Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digicorder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Digicorder

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
    ik plan er me eens aan te schaffen maar heb geen zin voor die netwerkkabel door muren of vloer te trekken. Is dat echt een meerwaarde of weer commerciele prietpraat van telenet of bestaan er draadloze oplossingen en werken die
    De meerwaarde van die netwerkkabel is dat je gebruik kan maken van de interactieve diensten. Om enkel tv te ontvangen heb je ze niet nodig.
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Ik heb de digitale TV van Belgacom, draadloos doorgezonden van 1ste verdiep naar gelijkvloers met 100% tevredenheid, de diigicorder staat beneden onder het TV toestel, ik zet deze nooit uit, alleen als er een software update nodig is zet je de decoder even zonder stroom (15sec) en daarna steek je de voeding weer in, je krijgt dan een onderhoud van je hardeschijf en de volledige software van Belgacom wordt terug in het toestel geladen.

In het algemeen ben ik zeer tevreden van het geheel als basis heb ik

- ADSL GO via Eternetkabel op de desktop en draadloos op de laptop
      - Belgacom TV met huur decoder met harde schijf
      - Telefoon via het modem

voor dit alles betaal ik slechts 50 euro per maand, en mijn kabel is opgezegd .

Door te kiezen voor een huurdecoder heb ik de mogelijkheid om indien er iets nieuws uitkomt daar voor te kiezen en de huidige decoder terug te brengen.

Dit leek voor mij de beste oplossing, nu moet ik er wel bijzeggen dat ik de ADSL al véél langer in huis had en de Digitale TV van Belgacom er dus gemakkelijk bij te nemen viel. Voordeel , je kan de installatie gewoon zelf doen is simpel en zeer goede uitleg op de CD's van Belgacom.

Misschien is er iemand mee geholpen !

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Voordeel: bij elke opstart wordt er gecheckt op software updates, en hij staat niet onnodig stroom te verbruiken.
        En mits er zo'n 2 updates per jaar zijn heb je daar héél veel aan.
        Die updates worden anders ook wel geïnstalleerd hoor, zonder dat je hem volledig moet uitschakelen.
        Trouwens is er eentje voorzien in februari ... om een paar bugskes weg te werken.

Telenet levert hiervoor Powerline adapters. Dat is internet via de electricitietsleidingen.
        Deze techniek kan ook gebruikt worden voor internet op een PC ipv de wireless "loterij".
        Als je een driefasige aansluiting hebt is het anders ook wel loterij.
        En wireless is geen loterij, het is een kwestie van correct instellen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X