Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anti 123-sfeer op BD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Anti 123-sfeer op BD

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
    37 jaar oud, twee keer mijn leeftijd bijna.
    Is dit de opvoeding die u thuis van mama mee hebt gekregen?

Gho, 'k kon uw vader zijn..... wie weet ben ik dat ook niet
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
      Ik denk dat je serieuzer genomen wordt als je meer foto's zou posten en actiever zou zijn op de fotoforumonderdelen van BD. Tenminste zo denk ik er zelf over dan. Ik heb geen problemen met mensen die vooral op ChitChat actief zijn op BD, maar als je ook op de andere fotoforumonderdelen regelmatig te zien bent (het blijft tenslotte een FOTOforum) dan waardeer ik een forumlid toch iets meer. En het hangt er ook vanaf wat de bijdragen zijn van een forumlid. Iemand die op ChitChat een ander helpt met een of ander probleem waardeer ik persoonlijk ook meer dan iemand die alleen maar typische "123-topics" opent. Daarom denk ik dat je op een ander forum meer gewaardeerd zal worden, niet alleen omdat dit een fotoforum is, maar ook omdat de levensfase waarin de meeste forummers hier zitten toch een andere is dan die van jou.
      Best JLP,
      Ik help genoeg en heb genoeg topics.Ik heb geen moeite met seri genomen worden of wat dan ook. als de topics niet seri genomen waren , hadden ze amper zoveel posten.Ik denk dat het topic 'favoriet fotograaf 'een beetje gevoelig lag bij sommigen.

De enige wat ik kan bedenken jaloezie en frustratie.
      Bijna allemaal boven de 40 nog wel, schandalig gewoon

Comment

Ik heb je in ieder geval al een tijd op mijn negeerlijst staan.
        Maar als iemand de knop "quote" gebruikt ... tja ...
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          En doet dat pijn ? Zo'n null meridiaan door uw kont ?
          Ik kan me voorstellen dat 'serieus genomen' worden minstens evenveel pijn doet

En bij deze m'n eerste post in chitchat waarschijnlijk (maw ik lig er niet wakker van)
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

......knip....
            De enige wat ik kan bedenken jaloezie en frustratie.
            Bijna allemaal boven de 40 nog wel, schandalig gewoon
            LOL, je hebt duidelijk een mening over anderen zonder dat je die mensen kent. Als dit zo zou zijn trouwens, wat doe je hier dan nog op BD?

Jaloezie en frustratie... pfff... je moet er maar opkomen.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
              Hehehe. lol.
              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
              --------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                En dat heeft u zeker gedaan omdat ik dag en nacht u lastig viel en om aandacht vroeg,NOT!
                Lekker boeiend..

(ps u voelt zich toch niet aangesproken betreft de mijn kritiek op u fotokes of wel?)
                Last edited by 123; 22 januari 2008, 15:08.

Comment

123, trap hier toch niet in.

Neem u frak en ga een pint pakken.
                  flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                    Neem u frak en ga een pint pakken.
                    Maar neem uw tijd, neem uw tijd.....

Comment

Is het niet wijzer om eerst bij jezelf te rade te gaan en je afvragen wat maakt dat de meesten die in Chit-chat zo reageren op jou opgestarte topics?

Je geeft zelf aan dat je vindt dat iedereen zicht tegen je keert. Vraag jezelf dan eens: hoe komt dat nu toch dat zo vaak zo vele mensen zo "tegen" mij reageren?. Kan ik hier iets aan doen? Kijk even van over je eigen schouder mee, analyseer en leer uit de dingen die je opmerkt. Het kan alleen maar een mooier mens van je maken.

(btw: het is gewoon goede raad, geen oordeel)

Comment

PeterFoto,
                        Als er in een forum OUDERE(liever egzegd bejaarde) leden zijn die een
                        topic waarin je je favoriete fotograaf neer kan zetten Offtopic of irrelvant en of zelfs DREIGEND
                        vinden.Dan weet ik al wat ik fout doe en wat fout is aan het denk beeld van deze senioren van ons.
                        Het voorbeelden van ons maatschappij die niet eens tegen een kritiek kunnen.
                        Alsof ik naar de slechtste fotograaf van de site gevraagd heb.

Dit was mijn laatste replay.

Comment

PeterFoto,
                          Als er in een forum OUDERE(liever egzegd bejaarde) leden zijn die een
                          topic waarin je je favoriete fotograaf neer kan zetten Offtopic of irrelvant en of zelfs DREIGEND
                          vinden.Dan weet ik al wat ik fout doe en wat fout is aan het denk beeld van deze senioren van ons.
                          Het voorbeelden van ons maatschappij die niet eens tegen een kritiek kunnen.
                          Alsof ik naar de slechtste fotograaf van de site gevraagd heb.

Dit was mijn laatste replay.

/OFF-TOPIC
                          Los van deze discussie, maar ik apprecieer mensen meer als ze toch enigszins de moeite doen om correct te spellen.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            Maar neem uw tijd, neem uw tijd.....
                            Amusant niet waar, een 50-iger die het tegen een 20er oppakt?Het back 2 the Kindergarden gevoel?

Comment

hoe jen ik iemand in 5 lessen...

laat hetgeen wat ge niet wilt lezen aan u voorbij en onthoudt de dingen die voor u nuttig zijn

heb de indruk dat er tegenwoordig veel mensen zijn met schoenmaat 62 (lees : lange tenen)...

en stop toch met te zeiken over spelling... het is hier niet www.vandale.be of www.hetgrotedicteedernederlandsetaal.be
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

Comment

Nee inderdaad, want alleen mensen die geen tegenargumenten kunnen geven beginnen over structuur en spelling check
                                123, dat heb ik wel gedaan, kort en bondig
                                In het verleden gaven deze topics aanleiding tot ongewenste dingen.
                                Ik spreek uit ervaring.
                                En verder kan ik er zelf weinig aan doen dat mensen negatief reageren.
                                Of dat dergelijk topics uit de hand liepen.
                                Het is wel meer dan eens bewezen in het verleden.

Het enige wat ik kan doen is jou waarschuwen enkel en alleen omdat
                                jouw ervaring op BD niet zo ver reikt als de mijne
                                Ik stel me ook NIET boven jou of boven de collega's hier in dit forum.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X