Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telenet zoog weer zo hard dat...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: telenet zoog weer zo hard dat...

Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
    maar dat maakt dan wel bandbreedte vrij om meer digitaal (en ik hoop in 't bijzonder HD) door te sturen
    Satelliet heeft die beperking niet van de coax kabel

Dat men bij telenet de digibox niet meer kan aankopen en verplicht is van deze te huren aan 4 euro per maand, mijn gekochte is net kapot gegaan.... 't gaat me serieus doen twijfelen om hier toch te beginnen kappen en boren, om die coax van de schotel naar mijn tv te krijgen. Ben eens benieuwd, mijn verkoper bood me aan om te huren of te kopen. Na alle argumenten van hem om te huren heb ik toch maar besloten van mijn digibox weer aan te kopen, maar 'k heb niks moeten tekenen of dergelijk gewoon mijn oud kaartje moeten inleveren nieuwe digibox meegekregen... Telenet ging de faktuur wel opsturen.... En thuis gekomen, lees ik op de telenet site dat ze die digibox niet meer verkopen, maar alleen nog verhuren... Ben eens benieuwd naar mijn faktuur, als ik er 4 euro per maand extra bijkrijg ipv een eenmalig bedrag voor de digibox, gaat die digibox hier verdomd vliegen. Dan mogen ze er van mij een olympische discipline van maken... digibox gooien . En dan wordt het satelliet.
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Re: telenet zoog weer zo hard dat...

Normaal kan je een digibox nog enkel kopen bij een dealer.Wel raar dat hij deze dan niet factureert.

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
      X