Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-5 iridium

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • -5 iridium

    Hey juppekes

    Hier nog een fotoke van mijn nachtelijke avontuurtjes

    Ik zet ze hier omdat ze eigenlijk niet SC waardig zijn maar toch wil tonen aan jullie

    Bootjes

  • #2
    Re: -5 iridium

    'k begrijp niet echt waarom je de natuur niet ingaat voor je nachtelijke avontuurtjes... Want dezelfde foto in de vrije natuur gemaakt ware net wél goed! Of lig je vast aan de ketting misschien?

    En voor je 't weet gaan je buren dan zeggen: nu is die met z'n kodak 's nachts ook nog foto's aan 't maken...

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: -5 iridium

      Of onderaan dak weg croppen.

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: -5 iridium

        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Of onderaan dak weg croppen.

        mir
        Dacht ik aanvankelijk ook, maar zo'n foto's zeggen imho zoveel meer als er wat natuur op staat...

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: -5 iridium

          Hey juppekes

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          'k begrijp niet echt waarom je de natuur niet ingaat voor je nachtelijke avontuurtjes... Want dezelfde foto in de vrije natuur gemaakt ware net wél goed! Of lig je vast aan de ketting misschien?

          En voor je 't weet gaan je buren dan zeggen: nu is die met z'n kodak 's nachts ook nog foto's aan 't maken...

          Mvg,
          Frederic

          Aan de ketting lig ik niet hoor

          Maar hier bij ons in Oostende heb je niet veel van die ongerepte natuurgebieden

          Altijd staan er lantaarns op of andere storende objecten

          En midden in de nacht met mijn fietske enkele km rijden om in 5 sec zoiets te maken vind ik nu ook iets te veel van het goeie
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: -5 iridium

            Hey!

            Ik weet niet wa iridium is, maar ik heb ook iets dergelijks gefotografeerd onlangs (toen er vallende sterren waren )



            Links van de schoorsteen ik denk dat het dus een vallende ster was, maar deze vloog veel trager en was veel lichter dan de andere die ik gezien had...

            Comment


            • #7
              Re: -5 iridium

              Hey juppekes

              Oorspronkelijk geplaatst door ioulian Bekijk bericht
              Hey!

              Ik weet niet wa iridium is, maar ik heb ook iets dergelijks gefotografeerd onlangs (toen er vallende sterren waren )



              Links van de schoorsteen ik denk dat het dus een vallende ster was, maar deze vloog veel trager en was veel lichter dan de andere die ik gezien had...
              Ik denk dat je ook een iridium flare te pakken hebt

              Dat is het zonlicht die op een satelliet weerkaatst naar de aarde

              Op deze site kun je daar meer over vinden waar en wanneer, enkel je woonplaats invullen
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: -5 iridium

                Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                Hey juppekes



                Ik denk dat je ook een iridium flare te pakken hebt

                Dat is het zonlicht die op een satelliet weerkaatst naar de aarde

                Op deze site kun je daar meer over vinden waar en wanneer, enkel je woonplaats invullen
                dat kan idd zijn! zo machtig gwn! wow thx voor de informatie, kwist niet dat het kon

                Comment


                • #9
                  Re: -5 iridium

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                  En midden in de nacht met mijn fietske enkele km rijden om in 5 sec zoiets te maken vind ik nu ook iets te veel van het goeie
                  Voor wat hoort wat.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                  Comment

                  Working...
                  X