Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

    Als je in Patong bent ga dan zeker eens stappen in de Bangla Road, welk hotel zit je ??
    Doe ze ginder de groeten van Manoot

    Comment


    • #77
      Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Nele en kristof Bekijk bericht
      ...

      Ik zou ook nog een lens willen kopen en statief..(aanraders??)

      Ik heb een canon eos 350d met standaard lens...(niet veel maar ben nog maar begonnen met hem uit te testten..)

      Alle info is welkom

      nele
      Een lens aanraden? Ja, er zijn er letterlijk honderden. Zo'n vraag schreeuwt om meer uitleg (en is eigenlijk bedoelt voor het onderdeel Objectieven).
      Wat wil je fotograferen? Wat is je budget ....
      O ja, deze site heeft een fantastische zoekfunctie waar zowaar elk mogelijk antwoord op de vraag: welke lens ... welke camera ... op te vinden is

      O ja, ikzelf was 10 jaar terug ook nog op Patong voor 10 dagen (duikcursus). Ik verbleef in het (dan splinternieuwe) Novotel.

      Comment


      • #78
        Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

        Ik ga een rondreis doen : bankok-pitsannuloke- chang mai -chang rai- bankok- phuket zoiets ken het nog niet helemaal vanbuiten.

        In phuket hebben we het novotel geboekt.ervaringen?

        ik zal verder inlichtingen vragen over lenzen in onderdeel objectieven...

        nele en kristof
        CANON EOS 350D + kitlens + SIGMA DC 18-200mm 1:3.5-6.3

        Comment


        • #79
          Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

          naar sintherenjezusveen nabij......nee naar barcelona met de canon 350d en div lenzen fotograveren leuk......
          mijn webstie: http://www.henkspix.nl

          Comment


          • #80
            Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

            Oke dan wij ook .....!!!

            30 augustus - Vertrek vanuit Eindhoven richting POLEN met de Terrano II.

            Aankomst 31 augustus "Orzesze", Overnachting bij familie, volgende dag door naar Tatragebergte "Murzasichle" bijna 2000 meter hoogte.

            Hier zullen we 6 dagen doorbrengen, van hieruit gaan we (7 sept) richting het uiterste zuiden van POLEN "Wisla" het geboorte dorp van Adam Malysz ( de bekende SKI Schans springer die in 200? nogal wat prijzen had gewonnen.

            En vanuit "Wisla" weer terug richting Nederland. Aankomst 9 september.

            Gr. Jasiu !!! ( en Miroslawa)
            >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

            Comment


            • #81
              Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

              naar hier

              ( euh, niet echt)
              liever hier
              Last edited by toerist; 13 augustus 2008, 22:40.
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #82
                Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                Ik ga dit jaar naar 'playa de casa'
                Canon EOS 400D, Sigma 17-50mm 2.8, sigma 50-150mm 2.8, canon 50mm 1.8

                Comment


                • #83
                  Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door stefanmiler Bekijk bericht
                  Ik ga dit jaar naar 'playa de casa'
                  tis toch mooi in Merksem!!
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #84
                    Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                    wij gaan dit jaar een rondreis maken in Marokko , meerbepaald
                    de keizerlijke steden van Marokko , hopelijk krijgen we niet teveel last van zand.

                    Lorenzo
                    http://jalbum.net/users/urbanbruges/
                    Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24

                    Comment


                    • #85
                      Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                      Morgen vertrek ik naar de Ardèche en verblijf een weekje hier.

                      Mvg.
                      Robert
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • #86
                        Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Amber-Tgirl Bekijk bericht
                        wij gaan dit jaar een rondreis maken in Marokko , meerbepaald
                        de keizerlijke steden van Marokko , hopelijk krijgen we niet teveel last van zand.

                        Lorenzo
                        Heb ik vorig jaar gedaan. Was leuk. Een impressie is te zien op de eindejaarstentoonsteeling van de academie van Hasselt.

                        -m-
                        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                        Comment


                        • #87
                          Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                          Voor dit jaar lang getwijfeld (en doe ik eigenlijk nog steeds) tussen:
                          * enerzijds Oezbekistan
                          of
                          * anderzijds: Tibet (vanuit Beijing de Trans-Tibetaanse railway nemen).

                          Is gepland voor eind Aug-begin Sept.. dus 't wordt wel tijd dat ik begin te beslissen..
                          -- iemand ervaring/advies?
                          Last edited by SeaSquid; 20 juni 2009, 09:07.
                          equipment: camera's, lenses & some imagination

                          Comment


                          • #88
                            Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                            Ik ga naar Saint Cornnis en soms ook wel eens naar Graskànt.
                            En de leukste plaats is Bankenhofski
                            Lekker luieren onder de party tent vlak naast den BBQ voor het geval ik honger krijg
                            en een koelbox met lekkere frisse drank vlak naast mij

                            Comment


                            • #89
                              Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
                              Voor dit jaar lang getwijfeld (en die ik eigenlijk nog steeds) tussen:
                              * enerzijds Oezbekistan
                              of
                              * anderzijds: Tibet (vanuit beijing de Trans-Tibetaans railway nemen).

                              Is gepland voor eind Aug-begin Sept.. dus 't wordt wel tijd dat ik begin te beslissen..
                              -- iemand ervaring/advies?
                              De Trans-Tibet is veel minder interessant dan je zou denken: 3 dagen reizen grootendeels door industrie-gebieden. Vliegen is stukken mooier en vooral veel sneller.
                              Vliegen vanuit Chengdu is de beste en snelste optie om in Lhasa te geraken.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment


                              • #90
                                Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                                Wij gaan dit jaar voor het eerst met de kinderen (3) een klein beetje verder weg dan De kust of d'Ardennen.

                                We gaan 11 dagen naar Menorca. Tegen dat die dagen om zijn heb ik wss héél het eiland wel gezien

                                Tips voor fotografische Menorcaanse hoogstandjes (zonder vele toeristen) zijn meer dan welkom!

                                Greetz,
                                Peeke
                                ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

                                Comment

                                Working...
                                X