Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Nele en kristofBekijk bericht
...
Ik zou ook nog een lens willen kopen en statief..(aanraders??)
Ik heb een canon eos 350d met standaard lens...(niet veel maar ben nog maar begonnen met hem uit te testten..)
Alle info is welkom
nele
Een lens aanraden? Ja, er zijn er letterlijk honderden. Zo'n vraag schreeuwt om meer uitleg (en is eigenlijk bedoelt voor het onderdeel Objectieven).
Wat wil je fotograferen? Wat is je budget ....
O ja, deze site heeft een fantastische zoekfunctie waar zowaar elk mogelijk antwoord op de vraag: welke lens ... welke camera ... op te vinden is
O ja, ikzelf was 10 jaar terug ook nog op Patong voor 10 dagen (duikcursus). Ik verbleef in het (dan splinternieuwe) Novotel.
30 augustus - Vertrek vanuit Eindhoven richting POLEN met de Terrano II.
Aankomst 31 augustus "Orzesze", Overnachting bij familie, volgende dag door naar Tatragebergte "Murzasichle" bijna 2000 meter hoogte.
Hier zullen we 6 dagen doorbrengen, van hieruit gaan we (7 sept) richting het uiterste zuiden van POLEN "Wisla" het geboorte dorp van Adam Malysz ( de bekende SKI Schans springer die in 200? nogal wat prijzen had gewonnen.
En vanuit "Wisla" weer terug richting Nederland. Aankomst 9 september.
Gr. Jasiu !!! ( en Miroslawa)
>>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<
Voor dit jaar lang getwijfeld (en doe ik eigenlijk nog steeds) tussen:
* enerzijds Oezbekistan
of
* anderzijds: Tibet (vanuit Beijing de Trans-Tibetaanse railway nemen).
Is gepland voor eind Aug-begin Sept.. dus 't wordt wel tijd dat ik begin te beslissen..
-- iemand ervaring/advies?
Ik ga naar Saint Cornnis en soms ook wel eens naar Graskànt.
En de leukste plaats is Bankenhofski
Lekker luieren onder de party tent vlak naast den BBQ voor het geval ik honger krijg
en een koelbox met lekkere frisse drank vlak naast mij
Voor dit jaar lang getwijfeld (en die ik eigenlijk nog steeds) tussen:
* enerzijds Oezbekistan
of
* anderzijds: Tibet (vanuit beijing de Trans-Tibetaans railway nemen).
Is gepland voor eind Aug-begin Sept.. dus 't wordt wel tijd dat ik begin te beslissen..
-- iemand ervaring/advies?
De Trans-Tibet is veel minder interessant dan je zou denken: 3 dagen reizen grootendeels door industrie-gebieden. Vliegen is stukken mooier en vooral veel sneller.
Vliegen vanuit Chengdu is de beste en snelste optie om in Lhasa te geraken.
Comment