Re: telenet zoog weer zo hard dat...
Toch ook nog even een positieve reactie. In de 9 jaren dat wij nu bij Telenet zijn, is er nog maar 2x iets foutgelopen met de verbinding. In 1 van de gevallen was het de kabelmodem die stuk was. 's Anderendaags hadden we het nieuwe modem binnen en is het oude terug meegenomen.
Ik noem dat een schitterende service.
De andere keer is er een technieker moeten langskomen en heb ik 2 dagen moeten wachten. Ik stelde de vraag aan de technieker en onmiddellijk was er een compensatie geregeld via de klantendienst. Opnieuw in mijn opinie een schitterende service.
Bovendien ben ik van mening dat 2 failures in 9 jaren verwaarloosbaar zijn.
Mijn ervaringen met KPN in Den Haag daarentegen, zijn van een heel andere orde. Ik vermoed ook dat je met eender welk Call Center tegen problemen kan oplopen en het gebeurt spijtig genoeg maar al te veel dat binnen de IT, de Call Centers bemand zijn met mensen die onvoldoende of bijna geen IT-kennis hebben.
Bij KPN beweerde men op een bepaald moment dat men mijn router niet kon pingen omdat ik niet thuis was . En ik maar proberen uit te leggen dat dat daar niets mee te maken heeft. Uiteindelijk heb ik gevraagd om iemand van de technische dienst te mogen spreken. Mijn probleem was na meer dan 3 maanden, binnen 10 minuten opgelost, met de nodige excuses van de technische dienst.
Toch ook nog even een positieve reactie. In de 9 jaren dat wij nu bij Telenet zijn, is er nog maar 2x iets foutgelopen met de verbinding. In 1 van de gevallen was het de kabelmodem die stuk was. 's Anderendaags hadden we het nieuwe modem binnen en is het oude terug meegenomen.
Ik noem dat een schitterende service.
De andere keer is er een technieker moeten langskomen en heb ik 2 dagen moeten wachten. Ik stelde de vraag aan de technieker en onmiddellijk was er een compensatie geregeld via de klantendienst. Opnieuw in mijn opinie een schitterende service.
Bovendien ben ik van mening dat 2 failures in 9 jaren verwaarloosbaar zijn.
Mijn ervaringen met KPN in Den Haag daarentegen, zijn van een heel andere orde. Ik vermoed ook dat je met eender welk Call Center tegen problemen kan oplopen en het gebeurt spijtig genoeg maar al te veel dat binnen de IT, de Call Centers bemand zijn met mensen die onvoldoende of bijna geen IT-kennis hebben.
Bij KPN beweerde men op een bepaald moment dat men mijn router niet kon pingen omdat ik niet thuis was . En ik maar proberen uit te leggen dat dat daar niets mee te maken heeft. Uiteindelijk heb ik gevraagd om iemand van de technische dienst te mogen spreken. Mijn probleem was na meer dan 3 maanden, binnen 10 minuten opgelost, met de nodige excuses van de technische dienst.
Comment