Ik heb 2 gmail accounts die ik wens te behouden. Is er een mogelijkheid om mijn mails tegelijk te bekijken en niet telkens moet uitoggen en inloggen naar mijn andere account?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vraag ivm diverse gmail-accounts
Collapse
X
-
-
Re: vraag ivm diverse gmail-accounts
poepsimpel
haal je mails binnen met een programma als outlook (express)
kan je zoveel gmail-accounts (en/of) andere accounts mee beheren als je wilt
gegroetTropisch genieten doe ik al meer dan een decenium in Bahia, de zwarte parel van Brazilië, waar men een andere kijk heeft op fotografie ;-)
Comment
-
zoals hierboven reeds aangehaald, via pop3
als je via browser wenst te werken kan dat ook vrij simpel
account één lees je met Firefox en account twee met Opera
dus voor elke account een andere browser nemen.
Als het wat ingewikkelder mag, is er nog vmware of andere virtualisatie software
[MOD]
Aangezien het hier geen vraag betreft over fotografie gerelateerde software, verplaatsen we deze discussie naar een geschikter forum.
Comment
-
Weet niet of het met de andere browsers ook zo is, maar Internet Explorer 2 maal opstarten kan ook. (dus niet nieuw venster, of nieuwe tab, maar echt via menu 2x opstarten en een mail account openen. (Gmail is sessie gebonden, nieuwe IE instantie = nieuwe sessie)
j.
Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk berichtzoals hierboven reeds aangehaald, via pop3
als je via browser wenst te werken kan dat ook vrij simpel
account één lees je met Firefox en account twee met Opera
dus voor elke account een andere browser nemen.A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Nikon stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MantaRay Bekijk berichtje kan bv de ene account forwarden naar de andere
Comment
-
-
Zoals reeds gezegd via POP3.
Een voorbeeld is het openbronprogramma Thunderbird.
Je kan er je 2 gmail accounts binnenhalen en e-mails verzenden via beide accounts.
Je kan dan ook nog eens kiezen of je een kopie bij Google wilt behouden of niet als back up.
De integrtie tussen Thunderbird en Google werkt heel goed. Je kan ook de agenda vanThunderbird (Lighting) synchronizeren met je Google agenda, zodat je e-mail en agenda kunt beheren via pc of web.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Traveler Bekijk berichtZoals reeds gezegd via POP3.
Comment
-
Heb intussen verder gekeken dan mijn neus lang is, ik kan via mijn instellingen op gmail al mijn emails van andere emailadressen op 1 account laten toekomen, heb testje gedaan en is gelukt. Dank u voor de goede raad, test het nog wat verder uit.
Last edited by bouvelo; 12 maart 2008, 17:37.
Comment
Comment