Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xp Sp3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Xp Sp3

    -----------------------------
    was effe fout.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Xp Sp3

      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Ben hier al direct op m'n bek gegaan met een "access denied" error 0x80070005
      Is in 't lang en in 't breed gedocumenteerd te vinden via google .. ik vreesde al dat ze daar in Redmond weeral hun huiswerk een beetje te snel ingeleverd hadden
      Pfff.... 't is altijd hetzelfde met die gasten (in Redmond).
      Ik wacht (weer) even op een reactie dat het ons fout is...
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Xp Sp3

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        reg permissions of avirus?
        waarschijnlijk reg permissions maar ga maar zitten uitvlooien wat het juist is .. gisteren nacht (haha) de svc log zitten uitvlooien en vergelijken met wat er op de MS KB te lezen staat en ik vind niets herkenbaar .. Al 3x geprobeerd met al de MS suggesties, loopt nog steeds vast .. gelukkig doet de roll-back het nog steeds dus ik hoef nog niet te gaan rotzooien met het terugzetten van images .. ik vrees dat ik er daadwerkelijk enkele beschermings en management programmas zal moeten af gooien wil die SP3 werken tenzij er een mirakel op stapel staat in Redmond
        .. BTW een bizarre fix? suggereert enkel het lopen van WGAdiag2.exe .. iemand die iets daarover weet ?

        Comment


        • #19
          Re: Xp Sp3

          Bump ....

          Voor wie op de "permissies" vastloopt met SP3 ("access denied" fout) .. kijk eens naar "Dial_a_fix" .. dat ding heeft een tool om de originele Windows XP permissies in het register terug te zetten ... en het werkt nog ook
          FWIW

          Comment


          • #20
            Re: Xp Sp3

            AMD (Sempron) hier, en geen problemen met SP3.

            Comment


            • #21
              Re: Xp Sp3

              (Het zou niet bij alle AMD's zijn, alleen degene waarbij (via OEM met image) een verkeerde windows versie op (voor)geïnstalleerd werd
              http://www.security.nl/article/18708...-systemen.html )

              Heb SP3 nog niet. Het kwam er niet bij op via de windows updates van vorige week, 'k wacht nog wel even af.
              Er was geloof 'k nog een update al meteen voor SP3 op komst ook, dan wel ineens als die er bij is.
              Hoe groot is de download overigens? (We moeten hier de 12 GB delen met het 3 personen, dus ook maar rekening houden met de datalimiet... )
              * Konica-Minolta Dimage Z3 * Panasonic Lumix FZ18 * Pentax K5 *

              Comment


              • #22
                Re: Xp Sp3

                Verleden week stond hij hier wel bij de normale updates ... vandaar ...

                De gedownloade versie via updates was hier 66Meg .. de full versie op de MS site is 300+Meg ..

                FWIW

                Comment


                • #23
                  Re: Xp Sp3

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Verleden week stond hij hier wel bij de normale updates ... vandaar ...

                  De gedownloade versie via updates was hier 66Meg .. de full versie op de MS site is 300+Meg ..

                  FWIW
                  Als ik handmatig de update doe via > start > Alle Programma's > Windows Update,
                  dan kan ik idd. SP3 downloaden > 66 MB.
                  Maar ik heb het bestand nog niet.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Xp Sp3

                    En, kan iemand me vertellen waarom ik SP3 zou installeren bovenop mijn huidige SP2 ?
                    Voordelen ? Nadelen ?
                    thx
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #25
                      Re: Xp Sp3

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      En, kan iemand me vertellen waarom ik SP3 zou installeren bovenop mijn huidige SP2 ?
                      Voordelen ? Nadelen ?
                      thx
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #26
                        Re: Xp Sp3

                        Ik ben hier nu ook SP3 aan het overwegen.
                        Maar als ik dit document lees, is zo'n upgrade niet echt noodzakelijk.
                        Ik denk niet dat ik ooit een update gemist heb.

                        Kortom, ik heb niet veel zin om een risico te lopen. Van SP1 naar SP2 heb ik namelijk heel mijn PC opnieuw mogen installeren....
                        Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                        Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                        Comment


                        • #27
                          Re: Xp Sp3

                          Hallo
                          Het SP 3 Pakket zelf is 305 Mb groot.

                          Ik werk er toch al een tijdje mee, en hier doen er zich geen problemen voor.
                          Ik gebruik Asus MoBo met Intel PIV 3200 2 Gb Ram.
                          Ik doe altijd "alle updates", mss niet echt nodig maar ik doe het toch.
                          Heb ook een tijdje gewerkt met Vista, maar die heb ik terug verwijderd wegens "te traag of te omslachtig".
                          Kaspersky AV, ook tevreden hiervan.
                          Ik gebruik ook 2 HDD's
                          Ik formateer elk jaar 1 schijf, en doe daarop een volledige, propere herinstallatie.
                          terwijl de andere als Backup blijft liggen.
                          Wanneer ik toevallig iets zou vergeten hebben, even van schijf wisselen,en heb ik alles terug bij de hand.

                          Groetjes
                          Ayala
                          http://www.guytoelen.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Xp Sp3

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ayala Bekijk bericht
                            Hallo
                            Het SP 3 Pakket zelf is 305 Mb groot.

                            Ik werk er toch al een tijdje mee, en hier doen er zich geen problemen voor.
                            Ik gebruik Asus MoBo met Intel PIV 3200 2 Gb Ram.
                            Ik doe altijd "alle updates", mss niet echt nodig maar ik doe het toch.
                            Heb ook een tijdje gewerkt met Vista, maar die heb ik terug verwijderd wegens "te traag of te omslachtig".
                            Kaspersky AV, ook tevreden hiervan.
                            Ik gebruik ook 2 HDD's
                            Ik formateer elk jaar 1 schijf, en doe daarop een volledige, propere herinstallatie.
                            terwijl de andere als Backup blijft liggen.
                            Wanneer ik toevallig iets zou vergeten hebben, even van schijf wisselen,en heb ik alles terug bij de hand.

                            Groetjes
                            Ayala
                            Amaai. Dat is een zeer gediciplineerde aanpak.
                            Ik vervang een schijf euh... als de oude niet meer opstart. Ik maak een backup als mijn vrouw begint te zagen "zoude nu toch eens gene backup maken? Stel dat ik al mijn foto's kwijt raak...". Ja ik werk ook met 2 HD's die ik opstart via OSLoader maar de tweede (nieuwe) lijkt mij meer problemen te vertonen dan mijn oude.
                            Ik hou wel mijn SMART en temperatuur gegevens in het oog.
                            Ja, ook hier Kaspersky maar ook ZA. Het lijkt erop dat indien ik naar KA v8 will overschakelen, ik ZoneAlarm er moet afgooien. En dat wil ik niet.
                            Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                            Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                            Comment


                            • #29
                              Re: Xp Sp3

                              enige problemen met sp3 tot nu toe zijn dat mijn stylexp niet meer werkt(om skins op windows te zetten)...
                              voor de rest geen problemen...

                              mijne pc krijgt hier zo om de paar maand ne nieuwe windows... ik prul daar altijd zo aan dat er om de paar maand wel is eens iets foutloopt dat het niet meer naar behoren werkt... gebruik geen images ofzo gewoon iedere keer clean instal... al mijn documenten staan toch niet op bootschijf. moet ik gewoon terug wat programma's installeren...
                              Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

                              Comment


                              • #30
                                Re: Xp Sp3

                                Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                                Amaai. Dat is een zeer gediciplineerde aanpak.
                                Ik vervang een schijf euh... als de oude niet meer opstart. Ik maak een backup als mijn vrouw begint te zagen "zoude nu toch eens gene backup maken? Stel dat ik al mijn foto's kwijt raak...". Ja ik werk ook met 2 HD's die ik opstart via OSLoader maar de tweede (nieuwe) lijkt mij meer problemen te vertonen dan mijn oude.
                                Ik hou wel mijn SMART en temperatuur gegevens in het oog.
                                Ja, ook hier Kaspersky maar ook ZA. Het lijkt erop dat indien ik naar KA v8 will overschakelen, ik ZoneAlarm er moet afgooien. En dat wil ik niet.

                                ... verwondert mij niet dat de transitie SP1 => SP2 u de das om deed met SP2 => SP3 wordt het nog een stuk erger, reken er op

                                Comment

                                Working...
                                X