Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik neem even aan dat je het toestel zo'n 3 jaar hebt gehad (anders wordt het nog gekker )
320000 is 3 jaar lang bijna 300 foto's per dag!
En je zegt dat het EEN van je 5D's is. De andere staat nog op nul?
Iedere week 2000 foto's schieten + uitzoeken nabewerken lijkt me bijna dodelijk voor het hobby element
mijne ook, allez dood als pier - elektronicaprobleem. al 2 weken binnen, misschien deze week een bestek.
zou daar een vervaldatum op staan, op die 5D's.
Van pure armoei een G9tje gekocht, om me te troosten.
Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.
mijne ook, allez dood als pier - elektronicaprobleem. al 2 weken binnen, misschien deze week een bestek.
zou daar een vervaldatum op staan, op die 5D's.
Van pure armoei een G9tje gekocht, om me te troosten.
Hugh, allez zo'n oersterk toestel, de mijn zijn echt versleten, maar die van u toch niet??
Maja electronics dat is iets anders, hé
340.000 in 9maanden.
Dat is ong 1245 per dag.
Aangezien je het niet voor je beroep doet gaat er nog school of werk af.
Vergeet de slaap ook niet.
Mag je dit toch wel eens uitleggen hoe je het doet, wat je doet en wat je erna mee doet.
Puur nieuwschierigheid.
Mijn conclusie,
Ofwel is het een veel gebruikt toestel en heb jij hem 9mnd geleden overgekocht
Ofwel zit je in je vrije tijd alleen maar te klikken op continue
Ofwel worden wij hier bij de neus genomen
Ik denk dan nog aan enkele praktische zaken:
- hoeveel harde schijven heb je zo staan thuis?
- wanneer herlaad je je batterijen?
- waar vind je nog tijd om alle beelden over te zetten en op te slaan?
- wanneer bekijk je die beelden?
Comment