Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha 700 + 500mm : Total loss

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony Alpha 700 + 500mm : Total loss

Vanavond mijn 30ste verjaardag bij m'n ouders gaan vieren. Ik ging nog snel een foto'tje maken. Had hem half op de vensterbank, half op het raamkozijn gelegd. Venster slaat dicht door de trek, valt 10 verdiepingen naar beneden op een halve meter van iemand die daar stond... Had dus nog veel erger kunnen zijn...

Dit is het resutaat:

http://lh3.ggpht.com/Troske007/SDntYHSBD7I/AAAAAAAACFw/qkfZad2fBrQ/Alpha700_1.jpg
    http://lh4.ggpht.com/Troske007/SDntTXSBD6I/AAAAAAAACFo/uU5IWaHOVQk/Alpha700_2.jpg
    http://lh5.ggpht.com/Troske007/SDntcnSBD8I/AAAAAAAACF8/Cp6R7BRSPCY/Alpha700_3.jpg
    http://lh5.ggpht.com/Troske007/SDntenSBD9I/AAAAAAAACGE/PjNo8AdjDtU/Alpha700_4.jpg
    Last edited by Troske; 26 mei 2008, 01:18.

Re: Sony Alpha 700 + 500mm : Total loss

Ik zie de foto's niet, maar twijfel als ik dat erg vind..
    Mijn medeleven..
    *edit*
    Ik zie ze, en wou ze idd niet zien..

Comment

Verschrikkelijk...
      Ik zie wel eens graag hoe een camera er van binnen uitziet, maar liever niet op deze manier..

Inderdaad een (groot) geluk bij een ongeluk dat hij niet op het hoofd van die persoon is terecht gekomen. Veel kans dat die het dan niet meer had kunnen navertellen.

Een ongeluk is zo gauw gebeurd. Kan de beste overkomen. Ik hoop dat je snel een nieuw toestel hebt en dit voorval snel kan vergeten.

Toch nog een gelukkige verjaardag gewenst..
      Last edited by Stepn; 26 mei 2008, 02:29.

Comment

Auch
        Mvg Tim

Comment

ziede nu dat Sony crap is

Comment

Hey juppekes

Dat doet pijn om zoiets te zien
            Bootjes

Comment

gewoonweg gruwelijk
              5DmkIII en wat glas

Comment

FF naar het sonycenter bellen om te vragen of ze die nog kunnen maken ?

Nee serieus, mijn medeleven ! Heel jammer

PS : die spiegeltele ziet er nog redelijk goed uit eigenlijk !

Kan je trouwens niet we creatief zijn en de familiale verzekering om dit op te lossen ?
                As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                like.no.other

Comment

Auwch dit is inderdaad een total loss.
                  Gelukkig enkel materiele schade en geen zwaargewonden (of doden).
                  Niettemin een zeer spijtige zaak - innige deelneming
                  en dit tijdens je verjaardagsfeestje - van tegenslag gesproken
                  Toch een gelukkige verjaardag toegewenst en geen zo'n fratsen voor de toekomst
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Gedver, dat kan tellen als "verjaardagscadeau"

Herinnert me eraan dat ik zelf ook beter moet opletten op welke "domme" plaatsen ik m'n camera leg, een ongeluk is veel te snel gebeurd.
                    Mijn foto's en fractals
                    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

Voor 10 verdiepingen naar beneden gekeild te zijn, vind ik dat de body maar vooral ook de lens er nog veel slechter uit hadden kunnen zien... (wat natuurlijk de resterende gebruikswaarde niet meteen verhoogt .) Voordat ik de fotolinks opende, had ik althans nog grotere schade verwacht.
                      Last edited by K-2; 26 mei 2008, 15:15.
                      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Troske Bekijk bericht
                        Vanavond mijn 30ste verjaardag bij m'n ouders gaan vieren.
                        Bijzonder triest, zo je verjaardag moeten afsluiten
                        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

awwww, even geschokt de camera zo te zien (heb ook 'n A700 - gekocht van K-2 overingens )
                          echt jammer om te horen/zien

toch ook nog gelukkige verjaardag gewenst

grts,
                          Hans
                          Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
                          My travel photography site

Comment

Weet niet of je aanspraak kan maken op de verzekering.
                            Toch even informeren naar de verzekeringen bij je ouders voor zo iets, is daar gebeurt dus.

Is een zeer spijtige zaak, maar ongelukken gebeuren nou eenmaal.
                            Hoop dat het met uw tikker al wat beter gaat want ik kan mij inbeelden dat je hart en slag overgeslagen is
                            Toch veel sterkte en moet toegeven alhoewel het spijtig is zeer mooie foto's

PS dit is nou wel extreem om zo je sensor te kuisen

Comment

Verschrikkelijk.
                              Vraagje (en niet om te lachen): stonden er foto's op de geheugenkaart die nog te recupereren waren?
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                              X