Nieuwe DVD recorder gekocht die ik wilde aansluiten op mijn LCD televisie via scart-kabels maar de verkoper zei dat deze DVD recorder een HDMI uitgang had, wist ik veel of mijn televisie dat had of niet zei ik tegen hem, toen vroeg hij de ouderdom van mijn toestel, ik zei ongeveer 2 jaar . . . oh, geen vuiltje aan de lucht zei hij, dan zijn de LCD's al voorzien van HDMI aansluitingen, dus ik kabeltje ( 100€ ) gekocht. Thuis uitgepakt, je kent dat wel, van die plastieken verpakkingen die je MOET stuk knippen wil je er iets uit kunnen halen. Wat blijkt . . . mijn LG LCD televisie heeft GEEN HDMI aansluiting, wel een DVI. Mijn vraag is nu, bestaat er eventueel een tussen stuk of kan ik die kabel voor iets anders gebruiken? Ik heb wel gezien dat mijn laptop ook zo'n HDMI aansluiting heeft. Aangezien mijn kennis van video en andere apparatuur die eventueel zo'n HDMI aansluiting hebben zeer beperkt is, richt ik mijn mijlen op de meer geïnformeerde en ervaren gebruikers van zo'n apparatuur.....
Alvast bedankt voor enige info . . .
Alvast bedankt voor enige info . . .
Comment