Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Geboren in Aarschot, opgegroeid tot mijn elfde in Averbode. Van elf tot dertien in Wilsele bij Leuven, van dertien tot achttien in Averbode, van achttien tot drieëntwintig in Aarschot, van drieëntwintig tot achtentwintig in Leuven, één jaar in Frankfurt Am Main (D), ... en nu al enkele jaren in Keerbergen.
Mijn eerste levensjaartje heb ik in Hasselt doorgebracht.
Sinds dien (de overige 19) woon ik in Zonhoven.
Wat maakt het zo speciaal?
Geen idee eigenlijk
De teut is wel een mooi gebied
Mijn eerste levensjaartje heb ik in Hasselt doorgebracht.
Sinds dien (de overige 19) woon ik in Zonhoven.
Wat maakt het zo speciaal?
Geen idee eigenlijk
Joris toch
Rocco Granata heeft er gewoond...
Jos Vandeloo werd er geboren (De Muur, Het Gevaar)
Ik ben een Hagelander in hart en nieren,
ben woonachtig in Scherpenheuvel, meer bepaald in Schoonderbuken om precies te zijn.
Geboren in Hasselt maar sinds mijn tweede levensjaar woon ik hier al.
Hier in de streek heb ik thema's zat om te fotograferen...
Heb hier trouwens bijna alles 'kapotgetrokken'...maar het blijft boeien.
Overigens, in een straal van pakweg 5 km wonen hier wel 10 a 15 BD-ers!
Geboren en getogen te Vosselaar, bij Turnhout, aan de voet van "De Konijnenberg".
Sinds 1989 : Arendonk. Bruisende grensgemeente, heel veel activiteiten, vooral in tenten in de zomer, goei cafeetjes, een natuurgebiedje (Het Goorken) met een recent geplaatste mislukte uitkijktoren, veel bos, heel vlak, heel landelijk, heel multicultureel (niet alleen is er een asielcentrum, maar verlenen wij asiel aan meer dan 1.000 Noorderburen), maar ook twee N-wegen die het dwars door 't centrum lopen (typisch Belgisch). De Arendonkenaar is bijgenaamd "teljoorlekker". Festiviteiten lopen van een Kerstboomverbranding, jaarmarkt, Nacht van de Vrijheid, Teljoorlekkersdag, "Vraai kermis" en nog een zes-tal andere kermissen, tot Arendonk Zingt en Swingt, een gratis festival voor het ganse gezin.
Je vind er zowat alles wat een mens kan nodig hebben, van een middelbare school, een zwembad, alle sportactiviteiten van biljarten tot rugby, en ja... er is zelfs een fotoclub.
Geboren in Genk en woonachtig te Diepenbeek tot 1987.
Daarna 10 jaar in Duitsland gewoond, ergens aan de toenmalige oostduitse grens. In 1997 verhuisd naar Eksel.
Wegens scheiding in 2004 verhuisd naar Peer waar ik momenteel nog steeds woon en tevens werk.
Comment