Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Draadloze netwerken? 't Is 'n hobby!
Collapse
X
-
-
Re: Draadloze netwerken? 't Is 'n hobby!
Ik heb ze al eerder gezien, en je bent er nog een hele goeie vergeten. Die met de Porsche cabrio.Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE
Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
-
Schitterend en amusant
Maar ik dacht gelezen te hebben dat het 'fake' is ?
Leuk om ze te zien...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
ze worden allemaal voor de politiek gebruikt in nederland. het is een reclame om ict-ers warm te maken voor een baan bij de AIVDHet blijven schitterende reclames
bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk berichtIk heb ze al eerder gezien, en je bent er nog een hele goeie vergeten. Die met de Porsche cabrio.Jan Akkermans
(BD1097BE)
Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk berichtCanon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE
Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Comment
-
Het starten van wagens via afstandsbediening heb ik al gezien in de USA. In begin sta je daar wel stom van te kijken.In 2002 was ik tijdens de zomer in Texas met een dagtemperatuur van 40° op reis. Aan de mall's (winkelcentrum) zie je bestuurders via een remote control hun wagen starten en blijven ze nog zo'n 5 minuten ergens binnen staan.Gewoon de airco hun werk laten doen en dan nadien wegrijden.
Ik ging eens een kijkje nemen bij een opgezette pickup die stond te draaien en de man had zijn plezier om hem stil te leggen en weer te starten zonder dat er iemand inzat! Stond ik daar met
Comment
-
Ik herinner me een uitzending van Top Gear op de BBC waar ze de (toen) nieuwe McLaren sportwagen voorstelden. Als demonstratie van een of andere feature waarmee ze vanuit de fabriek een diagnose konden maken van een defect, belde Clarkson met de fabriek, om de ruitenwissers aan te zetten, en, oh wonder, dat gebeurde. Het wagentje kostte dan ook zo'n miljoen pond als ik me niet vergis.Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5
Comment
Comment