Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grafisch schrijftablet in aldi

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: grafisch schrijftablet in aldi

Persoonlijk gebruik ik de Bamboo, en om eerlijk te zijn werkt dit, voor mij toch, echt supergemakkelijk. 't is echt niet zo dat een klein streepje op je tablet een grote streep op je scherm is hoor. Je motoriek heeft even nodig om te adapteren, maar eens je het door hebt, werkt het prima. Bewerkingen in photoshop gaan werkelijk stukken makkelijker.
    Mvg, Tin_tin
    Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tin_tin Bekijk bericht
      Persoonlijk gebruik ik de Bamboo, en om eerlijk te zijn werkt dit, voor mij toch, echt supergemakkelijk. 't is echt niet zo dat een klein streepje op je tablet een grote streep op je scherm is hoor. Je motoriek heeft even nodig om te adapteren, maar eens je het door hebt, werkt het prima. Bewerkingen in photoshop gaan werkelijk stukken makkelijker.
      Welke versie heb je van de Bamboo? Ik heb eerder interesse in de Bamboo dan in de tablet uit de aldi. En zijn de toetsen bovenaan ook handig of eerder een beetje nutteloos? Momenteel zie ik het nut niet echt...
      Nikon D50

Comment

@ Jochen : ik heb de Bamboo, zonder meer. Niet de fun, ed.

De expresskeys aan de bovenzijde van het tablet kun je persoonlijk instellen om bv naar vorige / volgende te gaan (vgl met internet) Of je kan ze koppelen aan een andere fie.
        De Touch ring, gebruik ik om te scrollen of te zoomen.

Handig ? Pfff dat moet ieder voor zich uitmaken, ik ben er niet zo een liefhebber van. 't is vergelijkbaar met een laptop, daar heb je ook zo een ding, maar handig???
        Mvg, Tin_tin
        Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Comment

Ik heb zo eentje in mijn bezit van de vorige aanbieding, heb het eigelijk nooit gebruikt en nu zeker niet meer wegens terug volledige overschakeling op Mac.

Het ligt momenteel dus in de kast en het mag weg voor 15 euro's, is een Wacom tablet met drukgevoelige pen en muis samen met 3 software CD's waaronder al zeker iets van CorelDraw.

Enkel de verpakking is geopend maar inhoud is nooit gebruikt geweest.

Dus als er liefhebbers zijn, is enkel af te halen te Duffel.
          Panasonic LUMIX DMC-FZ2000

Comment

werkt dat niet op mac
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
              [MOD]
              Terechte opmerking.
              Deze gaat op slot, er kan aldaar verder gediscussiëerd worden.
              James71

Comment

Working...
              X