Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anti 123-sfeer op BD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Anti 123-sfeer op BD

Beste leden,
    (Heb een lange pauze , dus daar gaan we dan eheh)

Ik heb hier genoeg van.Het lijkt wel een bende hier, helemaal gerecht tegenover mij. Het is misschien welwaar dat wij een grote leeftijd-gap hebben en naar dingen anders kijken dan normaal...alleen geen reden om maar mij me te becriminaliseren.Ik wil drie dingen duidelijk maken hier.

1.Mijn topics in ChitChat- ze zouden onzin zijn en ik zou een trend hebben gezet.Niet waar voor mij zijn er meedere topics geweest die precies in de richting gaan zoals mijn topics gaan.Voorbeelden

'Zeg eens ..'/ 'vragenronde' -> 3 words story(toerist) & Vogel ketting/namen ketting en heel veel andere kettingen.

'Dumpjefrustratie' -> Je ergenissen

'Wie ken je op BD ' -> kent ook genoeg varianten

2. Het lijkt iedreen in BD erg intressant om te weten wat ik geleerd heb aan chitchat of BD. BD heeft 16.720 leden waarvan 6.009 actief zijn.Niemnad vraag aan al deze leden wat ze geleerd hebben en hoeveel foto's ze gepost hebben ...Alleen ik moet dat wel laten zien. Ik kan verschillende redenen hebben voor niet posten van mijn foto's.ik ben geen beroeps fotograaf.

3. Voor eventjes neem ik aan dat mijn topics in chitchat zinloos zijn, waarom reageren mensen erop dan?waarvoor is dat nodig? weleens waar is het wel drukker geworden op Chitchat, maar daar heb ik toch weinig mee te maken.
    Als de chitchat drukker word , kunnen de posten toch na 3 maanden weer gewist worden(het gaat toch allemaal nergens over).

de groeten

Re: Anti 123-sfeer op BD

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
    Beste leden,

Ik heb hier genoeg van.Het lijkt wel een bende hier, helemaal gerecht tegenover mij.
    Oh gottekes toch

PS : Over je spelling mag ik zeker niets zeggen?

Comment

Jouw topics zijn inderdaad larie en koek. Verpest het niet voor iedereen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        PS : Over je spelling mag ik zeker niets zeggen?
        Nee inderdaad, want alleen mensen die geen tegenargumenten kunnen geven beginnen over structuur en spelling check

Comment

Nee inderdaad, want alleen mensen die geen tegenargumenten kunnen geven beginnen over structuur en spelling check
          Tegenargumenten tegen wat?

Je hebt waarschijnlijk gelijk, ik zou 't hier snel afbollen .

Comment

BTW, wat doe je op een fotografieforum als je vooral in chitchat actief bent? Is gewoon een vraag, niets meer. Want mocht je liever gewoon kletsen, dan zijn er geschiktere fora te vinden dan BD, waar niemand zich zal ergeren aan je topics.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

Comment

paranoid i guess ...

en niet iedereen is tegen je hoor , de meeste komen niet op chitchat of toch niet veel
              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
                BTW, wat doe je op een fotografieforum als je vooral in chitchat actief bent? Is gewoon een vraag, niets meer. Want mocht je liever gewoon kletsen, dan zijn er geschiktere fora te vinden dan BD, waar niemand zich zal ergeren aan je topics.
                Het grappige is dat ik de andere fora ook bezoek.Ik laat genoeg commentaar achter.Het zelfde kan ik en jullie van elka ndere fotografie lid hier vragen.Niet iedreen post zijn foto's hier.Ik had in het verleden wel een paar teniminste ingezet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                  paranoid i guess ...

en niet iedereen is tegen je hoor , de meeste komen niet op chitchat of toch niet veel
                  Begrijp ik..
                  Last edited by 123; 22 januari 2008, 14:36.

Comment

En doet dat pijn ? Zo'n null meridiaan door uw kont ?
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

Het grappige is dat ik de andere fora ook bezoek.Ik laat genoeg commentaar achter.Het zelfde kan ik en jullie van elka ndere fotografie lid hier vragen.Niet iedreen post zijn foto's hier.Ik had in het verleden wel een paar teniminste ingezet.
                      Ik denk dat je serieuzer genomen wordt als je meer foto's zou posten en actiever zou zijn op de fotoforumonderdelen van BD. Tenminste zo denk ik er zelf over dan. Ik heb geen problemen met mensen die vooral op ChitChat actief zijn op BD, maar als je ook op de andere fotoforumonderdelen regelmatig te zien bent (het blijft tenslotte een FOTOforum) dan waardeer ik een forumlid toch iets meer. En het hangt er ook vanaf wat de bijdragen zijn van een forumlid. Iemand die op ChitChat een ander helpt met een of ander probleem waardeer ik persoonlijk ook meer dan iemand die alleen maar typische "123-topics" opent. Daarom denk ik dat je op een ander forum meer gewaardeerd zal worden, niet alleen omdat dit een fotoforum is, maar ook omdat de levensfase waarin de meeste forummers hier zitten toch een andere is dan die van jou.
                      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                      --------

Comment

Kom, geef nu eerlijk toe je wordt door iemand gesponsord, die er belang bij heeft dat de chitchat leden only doorgevoerd wordt.
                        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                          37 jaar oud, twee keer mijn leeftijd bijna.
                          Is dit de opvoeding die u thuis van mama mee hebt gekregen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            ROFLMAO

Serieus '123', ik zou 't hier eens proberen : http://www.joepie.be

Comment

Enerzijds: de aarde draait niet rond jou alleen.
                              Anderzijds: sommigen vinden het inderdaad nodig jou de grond in te boren.
                              Net zoals sommigen het heel ostentatief moeten laten merken dat ik op hun ignore lijst sta, erg volwassen allemaal.

Mij stoort het niet, ****** stinkt altijd, zever is altijd pointless. Dus op chitchat kunnen er geen "betere" of slechere topics zijn voor mij.

Conclusie: er zitten hier een hoop/paar (?) debielen, maar die zijn het niet waard om jezelf op te winden.

O ja: ik heb examens, dus ik ben niet verantwoordelijk voor wat ik schrijf
                              flickr

Comment

Working...
                              X