Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eos 5D R.I.P.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eos 5D R.I.P.

Oorspronkelijk geplaatst door flitske Bekijk bericht
    Aha, nu is het duidelijk, die camera stond op per ongeluk op een ak-47 gemonteerd, kan ik gemakkelijk geloven dat je dat je dan aan zoveel kliks komt op 9 maand.... begin je daar te schieten, hoor je constant klak klak klak "van die sluiter", en valt er niemand omver.... ja dan uit frustratie die trekker blijft overhalen
    To make your dreams come true, wake up

Comment

en hier laat je blijken dat je een zak L-lenzen hebt

""De vraag is natuurlijk wie leent zulke dure L lenzen uit, ..ik niet!!!
      Mss. spanjaart wel

agzz
      ""

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=201354
      UPDATED http://smax-photo.magix.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flitske Bekijk bericht
        In juni 2007 had je in alle geval nog geen enkele 5D, want toen schreef je het volgende :

zie topic : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=164569

Als je ons iets wil wijsmaken, dan zou ik toch even meer doordacht tewerk gaan
        @simpelmind

ZO?

Vóór "IK" iemand verdank of beschuldig, moet ik wel 500% zekerheid hebben
        What about you?
        Maak er maar uw verhaal van, whatever, maar dat is niet het mijne!
        Case Closed

Puke, Puke.

...agzz

@moderator
        slotje hoeft niet, maar lijkt me wel: a good idea, aan u de keuze
        I Love Leica

Comment

-----
          Last edited by K-2; 13 maart 2008, 12:23.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dagzz Bekijk bericht
            @moderator
            slotje hoeft niet, maar lijkt me wel: a good idea, aan u de keuze
            Loopt uw eigen grap uit de hand misschien?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Loopt uw eigen grap uit de hand misschien?
              Bijnietgij, kuddegeest kan soms gevaarlijk zijn, hoor
              Ben morgen toch al ver weg!
              I Love Leica

Comment

Duidelijk geval van TROLL

Greetz rich
                D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                  Duidelijk geval van TROLL

Greetz rich
                  Bwa dit fenomeen zou ik eerder onder Attention whore catalogeren
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik volg JDM hierbij.

Oorspronkelijk geplaatst door Smax Bekijk bericht
                    en hier laat je blijken dat je een zak L-lenzen hebt

""De vraag is natuurlijk wie leent zulke dure L lenzen uit, ..ik niet!!!
                    Mss. spanjaart wel

agzz
                    ""

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=201354
                    Niet noodzakelijk, er wordt gezegd dat hij/zij ze niet zou uitlenen, wat nog niet wil zeggen dat hij/zij er heeft... Vermits hij/zij ergens spreekt over overstappen naar Nikon of Pentax zal er wel geen kapitaal aan lenzen liggen te wachten thuis.

Zijn gestolen materiaal wordt eigenlijk nergens gespecifieerd. Conclusie mag daar zijn dat het Leica was?

Hoi,

Voila, vanaf nu ben ik van: Mister ‘Leica’ naar Mister ‘Pentax’ ….. die momenteel met Canon 5D's op schok is!
                    EOS 5D’s die me trouwens niet echt kunnen overtuigen qua IQ; eenmaal afgeprint!!
                    Alles is nu besteld en tegen 15-07-07 zou, de 2.8 kit, pas leverbaar zijn.
                    Ik voel me plots véél lichter, hoe zou dat komen?

Iedereen super bedankt!

Dagzz

°°
                    Héhé, juist telefoon gekregen, de Pentax DA 14mm is mine (450€ is definitief aanvaard)

Dat is dus: 14 > 16-50 > 50-135 of +/- (21, 24-75, 75-210 in 35mm format ) dit alles f/2.8 en geen belachelijk opscherppers wit, maar zwart van kleur, waarvoor dank "Pentax"
                    9 maand terug net na de diefstal heeft hij/zij een 5D terwijl hij/zij wacht op de Pentax. Hij/zij vindt het toestel niet goed en verlangt naar de Pentax.

Dus tot daar kan je volgen. Die 9 maand zelfs. Maar 340.000 is erg veel. Als je weet dat er opeens nog een 5D opduikt en hij/zij een mooie Pentax heeft, fronsen de wenkbrauwen. 'opschepperswit', volgens mij zijn het enkel opscheppers die daar over vallen, anderen kopen een lens voor zijn optische prestaties ongeacht uitzicht. Wie profileert er zich hier constant als bezitter van talloze merken en machines, lenzen etc...

Zelfs al heb je al dat materiaal, dan nog ben je 'a troubled mind'. Je ouders en/of partner mogen zich best zorgen maken... Fantasten genoeg halen het nieuws.

mijn bij-job'ke als kassierster
                    van mister naar kassierster, je web van verhalen lijkt zo verweven dat je soms zelf in war bent, je lijkt me een mythomaan van het zuiverste soort. Zowiezo is het bedenkelijk om het minimum aan info te geven in je profiel en msgs

Ik begin echt nieuwsgierig te worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                      van mister naar kassierster
                      Of was het van mINister naar kassierster.
                      Dat zijn namelijk ook notoire leugenaars
                      Website : www.alextimmermans.com
                      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

??????.....??????

Hallo, beste mensen,
                        Mijn zoon volgt al een hele tijd de inbreng van Dagzz en volgens ons is ze, op het forum, steeds correct, behulpzaam & goed op de hoogte.
                        1. Het is geen heer maar wel een dame
                        2. Op een van haar vele workshops waren inderdaad 5D toestellen te zien.
                        3. De foto's van Dagzz waar ze voor 10.000 á 15000 € aan materiaal meesleurt liegen er dan ook niet om.
                        4. Wij lezen hier duidelijk dat ze twee 5D toestellen en lenzen kan bruiklenen.

Waarom kunnen of willen jullie dat dan niet?
                        Wat is daarvoor met dat materiaal allemaal gebeurd?
                        Weet U het, ik niet!!
                        5. In tegenstelling tot velen hier, zie ik ook geen rode L's of massa's bodys & apparatuur in haar signatuur, noch in haar profiel, maar enkel "gedimd" dat ze een Leica liefhebster is. (Mag ze?)
                        Het feit dat ze netjes vermeldt, dat ze 2 bodys+optics 'in bruikleen' kan krijgen en het opschepperige beige van de L lenzen niet zo op prijs stelt, lijkt mij juist het tegengestelde van iemand die hier wil komen opscheppen!
                        Je moet het natuurlijk "willen" zien, nietwaar.
                        6. Als je iemand zo, van in den beginne aanvalt en vernedert, Ikea, flitspaal en dit met redelijk wat agressie, kun je ook geen ernstige reacties meer van de ts verwachten, dat is vrij duidelijk en dan ook gebeurd.
                        Waarom kunnen jullie niet op een deftige manier vragen stellen, in plaats van alles te ontkrachten, te beschuldigen en zover te gaan als iemand “leugenaar” of nog erger “whore” te benoemen en dit zonder een enkel argument.
                        Het resultaat is nu wel dat we op onze honger gaar blijven zitten en nooit iets over deze 5D toestellen en hun historie te weten gaan komen en dat vind ik wel jammer.
                        Deze topic wordt dan snel naar de verdompot geschoven “ChitChat” genaamd.
                        Als dit de bedoeling van een forum is, tja dan weet ik het niet meer.
                        Gelukkig blijkt ts, dit al vrij snel, ironisch en met de glimlach opgevangen te hebben, wat ik niet direct zou kunnen.
                        Bon, voor ons is deze ongegronde heksenjacht dan ook onbegrijpelijk en ver onder de gordel!
                        Een paar zinnetjes van ts bewust uit zijn context halen en daar op verder bouwen is echt beneden alle peil.
                        Dit moest er echt even uit

SF
                        00.00 Gone

Comment

Re: ??????.....??????

Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                          Hallo, beste mensen,
                          .........
                          2. Op een van haar vele workshops waren inderdaad 5D toestellen te zien.
                          3. De foto's van Dagzz waar ze voor 10.000 á 15000 € aan materiaal meesleurt liegen er dan ook niet om.

SF
                          Welke workshops ?
                          Welke foto's ? Ik vind er geen terug.

Tom.

Comment

bedankt, stonefree, om te verwoorden
                            wat ik eigenlijk in gedachten had ...

ik ken Dagzz niet, maar had wel een vermoeden dat
                            het antwoord ergens in die richting te zoeken was.

mm
                            ∏__|_ ∏__|_
                            "no rules, great shots"
                            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                              bedankt, stonefree, om te verwoorden
                              wat ik eigenlijk in gedachten had ...

ik ken Dagzz niet, maar had wel een vermoeden dat
                              het antwoord ergens in die richting te zoeken was.

mm
                              Hallo mm
                              Nu ja, bijna 2000 maal bekeken en niemand, buiten U, die reageert, maakt mij wel intriest en geeft mij plots een raar en akelig gevoel over dit forum.
                              Volgens mij gaat een forum toch, over info, hulp bieden en gedachten uitwisselen, op vrije basis en niet over agressie, elkaar uitschelden en beschuldigen?
                              Voor de rest kan ik U alleen nog dit vertellen.
                              Mijn zoon, mijn collega fotopurist en ikzelf, drie fervente fotografen met veel ervaring, keken met wijd opengesperde argusogen naar deze workshops!
                              We zijn er bij wijze van spreken een week mottig van geweest!
                              Samengevat: Een wereld gaat open en dan bedoel ik een wereld van verschil.
                              Ze poneert op een zeker moment dat je ‘elk’ onderwerp als het ware moet & kan leegzuigen.
                              Ik kan het nu niet meer tellen, daar de sessies niet meer actief zijn, maar als ik zie hoe ze in de Dig. Zone-System workshop, snel en op xxx aantal manieren een onderwerp benadert of in beeld brengt, dit dan nog, meestal in bracketing mode, omdat ze in zones werkt, lijken mij 340.000 opnames precies nog zeer weinig!
                              Dat gaat allemaal zo megasnel en zelfzeker + ze is dan ook nog eens een spraakwaterval.
                              Mijn engels is nu wel goed, maar in het technisch engels…lees American, pfffff.
                              Zij melkt als het ware elk onderwerp volledig en voor 100% uit.
                              Als je dan achteraf de eindprint ziet, chapeau, hoor!

SF
                              ..die wat gaat slapen, zzzzzzzzzz
                              00.00 Gone

Comment

En toen bleef het stil ...

Comment

Working...
                                X