Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

    Ik weet dat het nog vroeg is, mais bon: we dromen allemaal al eens graag weg naar onze vakantie, niet ?

    Ik zal ook maar meteen de spits afbijten: in 2005 ben ik met het bisdom op pelgrimstocht geweest (80 jongeren, verdeeld in stapgroepjes van een man of 10 volgens leeftijd) door de Pyreneeën, van Frankrijk tot een stuk richting Compostela. 10 dagen, 20 kilometer per dag, geweldige ervaring.

    Dit jaar ga ik weer mee: door Umbrië, de streek van Assisi en Franciscus. Ditmaal gaat mijn vriendin ook mee, maar het recept blijft hetzelfde: 10 dagen, 18 à 20 kilometer per dag, slapen op een matje en in de slaapzak op de grond in een franciscaans klooster... Ik kijk er al naar uit, mooie streek, hopelijk veel mogelijkheden om foto's te maken...
    Eerste stapjes in de wereld van de fotografie... aan de hand geleid door de Canon S5 IS...

  • #2
    Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

    wij gaan naar Italië.....sicilië...eigenlijk en ik hoop dat ik mij helemaal blauw fotografeer......hahahahahhahaa
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

    Comment


    • #3
      Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

      Italië rules ik ga met m'n vriendin 2 weken naar Toscane, daar wat steden & dorpjes aandoen... en uiteraard ook het platteland bewonderen & fotograferen tot zij er zot van wordt
      [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

      Comment


      • #4
        Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

        Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
        Italië rules ik ga met m'n vriendin 2 weken naar Toscane, daar wat steden & dorpjes aandoen... en uiteraard ook het platteland bewonderen & fotograferen tot zij er zot van wordt
        Ik heb er hier ook zo eentje zitten: sinds ik mijn toestel kocht en er reglmatig opuit trek, hoor ik het wel eens per week: 'Die camera is toch nogal belangrijk geworden zunne'
        Eerste stapjes in de wereld van de fotografie... aan de hand geleid door de Canon S5 IS...

        Comment


        • #5
          Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

          Hey juppekes

          3 dagen naar disneyland Parijs
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

            Vorig jaar mijn hof gedaan ('k zou het blijkbaar dit jaar opnieuw moeten doen ), maar 'k hoop dat ik dit jaar eens tot op mijn dak geraak
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              ... maar 'k hoop dat ik dit jaar eens tot op mijn dak geraak
              Ha ... Costa Corniche! Dat ken ik.

              Ik denk dat ik dit jaar naar Umhausen ga.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                Dit jaar gaan we op vakantie naar Bankenhoven.
                Dat is een dorpje naast Nieverance


                Groetjes
                Skitch
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                  Voorlopig nog naar costa ma pelouse, maar 't kan nog veranderen
                  Groetjes Hendrika

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                    één week Serfaus, dan door naar Montecarlo, nee, niet dat van Boonen en co.
                    Montecarlo bij Lucca in Toscane.
                    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                      Ik heb heel goede vooruitzichten:

                      Op 21 april vertrek ik naar sheffield (england) gaan kijken naar het wereldkampioenschap snooker?

                      Op 18 mei vertrek ik met het gezin voor 2 weken naar turkije.

                      En in september gaan we voor 10 dagen naar de dominicaanse replubliek. (mijn vrouwtje wordt 30 jaar en ze mocht kiezen, een groot feest of een reis..... ze koos het laatste.
                      Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
                      De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                        ik zal dit jaar naar "onspasgekochtehuisdatnogwatopknapwerknodighee ft" gaan
                        11-300mm
                        jeff heylen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                          Voor de eerste keer naar de Provence . . . ben eens benieuwd . . .
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                            Eind juli ga ik een weekje stappen in Oostenrijk, met als toemaatje de beklimming van de Gross Glockner, en eind augustus ga ik een weekje stappen in Corsica. Dit laatste staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Ik ben benieuwd. Ik heb al wat foto's te zien gekregen van een mede-BD'er, en het ziet er veelbelovend uit .

                            EDIT : het weekend van 1 mei nog een lang stapweekend in het Rijnland.
                            Last edited by stapperke; 4 maart 2008, 20:30.
                            Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waar ga jij dit jaar op vakantie ?

                              Binnenkort nog een weekje skiën
                              In de zomer Zuid-Frankrijk
                              Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

                              Comment

                              Working...
                              X