Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

externe hd van den aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: externe hd van den aldi

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
    mensjes toch, de TS vraagt gewoon of die HD te vertrouwen is en WEER beginnen ze hier de discussie over ICT-spullen kopen in Aldi/LIDL...

Als ge vindt dat ge die dingen daar beter niet koopt, zeg dat dan toch rechtuit.

my 2 cents

PS : ik zou geen computerhardware kopen in de Aldi/LIDL maar zoals hoger al gezegd : ieder zijn meug...
    Mijn mening hieromtrent is toch ook duidelijk?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
      hier is er een die zelfs nog goedkoper is.
      http://www.alternate.nl/html/product...1&artno=a9uw43
      Goedkoper?

prijs 89,90 + verzendkost 15,95 = 105,85

prijs 99,99 + 5 min. te voet = 99,99

't is maar om te zeggen...
      Groetjes DD
      Fronstages

Comment

Mijn zoon heeft juist deze gekocht!
        Prachtig design en degelijke HDD van WD, prijs €94,80

SF
        00.00 Gone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
          Goedkoper?

prijs 89,90 + verzendkost 15,95 = 105,85

prijs 99,99 + 5 min. te voet = 99,99

't is maar om te zeggen...
          Sleet van Uw schoenen,kans op een ongeval........ Dat risico nemen voor 6€?
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
            Sleet van Uw schoenen,kans op een ongeval........ Dat risico nemen voor 6€?
            maar...3 jaar garantie....en binnen de maand gewoon binnenbrengen, of omruilen
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              maar...3 jaar garantie....en binnen de maand gewoon binnenbrengen, of omruilen
              watte? Die schoenen?
              Groetjes DD
              Fronstages

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                Mijn zoon heeft juist deze gekocht!
                Prachtig design en degelijke HDD van WD, prijs €94,80

SF

Ja ze zijn goedkoop bij Forcom maar hun service is 0,0 .Als er iets aan is ga maar naar de fabrikant, mag je 1/2 uurtje bellen eer je de juiste persoon hebt en dan nog eens verlof nemen, want er moet tijdens de kantooruren iemand thuis zijn! En dan nog eens verlof nemen als ze het terug brengen !!
                Zij gaan er echt vanuit dat we in een wegwerpmaatschappij leven...kapot we gaan ons direkt wel een nieuwe gaan kopen!
                Last edited by Fabbe; 19 maart 2008, 17:10.

Comment

http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_12/OFF04.SHTML

Is deze te vertrouwen, qua kwaliteit?
                  als je ESATA hebt op je pc zal deze wel snel werken.Indien je een esata kaart moet steken kost dit je weer meer.

Bevalt het je niet kan je ze terug brengen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                    als je ESATA hebt op je pc zal deze wel snel werken.Indien je een esata kaart moet steken kost dit je weer meer.

Bevalt het je niet kan je ze terug brengen !
                    Na 21 posts nog eens iemand die er iets van kent.

Deze HD heeft een eSATA aansluiting.
                    Deze HD van de groentenboer is dus beter en goedkoper dan deze uit de PC winkel.
                    Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Is deze te vertrouwen, qua kwaliteit?
                      Ik heb ook al enkele jaren een externe HD van Medion zonder problemen in gebruik. Dus is wel te vertrouwen.
                      Peter
                      2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                      gspep.smugmug.com & steendorp.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door satpet Bekijk bericht
                        Na 21 posts nog eens iemand die er iets van kent.

Deze HD heeft een eSATA aansluiting.
                        Deze HD van de groentenboer is dus beter en goedkoper dan deze uit de PC winkel.

Dus het al dan niet hebben van een bepaalde feature zorgt er dus voor dat je een goede HD hebt?
                        Natuurlijk is eSata positief en zeker een meerwaarde t.o.v. USB/FireWire, maar je kan niet beweren dat hij daardoor goed is.

Maar aan de andere kant, ik ken er dus ook niks van, misschien ligt het daaraan...
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

eSATA ok maar hij is aangesloten op USB dus zal je er zo niet veel winst uit halen.

mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            eSATA ok maar hij is aangesloten op USB dus zal je er zo niet veel winst uit halen.

mir
                            Geen winst bedoel je...

Comment

Wat bij defect van een HDD?

Wat ik mij afvraag?
                              Stel: je koopt een HDD, zet er deze week een paar images van je volledig systeem op!
                              Alsook een paar backups, ook van je mail-map en allerlei Foto's!
                              Na 14 dagen doet hij het echter niet meer, je mag hem binnenbrengen en krijgt uw geld terug.
                              Je brengt wel een volledig systeem-copy binnen, met wachtwoorden, beveiligingsmodules, banksoftware, enz...enz!!
                              Leken "zoals wij" kunnen trouwens bij een defecte HDD niets meer deleten, of ingrijpen met een kill disk programma, of zoiets in dienen aard!
                              Waar komen al uw of mijn gegevens uiteindelijk terecht??
                              Dit geld dus niet enkel voor Aldi HDD's natuurlijk, maar het is juist iets dat ik me afvraag en niet direct een pasklaar antwoord op weet!

SF
                              00.00 Gone

Comment

Re: Wat bij defect van een HDD?

Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                                Wat ik mij afvraag?
                                Stel: je koopt een HDD, zet er deze week een paar images van je volledig systeem op!
                                Alsook een paar backups, ook van je mail-map en allerlei Foto's!
                                Na 14 dagen doet hij het echter niet meer, je mag hem binnenbrengen en krijgt uw geld terug.
                                Je brengt wel een volledig systeem-copy binnen, met wachtwoorden, beveiligingsmodules, banksoftware, enz...enz!!
                                Leken "zoals wij" kunnen trouwens bij een defecte HDD niets meer deleten, of ingrijpen met een kill disk programma, of zoiets in dienen aard!
                                Waar komen al uw of mijn gegevens uiteindelijk terecht??
                                Dit geld dus niet enkel voor Aldi HDD's natuurlijk, maar het is juist iets dat ik me afvraag en niet direct een pasklaar antwoord op weet!

SF
                                Goede vraag!

Bij een klant heb ik ooit eens het volgende voorgehad, laptopschijfje kapot, was nog onder garantie dus vervangschijfje gekregen. Normaal werd alles via Ghosts bijgehouden dus hoefde enkel maar een Ghost image terug te zetten. Toen ik de HD installeerde en te laat was om op 'press any key to boot from CD' te reageren, startte die schijf gewoon verder op
                                Natuurlijk een hoop foutmeldingen om het OS te laden, maar ik heb ze dan achteraf als slave in een pc gehangen en kon zo aan alle data van dat bedrijf.

Kan natuurlijk een alleenstaand geval zijn, misschien worden de andere gerefurbishede schijven eerst geformatteerd vooraleer ze terug uitgeleverd worden, maar het zet je wel eens aan het denken.

Comment

Working...
                                X