Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gibraltar winkels?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gibraltar winkels?

In juni ga ik op vakantie naar de costa del sol.

Nu vraag ik me af of het de moeite is om naar Gibraltar te trekken.
    Is daar iets te zien?
    Is de taksvrije inkoop van elketronica wel de moeite?
    Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Re: Gibraltar winkels?

Oorspronkelijk geplaatst door satpet Bekijk bericht
    In juni ga ik op vakantie naar de costa del sol.

Nu vraag ik me af of het de moeite is om naar Gibraltar te trekken.
    Is daar iets te zien?
    Is de taksvrije inkoop van elketronica wel de moeite?
    yep als je goed weet wat je wil en je goed kan afdingen!! ik heb er de laatste keer een tissot gekocht, was hier 450 euro, ginds 270 euro betaald, na veel afgepingel

vooral indiërs en pakistani die een winkel runnen, zoals in London eigenlijk.
    Last edited by grootmogol; 7 april 2008, 15:33.

Comment

ze hebben daar zelfs rode lichten waarvoor ge moet stoppen en der land dan nen vlieger voor uwen neus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manos Bekijk bericht
        ze hebben daar zelfs rode lichten waarvoor ge moet stoppen en der land dan nen vlieger voor uwen neus
        Die zijn er in Zwitserland ook al lang
        De rode lichten voor de voertuigen tegen te houden als er een vliegtuig land

Comment

oh ja er durft wel al eens douane controle te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
            yep als je goed weet wat je wil en je goed kan afdingen!! ik heb er de laatste keer een tissot gekocht, was hier 450 euro, ginds 270 euro betaald, na veel afgepingel

vooral indiërs en pakistani die een winkel runnen, zoals in London eigenlijk.
            En ben je zeker dat ze je gene namaak van €15 in de nek hebben gedraaid?

Hubert
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

hubert, zoals ik al aangaf: "als je goed weet wat je wil", het jaar ervoor zelfs een duurdere gokocht (prijsverschil was toen 450 euro) allemaal laten registreren bij tissot en omega

Comment

Om voor een rood licht te staan en voor je neus een vlieger te zien landen, daar moet je niet ver voor gaan: kom naar de militaire baan (baan Borsbeek - Mortsel), bij Deurne Airport

Comment

Heeft er iemand wat info over winkels en shoppen in Gibraltar en wat er echt te zien is.

Ik ga niet naar ginder om rode lichten te zien
                  Last edited by satpet; 9 april 2008, 07:11. Reden: zin niet afgemaakt
                  Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

shoppen: sigaretten, parfum en alles wat taxfree goekoper kan zijn. Ik koop er bvb horloges

bezienswaardigheden: Apen. Je kan een tour doen op de rots met een soort taxi-busje. Zorg wel dat je met genoeg deelnemers bent (wacht effe op geďnteresseerden) om de kosten te delen, want het is redelijk duur. Je rijdt dan de rots op en maakt enkele stops, bvb in een grot, een oorlogstafereel. Het is allemaal niet veel soeps hoor, maar leuk om eens gedaan te hebben. De apen die echt alles komen stelen wat los hangt en op je schouder komen zitten voor een foto is wel leuk. Je kan dit ook met een kabelbaan doen.

voor de rest is het leuk om eens te voet over die luchthaven te wandelen, de douane bezig te zien... en gewoon "er eens geweest te zijn" want het is er echt engeland he! Bobby's, de telefooncellen, verlichtingspalen,...

Parkeer zeker in spanje en ga te voet, want met de auto kan je wel eens lang moeten aanschuiven!
                    La Linea (de la conception) is de richting die je moet volgen als je naar Gibraltar rijdt, van daar kan je de grens over en je kan er redelijk goedkoop parkeren voor een dag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                      shoppen: sigaretten, parfum en alles wat taxfree goekoper kan zijn. Ik koop er bvb horloges

bezienswaardigheden: Apen. Je kan een tour doen op de rots met een soort taxi-busje. Zorg wel dat je met genoeg deelnemers bent (wacht effe op geďnteresseerden) om de kosten te delen, want het is redelijk duur. Je rijdt dan de rots op en maakt enkele stops, bvb in een grot, een oorlogstafereel. Het is allemaal niet veel soeps hoor, maar leuk om eens gedaan te hebben. De apen die echt alles komen stelen wat los hangt en op je schouder komen zitten voor een foto is wel leuk. Je kan dit ook met een kabelbaan doen.

voor de rest is het leuk om eens te voet over die luchthaven te wandelen, de douane bezig te zien... en gewoon "er eens geweest te zijn" want het is er echt engeland he! Bobby's, de telefooncellen, verlichtingspalen,...

Parkeer zeker in spanje en ga te voet, want met de auto kan je wel eens lang moeten aanschuiven!
                      La Linea (de la conception) is de richting die je moet volgen als je naar Gibraltar rijdt, van daar kan je de grens over en je kan er redelijk goedkoop parkeren voor een dag.
                      bedankt

Comment

Working...
                      X