Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

    Ja hier wel al veel beten denk van muggen.Maar heb hier een goede spray gekocht en is nu toch al veel beter.
    Morgen een jeepsafari gaan doen,en dan dit weekend terug naar huis.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #62
      Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
      Wij volgen een heel programma:

      Bangkok;
      Kanchanaburi;
      Ayuthaya;
      Khayoyai;
      Sukothai;
      Chang Mai;
      Chang Rai;
      Gouden Driehoek;
      Phuket;Bangkok


      Ben jij een Thailand kenner en zoja zijn daar specifiek heel fotogenieke plaatsen bij?

      Walter
      Welke plaats is daar NIET fotogeniek??

      Ik was er 10 jaar geleden, met BestTours toen. Ben gepasseerd op een heleboel plaatsen die jij daar opnoemt. Zou dat nu niet zo meer doen. Teveel oudjes op een te grote bus.

      Anyway, travelogue, mocht je geïnteresseerd zijn: http://www.pixelpower.be/TRAVEL/L003.php

      Noot: dit is pré-digitaal tijdperk hee.
      http://www.theafricabug.com

      Comment


      • #63
        Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

        Hier is't noppes ... de "bevoegde minister" die subsidies toekent binnen mijn werkterrein, haalt blijkbaar maar eens in de zoveel maanden zijn pen boven om er zijne poot onder te zetten! Gevolg: 4 opdrachten tegelijk binnen inclusief "aanvangsbevelen" en vastgelegde "opleveringsdata"!

        Ik mag dus werk "plannen" ipv een vakantie!

        Comment


        • #64
          Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

          @ Carola

          Ik heb ooit eens gehoord van iemand dat ge goed bezig zijt als ge werkt wanneer de anderen vakantie hebben en vakantie kunt houden wanneer de anderen moeten werken...
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

          Comment


          • #65
            Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
            @ Carola

            Ik heb ooit eens gehoord van iemand dat ge goed bezig zijt als ge werkt wanneer de anderen vakantie hebben en vakantie kunt houden wanneer de anderen moeten werken...
            "Elk nadeel heb z'en voordeel", zullen we maar denken!

            Comment


            • #66
              Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

              Dit jaar vakantie op ons eigen terras,
              een terras dat ik nu nog aan't uitscheppen ben en hoop klaar te hebben tegen eind volgende week

              Christiaan
              Fuji Digitaal fototoestel

              Comment


              • #67
                Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Alléé zeg, niemand naar Blankenberge ???
                ja hoor net geweest, trouwens al de kustplaatsen daar in de buurt bezocht.
                volgende week gaan we met de ferry een paar dagen naar Newcastle.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #68
                  Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                  Nog 5 1/2 week werken... en dan voor 2 weken naar Saint laurent-sur-mer (Normandië)
                  www.indetailfotografie.nl

                  Comment


                  • #69
                    Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                    Gevolg: 4 opdrachten tegelijk binnen inclusief "aanvangsbevelen" en vastgelegde "opleveringsdata"!

                    Ik mag dus werk "plannen" ipv een vakantie!
                    Wow ! ! ! En dan zijn er mensen die durven te beweren dat ambtenaren "niet werken"...

                    Groetjes en sterkte

                    Peter

                    Comment


                    • #70
                      Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                      Wij volgen een heel programma:

                      Bangkok;
                      Kanchanaburi;
                      Ayuthaya;
                      Khayoyai;
                      Sukothai;
                      Chang Mai;
                      Chang Rai;
                      Gouden Driehoek;
                      Phuket;Bangkok


                      Ben jij een Thailand kenner en zoja zijn daar specifiek heel fotogenieke plaatsen bij?

                      Walter
                      Goh, dat is een heel moeilijke vraag.
                      Thailand is zo'n mooi land, dat het allemaal de moeite gaat zijn. Het hangt er ook vanaf hoeveel tijd je gaat hebben overal en waar je naartoe gaat in de bepaalde steden.
                      Voor mij is Chiang Mai de leukste stad van hetgeen je gaat bezoeken en in Chiang Rai kan je heel mooie uitstappen doen in de bergen.
                      Het is waarschijnlijk een georganiseerde reis, dan ga je weinig vrijheid hebben om te kiezen wat je gaat bekijken.
                      Gouden driehoek is ook heel mooi en in phuket zijn veel mooie eilandjes om te bezoeken, als je moet kiezen tussen het james bond eiland en een ander. Kies iets anders tenzij je echt een foto van die rots wil. Maar voor de rest is daar echt niks te zien op dat eiland.
                      Als je nog vragen hebt, shoot. Ik ken Thailand in zijn geheel niet echt goed. Maar Chiang Mai ken ik wel vrij goed en Chiang Rai ook wel. Ik ben vorig jaar met een auto rondgetrokken in Chiang Rai en heb bijna 5 weken in Chiang Mai gezeten.
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

                      Comment


                      • #71
                        Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door
                        Oorspronkelijk geplaatst door peter238 Bekijk bericht
                        Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                        Gevolg: 4 opdrachten tegelijk binnen inclusief "aanvangsbevelen" en vastgelegde "opleveringsdata"!

                        Ik mag dus werk "plannen" ipv een vakantie!
                        Wow ! ! ! En dan zijn er mensen die durven te beweren dat ambtenaren "niet werken"...

                        Groetjes en sterkte

                        Peter
                        Ik ben zelfstandige, mijn klanten zijn 9 op 10 "Openbare Besturen"! ...
                        (Vorige week had ik ergens ten landen een "installatievergadering", ik moest daar een onderzoeksproject wat we eerstdaags opstarten, toelichten. Toen ik vertelde dat de oplevering van het einddossier voorzien was voor eind oktober ... werd mij daar een beetje meewarig gevraagd: " oktober 2008 of 2009?" ... OEPS! )

                        Comment


                        • #72
                          Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                          On Photographers Secret Mission

                          ROMA = AMOR
                          Marvellous Morocco


                          -M-
                          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                            Als je nog vragen hebt, shoot.

                            Ik zend je een PM


                            Walter
                            D850

                            Comment


                            • #74
                              Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                              Voila net wakker een uurtje of 2 geslapen,das toch even wennen dat tijdsverschil.
                              Maar amai was dat hier met dat weer in Belgie,kom van rond de 30 a 35 graden naar iets van een 18 graden vandaag.
                              Nu,Mexico is echt een aanrader!

                              mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                              Comment


                              • #75
                                Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                                Ik heb zonet geboekt voor de rondreis 'the musts van thailand' begin november.

                                Ik verwacht er heel veel van maar tips en mooie plaatsen zijn altijd welkom.

                                Onze laatste 3 dagen verblijven we in phuket meerbepaald pattong beach.

                                Ook ivm met bescherming/rugzak? voor mijn fototoestel en toebehoren tijdens de rondreis zoek ik ook ng naar info.

                                Ik zou ook nog een lens willen kopen en statief..(aanraders??)

                                Ik heb een canon eos 350d met standaard lens...(niet veel maar ben nog maar begonnen met hem uit te testten..)

                                Alle info is welkom

                                nele
                                CANON EOS 350D + kitlens + SIGMA DC 18-200mm 1:3.5-6.3

                                Comment

                                Working...
                                X