Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Mag een Iphone dan niet kritisch bekeken worden dan
    you're learning fast!

    Comment


    • #32
      Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Eventjes voor de Iphone eigenaars, alsook de HTC eigenaars.

      Hoe bevalt het werken zonder keyboard?
      Als je bijvoorbeeld een mail of sms intypt, dan is dat bij de Iphone enkel op het scherm met je vingers? Dus niet met een stylus of keyboard?

      Ik vrees dat ik het echte keyboard en de stylus serieus ga missen.
      Stylus mis ik absoluut niet, maar smsen met het keyboardje is wennen.

      Comment


      • #33
        Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Mag een Iphone dan niet kritisch bekeken worden dan
        Ow, maar er is een legertje mensen bezig met de Iphone super kritisch te bekijken, zo erg, dat ze de fouten van de rest niet meer zien!

        Comment


        • #34
          Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Ow, maar er is een legertje mensen bezig met de Iphone super kritisch te bekijken, zo erg, dat ze de fouten van de rest niet meer zien!
          Hoe bedoel je?

          Als ik een nieuwe tel koop dan lees ik daar graag zo veel mogelijk reviews over.
          Mijn Smartphone heb ik ook eerst goed onderzocht en de pro's tegenover de contra's gezet. En het ding is/was een pak interessanter dan de Iphone.
          Ben momenteel nog altijd supertevreden met mijn SP.
          Dus waarom zou ik dat niet mogen doen van een Iphone? Omdat er Apple opstaat en het bijgevolg sowieso super is?


          Neen, mijn SP draait geen Windows Mobile
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #35
            Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Kritisch ok,maar enkel kritisch is iets anders...
            soit,het is een een goed produkt vr degenen die het interesseert ...
            en da's mijn mening
            (send by iphone)
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

            Comment


            • #36
              Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
              Kritisch ok,maar enkel kritisch is iets anders...
              soit,het is een een goed produkt vr degenen die het interesseert ...
              en da's mijn mening
              (send by iphone)
              Hup, terug aan het werk jij
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #37
                Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                Love the humour!!


                btw, can you change the battery on the IfoneII? or still a return-to-base feature?

                Battery, iphone? I did not even know it is in there? And by the time it gives troubles, my iphone is already replaced by it's newer version.

                I found a spare battery for 10$ on the internet, complete with tools to open the iphone.

                Comment


                • #38
                  Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Tegen de tijd dat ie in België 'mag' uitkomen zal er misschien alweer een nieuwere en goedkopere versie bestaan misschien?
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Eventjes voor de Iphone eigenaars, alsook de HTC eigenaars.

                    Hoe bevalt het werken zonder keyboard?
                    Als je bijvoorbeeld een mail of sms intypt, dan is dat bij de Iphone enkel op het scherm met je vingers? Dus niet met een stylus of keyboard?

                    Ik vrees dat ik het echte keyboard en de stylus serieus ga missen.
                    DAT is dus een minpunt dat ik al van veel iPhone eigenaars gehoord heb, vingers te groot voor het scherm-keyboard, met de HTC's natuurlijk ook maar daar is gelukkig een stylus voorzien, en die stylus is iets wat ik nooit meer zou willen missen, 't maakt alles zoveel gemakkelijker.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      DAT is dus een minpunt dat ik al van veel iPhone eigenaars gehoord heb, vingers te groot voor het scherm-keyboard, met de HTC's natuurlijk ook maar daar is gelukkig een stylus voorzien, en die stylus is iets wat ik nooit meer zou willen missen, 't maakt alles zoveel gemakkelijker.
                      Op mijn P1i heb ik het allemaal. Een volwaardig Qwerty keyboard (waar 1 toets 2 letters kan bedienen om de grootte te beperken), een virtueel keyboard, een stylus waarmee ik het virtueel keyboard kan bedienen alsook schrijven op het scherm zelf.
                      Als ik mails of sms'en maak dan is de snelste methode het gewoon echt keyboard.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #41
                        Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        ik heb ook dit toestel : http://www.expansys.be/p.aspx?i=160873

                        Toetsenbord is veel groter dan bij een PDA, wel, ik kan er amper mee werken, gelukkig kan ik hier ook een stylus op gebruiken, wat dus veel sneller gaat, het staat dus ook te koop omdat ik het te onhandig vind en omdat de lettergrootte op het scherm van deze umpc toch wel te klein is ( ben een beetje bijziend )

                        Ieder zij ding natuurlijk, maar ik typ enkel snel op een gewoon normaal toestenbord, voor de rest . . . .the stylus rules
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #42
                          Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Hup, terug aan het werk jij
                          en wat doe jij?
                          werkloos mss ?
                          Photography helps people to see
                          -Berenice Abbott-
                          BD1050BE

                          Comment


                          • #43
                            Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            ik heb ook dit toestel : http://www.expansys.be/p.aspx?i=160873

                            Toetsenbord is veel groter dan bij een PDA, wel, ik kan er amper mee werken, gelukkig kan ik hier ook een stylus op gebruiken, wat dus veel sneller gaat, het staat dus ook te koop omdat ik het te onhandig vind en omdat de lettergrootte op het scherm van deze umpc toch wel te klein is ( ben een beetje bijziend )

                            Ieder zij ding natuurlijk, maar ik typ enkel snel op een gewoon normaal toestenbord, voor de rest . . . .the stylus rules
                            gja dan zal ik wel fijne vingers hebben, want persoonlijk vind ik het toetsenbord v/d iphone de max, kan er vliegensvlug mee typen..

                            nog eens iedereen zijn mening, wou gewoon dit laten weten..
                            Photography helps people to see
                            -Berenice Abbott-
                            BD1050BE

                            Comment


                            • #44
                              Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Ik heb een zwarte Nokia, zo ééntje die tegen de stenen mag vallen en tegen kletnatte pollen kan. Zelfs al mee gezwommen en hij deed het nog. Kan die Iphone dat?

                              Comment


                              • #45
                                Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                                en wat doe jij?
                                werkloos mss ?
                                Ik was de proxy server aan 't testen
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X