Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

externe hd van den aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• externe hd van den aldi

Is deze te vertrouwen, qua kwaliteit?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: externe hd van den aldi

Geen idee, maar ik zou eerder voor een A-merk gaan... hier is er een die zelfs nog goedkoper is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
      Geen idee, maar ik zou eerder voor een A-merk gaan... hier is er een die zelfs nog goedkoper is.
      http://www.alternate.nl/html/product...1&artno=a9uw43
      aha, interessant, maar ik ga graag om de hoek naar de winkel
      zal eerst nog wat verder vergelijken
      bedankt
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

http://www.alternate.nl/html/product...1&artno=a9uw43
        Nog nooit van eSata gehoord?
        Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Geen idee, maar ik zou eerder voor een A-merk gaan...
          Alleen de case is van medion, de schijf zelf is gewoonlijk Seagate bij medion, in ieder geval de vorige lichting toch.
          Canon 450D | EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 f4-5.6 IS | EF 50 f1.8

Comment

Hoi Toerist,

Ja dit is te vertouwen. Ik heb al 3 jaar een Targabox van de Lidl (250 GB) en die doet het schitterend.
            De kans is groot dat de harddisk die in dit toestel zit ook een Western Digital is want zoveel harddiskfabricanten zijn er ook niet.

Groeten,

Riho.
            Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
            Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

Comment

ok,
              bedankt allemaal
              George Orwell

Comment

en deze week ook eentje in de lidl duurder maar wel met netwerk aansluiting : http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pa...erkaansluiting

mir
                Last edited by mir; 17 maart 2008, 21:22.
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Kopen jullie ook jullie wagens bij de bakker of de slager op de hoek
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Kopen jullie ook jullie wagens bij de bakker of de slager op de hoek

Waarom weer zo een reactie?
                    Ieder zijn meug zou ik zeggen.

Je kan in een pc shop voor dezelfde prijs eentje vinden : http://www.codima.be/product/1251/we...DE1U5000E.aspx

maar zoals ik al zei ieder zijn ding.
                    En mijn bakker en slager verkopen geen auto's
                    Maar had hij er wel en voor een goedkopere prijs zou ik het overwegen.

mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Waarom weer zo een reactie?
                      Ieder zijn meug zou ik zeggen.

Je kan in een pc shop voor dezelfde prijs eentje vinden : http://www.codima.be/product/1251/we...DE1U5000E.aspx

maar zoals ik al zei ieder zijn ding.
                      En mijn bakker en slager verkopen geen auto's
                      Maar had hij er wel en voor een goedkopere prijs zou ik het overwegen.

mir

Reactie was niet slecht bedoeld, maar een auto koop je in een garage, een pc in een pc zaak/elektronica zaak en je wasproduct en dergelijke in de supermarkt.

Moest de Aldi nu uit komen met een Nikon D301 of een Canon 5,5D... ik vraag me af hoeveel die zouden kopen.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                        Moest de Aldi nu uit komen met een Nikon D301 of een Canon 5,5D... ik vraag me af hoeveel die zouden kopen.
                        Als de prijs goed is: MASSA'S volk!

Als mensen bereid zijn het tweedehands te kopen; waarom zou men het dan niet van Aldi of Lidl kopen?
                        equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

ik heb mij 3 jaar geleden een externe medion harde schijf gekocht in den aldi. heb deze zeer intensief gebruikt en tot op deze dag doet ze het nog perfect, ik ben er super tevreden van, is één van de schijven voor mijn foto backups
                          in die tijd kon je voor dat geld nooit of te nimmer een externe harde schijf vinden die firewire én! usb ondersteunde

maarrrrr, tegenwoordig is den aldi niet meer zo uniek met zijn 'lage' prijzen voor hardware, dus als ik eerlijk moet zijn, volgens mij heeft het niet zoveel voordelen om je schijf in den aldi te kopen
                          5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
                            Als de prijs goed is: MASSA'S volk!

Als mensen bereid zijn het tweedehands te kopen; waarom zou men het dan niet van Aldi of Lidl kopen?
                            Ook als het een Nikon D301 of Canon 5,5D

Dus een typenr die erop lijkt maar waar je voor de rest niks vindt op de website van de fabrikant? (Cfr. HP printers bij de Aldi)

Comment

mensjes toch, de TS vraagt gewoon of die HD te vertrouwen is en WEER beginnen ze hier de discussie over ICT-spullen kopen in Aldi/LIDL...

Als ge vindt dat ge die dingen daar beter niet koopt, zeg dat dan toch rechtuit.

my 2 cents

PS : ik zou geen computerhardware kopen in de Aldi/LIDL maar zoals hoger al gezegd : ieder zijn meug...
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

Comment

Working...
                              X