Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anti 123-sfeer op BD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Anti 123-sfeer op BD

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht

Dit was mijn laatste replay.

Ik vraag me nog altijd af, hoe ik deze zin verkeerd kan interpreteren
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      /OFF-TOPIC
      Los van deze discussie, maar ik apprecieer mensen meer als ze toch enigszins de moeite doen om correct te spellen.
      Je had je mening beter hier moeten melden.waar was je toen?
      Kijk wat ik nu neerpen lees dat op een heeeel zachte toon. Ik heb bewondering voor mensen die cameras technisch volledig uit de doeken doen, al kan ik niet alles volgen of begrijpen maar dat lees ik.:G Ik heb bewondering voor de computerfanaten, die zoveel weten.:G Ik heb bewondering voor mensen die perfect meertalig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Maar neem uw tijd, neem uw tijd.....
        Ik kies hier geen kanten, maar dit is veruit de grappigste opmerking die ik hier al gelezen heb
        flickr

Comment

Dit was mijn laatste replay.

Juist, hier staat replay ipv van reply ..... Mijn fout, te rap gelezen .... Sorry
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik denk dat het topic 'favoriet fotograaf 'een beetje gevoelig lag bij sommigen.

De enige wat ik kan bedenken: jaloezie en frustratie.
            Bijna allemaal boven de 40 nog wel, schandalig gewoon
            Mijn antwoord was ook in die richting
            En ik ben zelfs ouder dan 40....een echte schande ja
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              123, dat heb ik wel gedaan, kort en bondig
              In het verleden gaven deze topics aanleiding tot ongewenste dingen.
              Ik spreek uit ervaring.
              En verder kan ik er zelf weinig aan doen dat mensen negatief reageren.
              Of dat dergelijk topics uit de hand liepen.
              Het is wel meer dan eens bewezen in het verleden.

Het enige wat ik kan doen is jou waarschuwen enkel en alleen omdat
              jouw ervaring op BD niet zo ver reikt als de mijne
              Ik stel me ook NIET boven jou of boven de collega's hier in dit forum.
              Theokus,
              Ik heb zelf nooit problemen met jou gehad.Je bent zelfs een
              persoon die heel intressant visie en mening heeft betreft elk onderwerp
              en niet alleen fotografie. Mijn reactie was zeker niet naar jou gericht, maar naar de kinderachtigen in dit forum die niet tact en mannieren hebben.
              Ik vraag me af wat voor een voorbeeld zij voor hun kinderen en hun kleinkinderen zijn.

(Ze hebben in eerder geval een person in dit forum heel erg blij gemaakt met hun reacties.)

Comment

Je had je mening beter hier moeten melden.waar was je toen?
                http://forum.belgiumdigital.com/show...light=spelling
                Ik heb ook nog een sociaal leven en zit bijgevolg niet 24/7 op een forum, waarvoor mijn excuses om dat topic te missen.

Maar je zegt zelf dat iemand tegen (opbouwende) kritiek moet kunnen.

Dus bij deze:
                PeterFoto,
                Als er op een forum OUDERE (beter gezegd bejaarde) leden zijn die een topic waarin je je favoriete fotograaf neer kan zetten, offtopic of irrelevant en/of zelfs DREIGEND vinden. Dan weet ik al wat ik fout doe en wat fout is aan het denkbeeld van deze senioren van ons.
                Het zijn voorbeelden van onze maatschappij die niet eens tegen kritiek kunnen.
                Alsof ik naar de slechtste fotograaf van de site gevraagd heb.

Dit was mijn laatste reply.
                En ook al is Nederlands niet je moedertaal, dan nog kon die post een stuk beter.

Mijn post is trouwens zonder vooroordelen tegenover wie dan ook noch met de bedoeling iemand in het belachelijke te trekken.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Als ik iets aan mijn spelling wil doen volg ik wel een paar extra lessen Nederlands. De posten zijn snel getypt en ik heb niets nagelezen.
                  (Ik raad jullie aan om eerder op inhoud in te gaan)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Mijn antwoord was ook in die richting
                    En ik ben zelfs ouder dan 40....een echte schande ja
                    JE hebt mannieren Theokus.Je bent goed opgevoed.
                    Ook ik word ooit 50.

Comment

@ allen:
                      Misschien ook wel wijs voor de anderen dat "het voeden van" uiteindelijk ook maar leid tot "verlenging van".

Het is zeker niet nodig om mekaar nu verwijten te gaan maken over een "seniorensfeer" op dit forum net zo min als dat er moet gewezen worden op het feit of iemand al dan niet geletterd is.

@ 123:
                      Kijk de ledenlijst er op na, we gaan hier van jong naar oud. Er is voor ieder wel een rubriek die aanspreekt.

Om even persoonlijk te worden, ik heb het ook niet zo met een topic als beste fotograaf, ten slotte vraag je leden in een forum om hun favorieten door te geven. Wie een vraag stelt verlangt een antwoord. Waarom wil je dat nu per definitie weten? Wat brengt het mee voor je?
                      Als er al vraag moest naar zijn om dergelijks te weten te komen lijkt het me veel verstandiger dat de forumleiding zelf het initiatief neemt dergelijke poll te starten op anonieme basis.

Zo maar even mijn losse gedachten...

Comment

Amusant niet waar, een 50-iger die het tegen een 20er oppakt?Het back 2 the Kindergarden gevoel?
                        "50-iger"? Ik protesteer!

Ook tegen die "20er" want volgens mij is dat er eveneens ruim over

Comment

Als ik iets aan mijn spelling wil doen volg ik wel een paar extra lessen Nederlands. De posten zijn snel getypt en ik heb niets nagelezen.
                          (Ik raad jullie aan om eerder op inhoud in te gaan)

Kijk, persoonlijk heb ik dan moeite om aandachtig een post begrijpend te lezen en zo het essentiële eruit te halen.
                          Als iemand (algemeen) niet de minste moeite doet om deftig te schrijven, waarom zou ik dan moeite doen om er verder op in te gaan?
                          En ik denk niet dat ik de enige hier ben. Natuurlijk ga ik niet over een typfout vallen of bepaalde moeilijkere woorden, iedereen kan fouten maken.
                          Ja ook ik!
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Mensen hebben favorieten.het brengt me niets.Het is net zoiets als ik vraag.wat is je favoriet film, je favoriet frisdrank , je favoriet schoenenmerk.
                            Ik heb er helemaal niet zo diep bij nagedacht. Als ik naar de mooie foto's hier kijk , wil ik ook weten wat de anderen ervan vonden.

Merk op: Ik zeg niet , WIE BAKT ER NIETS VAN

Comment

Mensen hebben favorieten.het brengt me niets.Het is net zoiets als ik vraag.wat is je favoriet film, je favoriet frisdrank , je favoriet schoenenmerk.
                              Ik heb er helemaal niet zo diep bij nagedacht. Als ik naar de mooie foto's hier kijk , wil ik ook weten wat de anderen ervan vonden.

Merk op: Ik zeg niet , WIE BAKT ER NIETS VAN

Maar dat is toch zo simpel 123, lees de reacties onder de foto's, die zeggen toch meer dan genoeg.

Even nog een toevoeging:

Inderdaad, mensen hebben favorieten.
                              Het brengt je niets... waarom stel je dan een vraag?
                              Favoriete film, frisdrank, ... zijn materiële dingen, een fotograaf is een mens, mensen reageren bij bepaalde prikkels. Begrijp je?
                              Je geeft zelf aan dat je er niet echt diep bij nagedacht hebt. Gun jezelf dat nu eens, denk even dieper na over de gevolgen van bepaalde vragen vooraleer je een vraag stelt op een discussieforum.
                              Last edited by peterfoto; 22 januari 2008, 15:47. Reden: toevoeging

Comment

Waarom maak je hier in godsnaam een leeftijdskwestie van? Ik dacht dat twintigers ook al volwassen waren, en dus op een deftige manier met dertigers/veertigers/vijftigers/... konden praten en discussiëren.
                                Er zijn hier wel meerdere jonge forumgebruikers waar niemand wat tegen heeft, evenals er oudere forumgebruikers zijn die ook wel eens de wind van voren krijgen.

Comment

Working...
                                X