Als ik mijn avondwandeling maak met de hond, passeren wij enkele (afgereden) maïsvelden. Elke dag hoor ik de roep van een dier dat zich op het maïsveld bevindt. Het lijken wel meerdere dieren die elkaar roepen. Ik dacht eerst aan kleine poesjes die aan het miauwen zijn. Maar het zou straf zijn dat die kleine poesjes daar nu al maanden zitten 
Nu loop ik al enkele maanden met dat geluid in mijn hoofd en toevallig botste ik vanavond op een geluidsopname van de Buizerd.
Dat lijkt dus het geluid te zijn dat ik steeds hoor. Zijn er nog andere vogels die het geluid van een Buizerd benaderen?
En wat doet een Buizerd elke avond in het pikkedonker op een afgereden maïsveld? Muizekes vangen?

Nu loop ik al enkele maanden met dat geluid in mijn hoofd en toevallig botste ik vanavond op een geluidsopname van de Buizerd.
Dat lijkt dus het geluid te zijn dat ik steeds hoor. Zijn er nog andere vogels die het geluid van een Buizerd benaderen?
En wat doet een Buizerd elke avond in het pikkedonker op een afgereden maïsveld? Muizekes vangen?
Comment