Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobistar schiet de hoofdvogel af

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mobistar schiet de hoofdvogel af

Klopt. Ik had het dan wel gelinkt aan 'om geen seconde te bellen'...

Wij hebben onze belgacom discovery line enkel liggen om adsl te hebben. Telefoneren doen we altijd met de gsm. Dan kan die AtHome misschien wel handig zijn (maar ga het toch niet doen).

Comment

Het gaat me er niet om of het hier misschien voor sommigen ineteressant kan zijn. Dat zal wel zo zijn, maar zeker een kleine minderheid.
      Ik walg alleen van die stupide reclamecampagnes die mensen als idioten behandelen.
      (ik ben Telenet klant, maar ook zij bezondigen zich daaraan, crf. hun "druk de knop campagne", waarmee ze zich belachelijk maken).

Welke GSM bezitter zou er nu in godsnaam 40 uur per maand naar vaste lijnen bellen ?
      Vaste lijnen die er nog nauwelijks zullen zijn als meneer Scheen op zijn wensen (dromen) bediend wordt.
      Ik betaal 22 euro en ik mag met mijn vaste lijn 744 uur naar vaste lijnen bellen per maand. En als ik dan Telenet mobiel zou nemen dan betaal ik enkel iets als ik een gesprek voer. Maar goed, ik ben regelmatig thuis en heb daar dus voordeel aan.

Ik ben er van overtuigd dat iemand die niet massaal, maar regelmatig met de GSM naar vaste lijnen belt, veel beter af is met Simyo. Die lanceren geen miljoenen kostende campagnes, maar laten wel bellen naar vaste lijnen tegen 5 eurocent (en naar de rest voor 20 cent ((bij Mobistar (abo 5 euro per maand) 24 cent)) . En als je daar 10 euro betaalt kan je die opgebruiken gedurende 6 maand (tegen die tijd heb je bij Mobistar al tenminste 90 euro betaald (6x5 plus 6x 10 euro)

Trouwens, Base heeft een voor velen interessantere formule denk ik. Base Gold: je belt 7.5 uur naar gelijk wie of wat voor 40 euro, da's 8.8 cent per minuut.
      Last edited by nete; 14 februari 2008, 14:18.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Als je bij Belgacom een telefoonlijn hebt betaal je nu ook al 17,50€ om geen seconde te bellen.
        Jawel, 15 uur per dag (na 17 uur tot 8 uur) x 31 dagen = 465 uur per maand bellen voor dat bedrag.

Het valt op dat men bij vaste telefoon altijd alleen leutert over dat abo, zonder te kijken wat men er voor krijgt.
        Last edited by nete; 14 februari 2008, 14:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Welke GSM bezitter zou er nu in godsnaam 40 uur per maand naar vaste lijnen bellen ?
          Die geen vaste telefoon meer heeft, nu niet veel durft bellen voor de hoge faktuur en zich dan toch een beetje zal laten gaan. Velen zijn zo, als het te veel kost doen ze het niet maar als het goedkoper wordt springen ze erop als sprinkhanen. Er zal dus altijd interesse zijn in dergelijke abonnementen en er zullen altijd mensen zijn waarvoor zoiets goed uitkomt.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Die geen vaste telefoon meer heeft, nu niet veel durft bellen voor de hoge faktuur en zich dan toch een beetje zal laten gaan. Velen zijn zo, als het te veel kost doen ze het niet maar als het goedkoper wordt springen ze erop als sprinkhanen. Er zal dus altijd interesse zijn in dergelijke abonnementen en er zullen altijd mensen zijn waarvoor zoiets goed uitkomt.
            Juist, maar meneer Scheen gaat zorgen dat er geen vaste lijnen meer zijn

Comment

Het valt op dat men bij vaste telefoon altijd alleen leutert over dat abo, zonder te kijken wat men er voor krijgt.
              Ik had vroeger Belgacom met zo'n gratis bellen na 17u00 ... allemaal goed als je alleen 's avonds belt maar wie belt nooit eens naar een winkel overdag of naar een of andere dienst. Dan begint het ... naar Telenet is de connectiekost plots een heel stuk hoger en je weet niet wie bij Telenet zit of niet. Je belt hier en daar en dan krijg je op het eind van de maand een faktuur met een hoop supplement omdat je 17 keer naar een Telenetnummer gebeld hebt. Dit supplement zou zo niet oplopen met een gewoon abo waar je elke communicatie betaalt (ook die van 's nachts) en ook bestond dit niet bij intekening op het abo ... de aanpassing is pas veel later gekomen. Bedrogen ben je altijd, hetgeen ze geven winnen ze elders terug.
              Ik zit nu bij Telenet, zowel internet, Telefonie en digitale TV.
              Ik maakte de overstap omdat telefonie goedkoper uitkwam in een pack en omdat FlexView dan ook gratis werd.
              Ondertussen is FlexView voor iedereen gratis en is het pack wat ik koos dus al 5€ minder voordelig geworden dan tegen de dag dat ik intekende. Alles is tijdelijk en na een tijd doen de vaste klanten steeds verlies omdat ze met de oude prijs blijven zitten en nieuwe klanten steeds goedkoper en met meer voordelen alles kunnen bekomen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Die geen vaste telefoon meer heeft, nu niet veel durft bellen voor de hoge faktuur
                Waarom hebben die dan de vaste lijn buitegesmeten ?

Comment

Juist, maar meneer Scheen gaat zorgen dat er geen vaste lijnen meer zijn
                  Onmogelijk dat morgen geen enkel bedrijf of winkel ineens geen vaste lijnen meer heeft, die zullen er altijd blijven hebben de volgende jaren. En dan ook nog de mensen die met contracten zitten van een jaar of twee ... die kunnen nu zelfs niet overschakelen.
                  Zo'n reactie is dus ferm overdreven ...
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Waarom hebben die dan de vaste lijn buitegesmeten ?
                    Omdat sommige mensen een keuze maken en niet beiden willen, zonder GSM kunnen ze niet en ze blijven bereikbaar. Ze bellen dan wat minder omdat het duurder is maar als dan de prijs zakt door dergelijke acties beginnen ze terug meer te bellen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Zo'n reactie is dus ferm overdreven ...
                      En nu is de cirkel rond: ik wou wijzen op het "debiele" van de slogan: we gaan de vaste telefoon DODEN. Juist daardoor gaan er natuurlijk velen intrappen, ook degenen die misschien 5 telefoontjes naar een vaste lijn doen per maand (met hun GSM).

En ik erger me bijna dagelijks aan de talloze online winkels die enkel nog per GSM te bereiken zijn (niettegenstaande ze meestal wel een vaste lijn hebben voor hun .... fax).
                      Last edited by nete; 14 februari 2008, 14:44.

Comment

En nu is de cirkel rond: ik wou wijzen op het "debiele" van de slogan: we gaan de vaste telefoon DODEN.
                        Bestaat witter dan wit dan wel? Elk wasprodukt zegt dat hij beter de kleuren houdt en dan dat het wit nog witter is ... ook volledig verzonnen bij de meeste produkten.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Working...
                        X