Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reisgenoten gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reisgenoten gezocht

    Hallo ,

    Zou er geen belangstelling kunnen zijn voor een subforum "Reisgenoten gezocht" onder het forum "Reisfotografie" ?
    Zelf heb ik de intentie om in september of october naar Nepal te gaan en dan lijkt het mij interessanter om met meerdere personen daar naar toe gaan .

  • #2
    Re: Reisgenoten gezocht

    Helaas kunnen we niet eindeloos subtopic maken een oproep naar reisgezellen kan best op chit chat
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: Reisgenoten gezocht

      En waarom "Helaas" mijnheer de moderator ? Heel veel werk voor jou ?

      Comment


      • #4
        Re: Reisgenoten gezocht

        In princiepe is dat niet veel werk, maar zoals al gezegd, kan dat gemakkelijk ook op ChitChat.

        BTW : dit is een club over fotografie en al zijn aanhorigheden, maar mijn mening, en wie ben ik (), maar vind dat het niet echt op zijn plaats is voor het zoeken naar reisgezellen in de zin die jij er aan geeft.
        Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
        Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

        BD0460BE

        Comment


        • #5
          Re: Reisgenoten gezocht

          Topics als deze overleven geen week in chit-chat en op dat termijn ga je niemand vinden om mee te gaan naar Nepal...

          Dit is het onderdeel reisfotografie en die vraag staat hier mijns inziens op zijn plaats, toch als het de bedoeling is serieus op pad te gaan om foto's te maken uiteraard.

          Een subtopic maken is dan wel weer wat overdreven vrees ik...

          Comment


          • #6
            Re: Reisgenoten gezocht

            Chit Chat is een Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken . Zo staat het in de regels van het forum .

            Waarom moet dan "Reisgenoten gezocht" in deze posting gepost worden ?
            Als ik reisgenoten zoek in dit forum dan weet ik dat dit fotografen zijn waar ik eventueel iets van kan leren en waarmee ik ook kostendelend op reis kan mee gaan . Ga maar eens alleen op safari naar Kenia of ge gaat met 3 collega's van Belgium Digital . Ge zult het verschil in prijs gewaarworden .
            Maar ja , beste moderator , stop het maar in Chit Chat . Dan kan ik zo'n oproep gaan zoeken tussen de tientallen items die daar per dag binnen komen waarmee ik geen kwaad woord wil gezegd hebben over Chit Chat .

            Comment


            • #7
              Re: Reisgenoten gezocht

              Reisgenoten gezocht?
              Eén adres: http://www.reizigersnetwerk.be/ onder zoekertjes.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Reisgenoten gezocht

                Dit is een forum over fotografie en gaat dus in hoofdzaak over ....fotografie.
                Als je andere mensen zoekt om mee op reis te gaan zijn er veel beter fora te vinden waar je ook nog eens meer success zal hebben om iemand te vinden.
                Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                Bezoek mijn foto's online

                Comment


                • #9
                  Re: Reisgenoten gezocht

                  Gezien het in dit geval een reis is met als doel fotografie, waarbij een aantal lotgenoten gezocht wordt die eenzelfde doel voor ogen hebben, vind ik toch dat dit moet kunnen op BD.
                  Ik moet toegeven dat Nepal hierbij voor de meerderheid niet zo meteen als voor de hand liggend gezien wordt maar ... Waarom niet.

                  Al moet ik toegeven dat Chit-Chat hiervoor de enige juiste plaats is.
                  Je zou ervan schrikken moest je beseffen hoeveel mensen daar dagelijks wel eens een kijkje nemen. (misschien zelfs meer dan op reisfotografie )
                  .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                  ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reisgenoten gezocht

                    Voor mij mag er een slot gezet worden op deze discussie . Het hoeft voor mij niet meer .
                    Ik zal mijn reisgenoten wel op een andere manier vinden en op een ander forum . Ik dacht omdat ik mijn lidgeld hier betaal misschien gehoor zou vinden maar blijkbaar niet .

                    Discussie sluiten .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reisgenoten gezocht

                      Als je voor alles een subrubriekje moet openen...waar gaat dat eindigen?
                      Het forum zou nogal snel onoverzichtelijk worden.
                      Mvg Tim

                      Comment


                      • #12
                        Re: Reisgenoten gezocht

                        @Noliko
                        Met zo'n vriendelijke toon moet het toch al eerder gebeurd zijn dat u bot vangt, niet?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Reisgenoten gezocht

                          Topic verhuist gezien het onderwerp niet langer over reizen gaat
                          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                          IMac/IPad/Mac Air 
                          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                          Comment


                          • #14
                            Re: Reisgenoten gezocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                            Hallo ,

                            Zou er geen belangstelling kunnen zijn voor een subforum "Reisgenoten gezocht" onder het forum "Reisfotografie" ?
                            Zelf heb ik de intentie om in september of october naar Nepal te gaan en dan lijkt het mij interessanter om met meerdere personen daar naar toe gaan .
                            Misschien. Moeilijk te voorspellen.

                            Intussen heb ik de andere reacties ook gelezen.
                            De toon waarop sommigen reageren is niet mijn stijl
                            Maar goed: wie ben ik.

                            Persoonlijk zou ik dit vragen aan zeer goede vrienden...
                            Omdat je die mensen door en door kent.
                            In alle andere gevallen zou ik dat nooit doen: ik geef het jou zoals het is.
                            Je zou bijv. raar kunnen opkijken van dingen waaraan je nooit aan zou gedacht hebben.
                            Het is daarom juist dat ik zeg: goede vrienden ken je van binnen en van buiten.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment

                            Working...
                            X