Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraag ivm diverse gmail-accounts

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vraag ivm diverse gmail-accounts

Ik heb 2 gmail accounts die ik wens te behouden. Is er een mogelijkheid om mijn mails tegelijk te bekijken en niet telkens moet uitoggen en inloggen naar mijn andere account?

Re: vraag ivm diverse gmail-accounts

je kan bv de ene account forwarden naar de andere

Andere mogelijkheid is de beide accounts te bekijken via een client ipv de webinterface
    Last edited by MantaRay; 11 maart 2008, 19:10.

Comment

poepsimpel

haal je mails binnen met een programma als outlook (express)
      kan je zoveel gmail-accounts (en/of) andere accounts mee beheren als je wilt

gegroet
      Tropisch genieten doe ik al meer dan een decenium in Bahia, de zwarte parel van Brazilië, waar men een andere kijk heeft op fotografie ;-)

Comment

zoals hierboven reeds aangehaald, via pop3

als je via browser wenst te werken kan dat ook vrij simpel
        account één lees je met Firefox en account twee met Opera
        dus voor elke account een andere browser nemen.

Als het wat ingewikkelder mag, is er nog vmware of andere virtualisatie software

[MOD]
        Aangezien het hier geen vraag betreft over fotografie gerelateerde software, verplaatsen we deze discussie naar een geschikter forum.
        Last edited by James71; 12 maart 2008, 00:07. Reden: verplaatsing naar ChitChat

Comment

Weet niet of het met de andere browsers ook zo is, maar Internet Explorer 2 maal opstarten kan ook. (dus niet nieuw venster, of nieuwe tab, maar echt via menu 2x opstarten en een mail account openen. (Gmail is sessie gebonden, nieuwe IE instantie = nieuwe sessie)

j.
          Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
          zoals hierboven reeds aangehaald, via pop3
          als je via browser wenst te werken kan dat ook vrij simpel
          account één lees je met Firefox en account twee met Opera
          dus voor elke account een andere browser nemen.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MantaRay Bekijk bericht
            je kan bv de ene account forwarden naar de andere
            ik doe dat ook zo. Je kan dan in je ontvangende account een filter aanmaken die de mails van je andere account een eigen label geeft zodat die ook makkelijk terug te vinden zijn.

Comment

Zoals reeds gezegd via POP3.
              Een voorbeeld is het openbronprogramma Thunderbird.
              Je kan er je 2 gmail accounts binnenhalen en e-mails verzenden via beide accounts.
              Je kan dan ook nog eens kiezen of je een kopie bij Google wilt behouden of niet als back up.

De integrtie tussen Thunderbird en Google werkt heel goed. Je kan ook de agenda vanThunderbird (Lighting) synchronizeren met je Google agenda, zodat je e-mail en agenda kunt beheren via pc of web.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Traveler Bekijk bericht
                Zoals reeds gezegd via POP3.
                Beter: doe maar via IMAP. Dan kun je ook je mails die je zelf verstuurd hebt nog online teruglezen...

Comment

Heb intussen verder gekeken dan mijn neus lang is, ik kan via mijn instellingen op gmail al mijn emails van andere emailadressen op 1 account laten toekomen, heb testje gedaan en is gelukt. Dank u voor de goede raad, test het nog wat verder uit.

Last edited by bouvelo; 12 maart 2008, 17:37.

Comment

Working...
                  X