Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

xp pro muisprobleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• xp pro muisprobleem

als ik op mijn pc aan het werken ben in windows xp heb ik af en toe iets heel raar voor. Ineens, zonder enige aanleiding wordt elke muisklik een rechtermuisklik, of ik nu de linkse of de rechtse knop induw. Dit is echt enorm irritant en kan enkel worden opgelost door mijn pc te herstarten. Soms zelfs blijft het probleem zich voordoen na herstarten van de pc, en moet ik hem nog eens herstarten...

heeft iemand dit probleem nog gehad? en eventueel een oplossing?

het is een laptop en of ik nu het touchpad of een externe muis gebruik, het probleem blijft hetzelfde, elke klik is een rechtermuisklik

het lijkt mij dus niet aan de drivers van het touchpad te liggen aangezien ik met een externe muis identiek hetzelfde probleem heb
    5DmkIII en wat glas

Re: xp pro muisprobleem

ik heb dat ook soms!
    maar das meestal door perongeluk shift te lang in te duwen (onbewust)
    dus als ge nog eens gebeurt hou shift enkele seconden ingedrukt, bij mij helpt het...
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

FZ50

Comment

heeft geen effect bij mij.

ik weet niet of er een verband is, maar tot nu toe heb ik het alleen nog maar gehad als ik op de batterij werkte... nog nooit op netstroom.
      5DmkIII en wat glas

Comment

Iets gelijkaardig heeft onze laptop ook lang gehad. Geen idee waarom het is weggegaan...

Je was dus verplicht om te herstarten om in bep. programma's normaal te kunnen werken

Comment

Komt denk ik door een fout in de driver zelf. Probeer eens alle updates en fixes van winXP te downloaden,meestal help dat
          Krijg nu gratis 60 foto-afdrukken! Tijdelijk aanbod!Klik hier en bespaar bij Pixum!

Comment

Working...
          X