Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

    Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
    Hij mag het gerust tegen mij een keer proberen hoor
    Ben met mijn bijna 1.98 cm en 122 Kilo een heel ander verhaal dan dat arme vrouwtje
    Tijd om uw nickname aan te passen dus....

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • #47
      Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Tijd om uw nickname aan te passen dus....

      Dave
      Nah , ben er in de loop der jaren erg gehecht aan geraakt , laat het maar zo
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #48
        Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

        Totaal onaanvaardbaar zoiets, ik zou hem een knaller van een proces aandoen, niet alleen de kosten van de camera en de inkomensderving maar ook nog eens slagen en verwondingen en intimidatie ... hij zal de camera niet zomaar gekregen hebben, dus moet hij hem met geweld uit haar handen gesleurd hebben.

        Mijn advocaten zouden hier zo'n vette kluif aan hebben, die gasten zijn voor maanden zoet als er zoiets met mij zou gebeuren.

        Trouwens, zowel organisatie als artiest rechtstreeks in proces trekken, beide zijn in de fout gegaan als ik heb goed begrijp, dus beide dagvaarden, simpel.

        Zo'n dingen zijn mij gelukkig nog niet voorgekomen, maar ja, met 2m05 en zo'n gezonde 130kg met een brede borstkas heb ik iets minder kans dat iemand zoiets probeert

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #49
          Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

          xxxxxxxxxxxxxxxxx
          Last edited by Binnenuit; 2 juni 2008, 23:15. Reden: censuur

          Comment


          • #50
            Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

            140, 130 en 122 kilokes
            willen wij eens bodygards gaan spelen als hij nog eens optreed
            Hij moet eerst nog durven ons te passeren

            Comment


            • #51
              Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              Totaal onaanvaardbaar zoiets, ik zou hem een knaller van een proces aandoen, niet alleen de kosten van de camera en de inkomensderving maar ook nog eens slagen en verwondingen en intimidatie ... hij zal de camera niet zomaar gekregen hebben, dus moet hij hem met geweld uit haar handen gesleurd hebben.
              Je eerst informeren alvorens zoiets neer te pennen is wel aan te raden natuurlijk. Ik zal je even helpen met een mooi artikeltje in de Volkskrant en vergeet dan vooral niet ook de video even te bekijken. Verder is er ook nog dit interview met Njiokiktjien (de fotografe in kwestie). Inmiddels is de aanklacht ingetrokken nadat Maassen aangegeven heeft borg te staan voor vergoeding van de camera. Ben benieuwd wat de NVJ nog met het voorval gaat doen....

              Feit blijft dat het een totaal onaanvaardbaar iets is zoals je zelf al schrijft.

              Comment


              • #52
                Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                Ik denk dat er nog wel wat gebeurd is tussen het moment dat ie merkt dat er iemand foto's staat te maken en het moment dat die camera tegen de grond ligt. Ik kan me best voorstellen dat de media daar geen gewag van maken.

                Dave
                Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
                Je eerst informeren alvorens zoiets neer te pennen is wel aan te raden natuurlijk. Ik zal je even helpen met een mooi artikeltje in de Volkskrant en vergeet dan vooral niet ook de video even te bekijken. Verder is er ook nog dit interview met Njiokiktjien (de fotografe in kwestie). Inmiddels is de aanklacht ingetrokken nadat Maassen aangegeven heeft borg te staan voor vergoeding van de camera. Ben benieuwd wat de NVJ nog met het voorval gaat doen....

                Feit blijft dat het een totaal onaanvaardbaar iets is zoals je zelf al schrijft.
                Die artikeltjes zijn heel interessant en scheppen een duidelijker beeld van wat er echt gebeurd is. Een communicatiefout die leidde tot een misplaatste grap, en een fotografe die vrijwillig haar toestel afgeeft.

                Toch net iets anders dan het geweld dat de heren gorilla's hier vermoedden.

                Dave
                Last edited by GroovBird; 3 juni 2008, 09:56. Reden: correcte spelling
                pixelpusher

                Comment


                • #53
                  Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

                  Zo'n vermoeden had ik al...de fotograve zat daar namens Spits (welke onderdeel is van de telegraaf) dus die zullen niet direct geheel objectief kunnen blijven hierover...

                  Denk enkel dat meneertje Maassen niet had gedacht dat een cameraatje met een goede lens zo duur kon zijn

                  Nu nog een klein stukje "opvoeding" over normen en waarden voor de heer Maassen en een cursus communicatie voor de organisatie en we zijn klaar
                  Mijn objectieven zijn all round...

                  Comment


                  • #54
                    Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

                    Uiteraard sta ik aan de kant van de fotografe. Iemands materiaal vernielen doe je niet.

                    Toch heb ik een wrang gevoel bij de vermeende 15.000 euro. Lijkt mij dat ze er munt wilt uitslaan. Een 1Ds MkIII kost 7000 euro, dus de lens moet 8000 euro kosten. Met welke tele was ze wel aan 't fotograferen dan? Dat moet al minstens een 400 f/2.8L IS geweest zijn. Ga je met zo'n combo naar een optreden? Kan je je voorstellen dat iemand zo'n indrukwekkende & zware combo zo maar eventjes stuk zou gooien? Zelfs een idioot ziet dat zoiets verschrikkelijk veel geld moet kosten. Verder maak ik me ook de bedenking dat Canon wel zeer vrijgevig is om een toestel van 15.000 euro als prijs te geven op een wedstrijd waarbij de hoofdprijs zelf maar 2.500 euro is .

                    Comment


                    • #55
                      Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

                      Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                      Nu die 15000€ is overdreven, denk niet dat er een Canon combinatie is die zoveel kost.
                      Koop dan maar eens een 1Ds-MkIII met een Canon EF 800mm F 5.6 L IS USM Lens...
                      Ik vrees dat je niet zal toekomen met 15.000€
                      .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                      ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

                      Comment


                      • #56
                        Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Uiteraard sta ik aan de kant van de fotografe. Iemands materiaal vernielen doe je niet.

                        Toch heb ik een wrang gevoel bij de vermeende 15.000 euro.
                        Ze heeft de camera gewonnen met haar trofee in de Zilveren Camera. De krant schrijft ook "geschatte waarde". Wellicht is een toestel dat uitgereikt wordt meer waard dan een nieuwe uit de Konijn, maar hoeveel waarde heeft zo'n toestel dan?

                        Dave
                        pixelpusher

                        Comment


                        • #57
                          Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

                          Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
                          Koop dan maar eens een 1Ds-MkIII met een Canon EF 800mm F 5.6 L IS USM Lens...
                          Ik vrees dat je niet zal toekomen met 15.000€
                          Daar gaat ze weinig mee kunnen doen op een show van een stand-up comedian denk ik

                          Comment


                          • #58
                            Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Wellicht is een toestel dat uitgereikt wordt meer waard dan een nieuwe uit de Konijn, maar hoeveel waarde heeft zo'n toestel dan?
                            Is dat zo? Was die gesigneerd of zo??

                            Comment


                            • #59
                              Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

                              Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                              Is dat zo? Was die gesigneerd of zo??
                              Misschien niet, maar dat doet er niet toe.

                              Dave
                              pixelpusher

                              Comment


                              • #60
                                Re: Theo Maassen gooit camera journaliste kapot

                                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                                Misschien niet, maar dat doet er niet toe.
                                Doet er heel veel toe. Als iedereen een schadevergoeding mag beginnen eisen op basis van een gevoelswaarde dan zouden de verzekeringen wel grijze haren krijgen denk ik. Ik blijf er bij dat die 15.000 euro 'stinkt'.

                                EDIT : net gevonden : http://www.photoq.nl/news.php?newsid=2216

                                Een 1Ds MkIII dus maar met een geleende 100-400. Die huidige prijzen van de 100-400 zijn ook niet meer wat ze geweest zijn hé

                                Nu ja, ergens anders staat dan weer dat het de 1200mm f/5.6 zou geweest zijn . Dan komt ze niet toe met 15.000 euro vrees ik .
                                Last edited by hvr_oosterzele; 3 juni 2008, 10:56.

                                Comment

                                Working...
                                X