Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb vanop afstand mijn thuis pc van SP3 voorzien, dus inclusief de reboot(s) en heb geen problemen ondervonden.
Werk er nu ongeveer een week mee en heb eigenlijk nog geen veranderingen opgemerkt (niet goed maar ook niet slecht).
Dus doen zou ik zeggen.
Ok bedankt!
Er zijn wel problemen gemeld met pc's die AMD cpu's hebben.
> eindeloos herstarten.
> problemen via het bios:"The BIOS in this system is not fully ACPI compliant" en "STOP: 0x000000A5" zouden hier op duiden." (bij AMD).
Ik heb in windows automatische updates aangevinkt staan.
Telkens er een update beschikbaar is, ik krijg een bericht of ik deze wil downloaden en installeren... Je kan dan zien welke updates er zijn, en kiezen of je deze wil of niet...
Ik heb in windows automatische updates aangevinkt staan.
Telkens er een update beschikbaar is, ik krijg een bericht of ik deze wil downloaden en installeren... Je kan dan zien welke updates er zijn, en kiezen of je deze wil of niet...
Ah ok.
Er is wel een verschil tussen automatische updates en eventuele
problemen met SP3
Hier ook XP SP3 (Tablet Edition). PC'ke is al redelijk oud (Pentium III, 512MB RAm) maar SP3 vreet niet (veel) meer resources dan SP2. Firewall staat blijkbaar wel terug aan...
@Theo
Voor zover ik vernomen heb doet SP3 het goed. Ik dacht wel dat dit op een Intel was, dus geen idee van de eventuele AMD problemen.
Opstarten leek net een tikkeltje trager, maar nadien voelde de PC vlotter aan. Ben er zelf nog niet toe gekomen om over te stappen op SP3, geen tijd, en kan geen risico lopen met de PC op dit moment
Collega hier op het werk krijgt zijn hp printer niet aan de babbel
En MS's eigen crm software Dynamics zou er ook problemen mee hebben.
Jo.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Ben hier al direct op m'n bek gegaan met een "access denied" error 0x80070005
Is in 't lang en in 't breed gedocumenteerd te vinden via google .. ik vreesde al dat ze daar in Redmond weeral hun huiswerk een beetje te snel ingeleverd hadden
Ben hier al direct op m'n bek gegaan met een "access denied" error 0x80070005
Is in 't lang en in 't breed gedocumenteerd te vinden via google .. ik vreesde al dat ze daar in Redmond weeral hun huiswerk een beetje te snel ingeleverd hadden
reg permissions of avirus?
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment