Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    WOW, nu al bekend;

    - Beschikbaar op 11 juli in 22 landen. Maximumprijs wereldwijd: 199 dollar (8GB)!!
    - GPS
    - 36 % sneller dan de Nokia N95 en de Treo 750.
    - 3G
    - 300 uren standby, 10 uren spreektijd
    - Live tracking
    - release belgië: 11/07 !!
    Last edited by Lieven0303; 9 juni 2008, 20:29.
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

  • #2
    Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    GPS + third party software
    =
    TomTom
    ?
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
      WOW, nu al bekend;

      - Beschikbaar op 11 juli in 22 landen. Maximumprijs wereldwijd: 199 dollar (8GB)!!
      - GPS
      - 36 % sneller dan de Nokia N95 en de Treo 750.
      - 3G
      - 300 uren standby, 10 uren spreektijd
      - Live tracking
      - release belgië: 11/07 !!
      Jullie moeten toch echt eens naar die prijs kijken, in de VS, met een AT&T abbo!!! Daar kostte de 16GB ook "maar 399"
      Ik vrees dat er hier gedroomd word.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        euh... kun je daar mee bellen ook?

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          euh... kun je daar mee bellen ook?
          Hahaha.... "jeweeel".
          Je neemt die in jouw linkerhand en ga je buiten voor de
          voordeur staan en dan druk je op de deurbel....

          Guardian.co.uk maakt gewag van een prijs van amper 100 dollar,
          terwijl hij nu 269 dollar moet kosten.
          De nieuwe iPhone zou ook een beetje kleiner zijn dan de huidige.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            pff, nog altijd rot camera van 2.0 megapixels...

            voor die prijs misschien toch de moeite om mijn n95 8GB weg te doen heb die nu al meer als een half jaar dus het wordt dringend tijd voor een nieuw speeltje
            5DmkIII en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
              WOW, nu al bekend;

              - Beschikbaar op 11 juli in 22 landen. Maximumprijs wereldwijd: 199 dollar (8GB)!!
              - GPS
              - 36 % sneller dan de Nokia N95 en de Treo 750.
              - 3G
              - 300 uren standby, 10 uren spreektijd
              - Live tracking
              - release belgië: 11/07 !!
              199 U.S. dollars = 127.229717 Euros

              Of is 199 dollar == 199 euro?

              Volgens mij geldt die prijs enkel bij simlocked toestellen.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #8
                Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                199 U.S. dollars = 127.229717 Euros

                Of is 199 dollar == 199 euro?

                Volgens mij geldt die prijs enkel bij simlocked toestellen.
                en in combinatie met 2 jaar abonnement (at&t)
                zal dus in België in combinatie met 2 jaar mobistar abonnement zijn...

                langs de andere kant dacht ik eigenlijk dat het verboden is om in België gsm's aan te bieden aan lagere prijzen in combinatie met een abonnement, ik ben benieuwd hoe Apple dat gaat oplossen
                5DmkIII en wat glas

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                  en in combinatie met 2 jaar abonnement (at&t)
                  zal dus in België in combinatie met 2 jaar mobistar abonnement zijn...

                  langs de andere kant dacht ik eigenlijk dat het verboden is om in België gsm's aan te bieden aan lagere prijzen in combinatie met een abonnement, ik ben benieuwd hoe Apple dat gaat oplossen
                  Zal voor de hoofdprijs verkocht worden eh. Reken maar voor +500€
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Zal voor de hoofdprijs verkocht worden eh. Reken maar voor +500€
                    Ik zal wel wachten tot de details voor België bekend zijn. Eerder kan je enkel de meest onwaarschijnlijke gissingen zien verschijnen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Ik kan nu al er wel meerdere in schone status leveren, tegen "speciale" belgische digitale prijzen.

                      Maja ik zit momenteel in Londen en alles verloopt via Western Union.



                      Greetz rich
                      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Door Harm Hilvers, maandag 9 juni 2008 21:31, views: 17.108

                        Apple heeft – zoals iedereen verwacht had – maandag tijdens de keynote van de Worldwide Developer Conference zijn nieuwe iPhone aangekondigd. Het apparaat is voorzien van 3g en zal aanzienlijk goedkoper zijn dan zijn voorganger.

                        Apple logo (90 pix)Maanden werd gespeculeerd over een opvolger van de vorig jaar geïntroduceerde iPhone. Maandagavond is hieraan in één klap een eind gekomen toen Apple-ceo Steve Jobs de nieuwe iPhone aan het verzamelde Wwdc-publiek voorstelde. De nieuwe iPhone is iets dunner dan zijn voorganger, heeft een plastic achterkant gekregen en is uitgerust met versie 2.0 van de iPhone-firmware. De belangrijkste nieuwe feature is echter support voor 3g, waardoor het apparaat aanzienlijk sneller draadloos met de buitenwereld kan communiceren; de vorige iPhone was slechts uitgerust met edge.

                        Naast de 3g-support heeft de iPhone nu ook een gps-chip aan boord. Om de nauwkeurigheid van de plaatsbepaling te vergroten wordt ook gebruikgemaakt van assisted gps, waardoor ook gegevens van gsm-torens gebruikt worden. Vanzelfsprekend kan de iPhone nog steeds gebruikmaken van wifi, zodat er op vrijwel alle plaatsen op aarde data kan worden uitgewisseld. De iPhone is uitgerust met een 2.0 megapixel camera en kan in combinatie met de gps-chip foto's van een geotag voorzien.

                        De 3g-iPhone zal over versie 2.0 van de firmware beschikken. Dit houdt onder andere in dat het apparaat kan communiceren met Exchange Server van Microsoft, waardoor er met de reeds in gebruik zijnde e-mailbestanden en agenda's in bedrijven gewerkt kan worden. Verder kan de telefoon Word-, Excel- en Powerpoint-bestanden lezen. Gebruikers van de iPhone zonder Exchange Server kunnen via de nieuwe Mobile Me-dienst e-mail, agenda en documenten synchroniseren. Deze nieuwe service vervangt .Mac.

                        De batterij in de iPhone 2.0 is verbeterd en heeft nu een standbytijd van 300 uur. Als er uitsluitend via 2g-netwerken gecommuniceerd wordt houdt de batterij het 8 á 10 uur uit en wie via 3g gaat communiceren kan zijn iPhone slechts 5 uur lang gebruiken. Sec video's kijken via de iPhone kan maximaal 7 uur achter elkaar en er kan op zijn meest 24 uur lang uitsluitend naar audiobestanden geluisterd worden.

                        Als alles goed gaat zal de vernieuwde iPhone op 11 juli te koop zijn in 22 landen. Ook Nederland valt onder deze eerste groep; op die datum zal T-Mobile het apparaat aan de man gaan brengen. Op termijn zal de iPhone 2.0 overigens in ruim zeventig landen te koop zijn. De prijzen van de iPhone zijn veel gedaald ten opzichte van de eerste variant van de Apple-telefoon: de 8GB-versie gaat voor 199 dollar over de toonbank, terwijl voor de 16GB-variant 100 dollar meer betaald moet worden. In beide gevallen geldt dat belastingen en de maandelijkse abonnementskosten er nog bijkomen. De 16GB-versie zal in zwart en wit te koop zijn, terwijl de 8GB-editie alleen in het zwart beschikbaar is.

                        Tweakers.net
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          199 U.S. dollars = 127.229717 Euros

                          Of is 199 dollar == 199 euro?

                          Volgens mij geldt die prijs enkel bij simlocked toestellen.
                          misschien wel enkel vr de simlocked, vr mij een reden om te veranderen nr Mobistar. Als dat nu prox. , base of mobistar is, eigenlijk is dat vr mij 't zelfde!
                          In principe zal de 199 dollar=199 euro gelden vgls mij , als je een beetje de apple-prijzen kent.
                          Photography helps people to see
                          -Berenice Abbott-
                          BD1050BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Jullie moeten toch echt eens naar die prijs kijken, in de VS, met een AT&T abbo!!! Daar kostte de 16GB ook "maar 399"
                            Ik vrees dat er hier gedroomd word.
                            waarom iedereen zo sceptisch ??
                            er wordt een dijk van een toestel ge-introduceerd tegen een -prijs en ik lees hier bijna geen enkel positief antwoord, da's nu iets dat ik niet begrijp, .. euch jawel, 't is apple hé !
                            Photography helps people to see
                            -Berenice Abbott-
                            BD1050BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              In België mogen ze geen tel verkopen in combinatie met een abonnement dus zie ik Mobistar nog niet direct een Iphone verkopen voor 199€.
                              In andere landen zal het waarschijnlijk Iphone + 2 jaar abo voor 199€ of iets dergelijk.
                              Als ’t wel zo is, dan is ’t in ieder geval heel scherp geprijsd (beetje tegen de gewoonte van Apple).

                              En ik ben niet sceptisch, enkel niet te voorbarig

                              (heb overigens vorig weekend voor het eerst in mijn leven iets van Apple gekocht, Ipod Nano )
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment

                              Working...
                              X