Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

externe hd van den aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat bij defect van een HDD?

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht

... Op zijn vaste computer deed die het zonder problemen maar op zijn laptop met geen wil van de wereld werkende te krijgen.
    Dat kan ermee te maken hebben dat de USB poort van de laptop onvoldoende stroom levert op de disk te doen draaien. Meestal moet je dan een tweede USB kabel aansluiten oftewel met een externe voeding werken.

Comment

Re: externe hd van den aldi

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Hmja ik heb ook zoiets, maar praktisch vind ik het toch niet.
      Inderdaad, misschien niet zo praktisch voor iedereen maar het is toch fijn om iets in huis te hebben zodat je met alle schijven overweg kunt. Vooral de mensen die zich wat verder willen wagen me pc's kunnen er alle kanten mee uit. Als je wat losse hardware liggen hebt, kan je die altijd gebruiken zonder daarvoor een bay nodig te hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Reactie was niet slecht bedoeld, maar een auto koop je in een garage, een pc in een pc zaak/elektronica zaak en je wasproduct en dergelijke in de supermarkt.

Moest de Aldi nu uit komen met een Nikon D301 of een Canon 5,5D... ik vraag me af hoeveel die zouden kopen.
        Ik heb in de Carrefour verleden jaar 90€ betaald voor mijn 500Gb Maxtor external HD's. Ze staan hier probleemloos te draaien. En eigenlijk is de Carrefour toch maar een grote Aldi hé.
        In de Carrefour kan je kiezen uit 75 verschillende plasma tv's, 15 laptops, 10 pc's, 25 printers, 20 merken fotoprinterpapier, enz ... niet slecht voor een supermarkt vind ik. Hoeveel electronicazaken hebben dat ook op voorraad ?

Comment

Re: Wat bij defect van een HDD?

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
          Dat kan ermee te maken hebben dat de USB poort van de laptop onvoldoende stroom levert op de disk te doen draaien. Meestal moet je dan een tweede USB kabel aansluiten oftewel met een externe voeding werken.
          de schijf werkt op externe voeding...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

aldi is niet perse slecht hoor!

maarjah, je moet er beter van op de hoogte zijn. de evrkopers kunnen je bijna nooit helpen.

in de speciaalzaak zijn het hoge prijzen, en de mediamarkt zijn ze lager, maar daarom niet het laagst zoals ze beweren. al heb ik er mijn hd wel gekocht (de western digital van enkele post hierboven). een prima schijf vindt ik. achja, wat moet zo een schijf doen buiten opslaan? bij mij echter niets

aahja, nadeel is dat het op externe voeding werkt, maar je hebt er ook via usb-voeding en die kosten ongeveer € 160 voor 80 gig. aan u de keuze =d

bonne chance
            No rules. Great shots.
            -

Comment

Working...
            X