Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xp Sp3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Xp Sp3

    Doen of niet doen?

    Hoe zit dat met SP3 voor Windows XP?
    Eventueel toch problemen her of der?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Xp Sp3

    Ik heb vanop afstand mijn thuis pc van SP3 voorzien, dus inclusief de reboot(s) en heb geen problemen ondervonden.

    Werk er nu ongeveer een week mee en heb eigenlijk nog geen veranderingen opgemerkt (niet goed maar ook niet slecht).

    Dus doen zou ik zeggen.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: Xp Sp3

      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Ik heb vanop afstand mijn thuis pc van SP3 voorzien, dus inclusief de reboot(s) en heb geen problemen ondervonden.

      Werk er nu ongeveer een week mee en heb eigenlijk nog geen veranderingen opgemerkt (niet goed maar ook niet slecht).

      Dus doen zou ik zeggen.
      Ok bedankt!
      Er zijn wel problemen gemeld met pc's die AMD cpu's hebben.
      > eindeloos herstarten.
      > problemen via het bios:"The BIOS in this system is not fully ACPI compliant" en "STOP: 0x000000A5" zouden hier op duiden." (bij AMD).

      Maar ok, ik heb geen AMD.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Xp Sp3

        Is er ook een SP3 voor ned versie XP?
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

        Comment


        • #5
          Re: Xp Sp3

          Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
          Is er ook een SP3 voor ned versie XP?
          Ik heb de automatische updates dan win XP pro NL lopen, en ik heb toch ook melding gekregen van SP3... Het antwoord is dus JA...
          Grtz, Tigra-Boy
          ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

          Comment


          • #6
            Re: Xp Sp3

            Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
            Ik heb de automatische updates dan win XP pro NL lopen, en ik heb toch ook melding gekregen van SP3... Het antwoord is dus JA...
            Welke melding?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Xp Sp3

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Welke melding?
              Ik heb in windows automatische updates aangevinkt staan.
              Telkens er een update beschikbaar is, ik krijg een bericht of ik deze wil downloaden en installeren... Je kan dan zien welke updates er zijn, en kiezen of je deze wil of niet...
              Grtz, Tigra-Boy
              ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

              Comment


              • #8
                Re: Xp Sp3

                Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
                Ik heb in windows automatische updates aangevinkt staan.
                Telkens er een update beschikbaar is, ik krijg een bericht of ik deze wil downloaden en installeren... Je kan dan zien welke updates er zijn, en kiezen of je deze wil of niet...
                Ah ok.
                Er is wel een verschil tussen automatische updates en eventuele
                problemen met SP3
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Xp Sp3

                  Hier ook XP SP3 (Tablet Edition). PC'ke is al redelijk oud (Pentium III, 512MB RAm) maar SP3 vreet niet (veel) meer resources dan SP2. Firewall staat blijkbaar wel terug aan...
                  ---
                  Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                  http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Xp Sp3

                    Hey juppekes

                    Ik heb net mijn update gedaan

                    Voorlopig nog geen neveneffecten
                    Bootjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Xp Sp3

                      @Theo
                      Voor zover ik vernomen heb doet SP3 het goed. Ik dacht wel dat dit op een Intel was, dus geen idee van de eventuele AMD problemen.

                      Opstarten leek net een tikkeltje trager, maar nadien voelde de PC vlotter aan. Ben er zelf nog niet toe gekomen om over te stappen op SP3, geen tijd, en kan geen risico lopen met de PC op dit moment

                      Comment


                      • #12
                        Re: Xp Sp3

                        Collega hier op het werk krijgt zijn hp printer niet aan de babbel
                        En MS's eigen crm software Dynamics zou er ook problemen mee hebben.

                        Jo.
                        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                        Nikon stuff

                        Comment


                        • #13
                          Re: Xp Sp3

                          Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                          Collega hier op het werk krijgt zijn hp printer niet aan de babbel
                          En MS's eigen crm software Dynamics zou er ook problemen mee hebben.

                          Jo.
                          Dacht dat dit probleem opgelost was, want daarvoor had MS de release vertraagd.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • #14
                            Re: Xp Sp3

                            Ben hier al direct op m'n bek gegaan met een "access denied" error 0x80070005
                            Is in 't lang en in 't breed gedocumenteerd te vinden via google .. ik vreesde al dat ze daar in Redmond weeral hun huiswerk een beetje te snel ingeleverd hadden

                            Comment


                            • #15
                              Re: Xp Sp3

                              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              Ben hier al direct op m'n bek gegaan met een "access denied" error 0x80070005
                              Is in 't lang en in 't breed gedocumenteerd te vinden via google .. ik vreesde al dat ze daar in Redmond weeral hun huiswerk een beetje te snel ingeleverd hadden
                              reg permissions of avirus?
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment

                              Working...
                              X