aan doen dat...
ikke : wel als het niet in orde komt gaat nr 2 : mijnen telefoon..
wat geroezemoes..
hij : ow sorry meneer: het schijnt dat er problemen in uw buurt zijn...
ikke : krijg ik die dagen terug betaald ? want ik heb wel genen internet maar betaal wel 30 dagen
hij : neen : een abonement is steds een maand.
ikke : wel .. ik ga nu stoppen voor ik iets ga zeggen dat me spijt tegenover u.. maar sorry : jullie zitten met een panne ... had die andere niets gezegt, had ik betaald om jullie panne te maken, het zou beter zijn dat je wat "klantvriendelijker" waart, dan zou het zo niet aflopen...
Dus ik ben nu TV vlaanderen.
En bij de volgende panne , en ik krijg weer zo'n antwoorden van betalen.. vliegt mijnen telefoon, en de volgende keer mijnen internet...
Sorry, maar wel betalen maar niets geven ( doet de .. leven)
en als er wat meer dat zouden doen, zou men wel vriendelijker moeten worden , of men kan naar ander werk gaan zien.
( ik heb vandaag mijn betaling gekregen dat ik telenet kabeltv moet betalen 165 euro ( voor tv die ik nog moet zien . want ge betaald wel het voor het volgende jaar....) awel ik heb dat geld in ne schotel gestoken, wat bijgelegd, en ben nu van al die zever vanaf. ( en ik heb nu een 400 posten ofzo denk ik) en bij hen moet ik weer nen digicoder huren , wil ik mijn zender behouden.)
En wees eerlijk.. de zenders waar je voor betaald : zijn de 5 Belgen, de 3 nederlanders en de 2 bbc's.. want de rest ( duitsland .. frankrijk enzo is gratis..) dus voor 10 zenders te zien is 165 euro mij wat te veel aan het worden.
Voetnoot : Dat ze ook eens stoppen met steeds door uwen telefoon te zeggen dat ge bij internet problemen steeds op hun site terecht kunt voor veel gestelde vragen... MAAR IK KAN ER NIET OP!!! WAAROM BEL IK ANDERS???
Onlangs is BD er voor een tijdje uitgeweest, dus dat zou betekenen dat mensen die lid zijn, ook een dag geld teruggestort krijgen?
Over de klantvriendelijkheid ga ik me niet uitspreken, maar ik moet eerlijk toegeven als je het een beetje handig aan boord legt bij Telenet krijg je al gauw een maand internet gratis.ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Heb het ook eens gedaan, stekker van dat bakie uit en gebeld
Mijnheer uw modem werkt perfect !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vriendelijk of ze nog eens wilde testten, na een tijdje mijnheer uw modem werkt niet naar behoren
Ik vroeg wat er dan loos was, ze zouden een technieker sturen .
Vriendelijk gezegt dat ik eerst zelf alles wel eens zou testen alvorens er hier een technieker moet komen.
Bleek toen het utp kabeltje te zijn tussen de modem en de switch die ze in bochten hadden gelegt om wat weg te werken.
Blijkbaar was er eentje gebroken en maakte contact zo af en toe.
Maar dat ze zeggen dat je even op internet moet kijken voor problemen is geen lachertje maar echt waar.
Als je geen internet meer hebt is dat een moeilijk geval hoor.
Comment
-
Moeha, doet me denken aan de PC's vroeger. "Error: no keyboard found. Press F1 to continue..."Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX
Comment
-
-
begrijp je ergenis. heb dit met TN ook reeds meermaals meegemaakt. stuur achteraf vriendelijke, gemotiveerde brief naar klantendienst met geleden schade (aantal dagen off-line, extra kosten gsm, ...).
voorgestelde compensatie bestaat meestal uit 1 of meerdere maanden gratis aansluiting.
Comment
-
Een tijdje terug thuis ook problemen gehad met telefoon en ADSL. Op 5 dagen 3x een technieker over de vloer gehad om te komen zoeken naar het probleem. Wat heb ik daarvoor betaalt.....NIKS. (Bij BGC)
Als ze niet zo'n kleine download limieten hadden was ik nooit weggegaan.Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koyaanisqatsi Bekijk berichtMoeha, doet me denken aan de PC's vroeger. "Error: no keyboard found. Press F1 to continue..."
schitterendITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koyaanisqatsi Bekijk berichtMoeha, doet me denken aan de PC's vroeger. "Error: no keyboard found. Press F1 to continue..."
ik weet dat als er hier iets mis is met het internet dat het laatste wat ik ga doen is naar telenet bellen... zal zelf wel zoeken waar het probleem zit...Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Comment
Comment