Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aldi tekentablet
Collapse
X
-
-
Re: Aldi tekentablet
't Is de eerste versie van de "Volito", maar blijkbaar zit er bij de Aldi-versie geen muis...
Review:
Ondertussen heb je reeds de Volito2
Comment
-
Ik heb diezelfde een jaar (of 2) geleden gekocht in 'den aldi'.
werkte toen heel goed op mijnen pc.
heb ondertussen een mac en heb die daar nog maar 10 sec aangehangen om te testen en die werkte direct (zonder drivers).
ben wel nie zeker of de pressure sensitivity werkt.
ge moet maar es ff zoeken op BD, der was toen een lang topic waar ook iets over opensource drivers stond voor osx.As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
like.no.other
Comment
-
Bedankt allemaal voor de info, toch nog 1 vraagje die bijgeleverde muis ziet er niet zo handig uit kan je nog je gebruikelijke computermuis blijven gebruiken?[CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]
Comment
-
-
Zoals ik eerder al zei zit er waarschijnlijk geen muis bij, zie foto in aldi folder...
In de beschrijving wordt ook niets vermeld over een muis...
Comment
-
Ik heb er zo eentje gehad, zeer tevreden over, vervangen door groter en beter model, maar heeft drie jaar trouwe dienst gehad. Herinner me niet of er een muis bijzat, ik gebruik naast mijn tekentablet mijn gewone muis, maar ik teken rechts en "muis" links.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk berichtok , kan idd zijn maar kan ik dan de mijne nog gebruiken of is het
Tablet of muis vs Tablet en muis
Ik denk niet dat het een probleem zal zijn om je (eigen) muis op dit
oppervlak te gebruiken...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk berichteuhm ik ben nt echt mee maar goetzal wel aan mij liggen
Of denk je dat een externe muis + het tablet niet tesamen gaat werken ?
Het werkt in ieder geval tesamen (tegelijkertijd) hoor...
Wat een communicatiestoornissen
Comment
-
idd , externe muis
waardoor je kan omschakelen wanneer blijkt dat bepaalde handelingen handiger zijn met een muis.
merci voor de info[CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]
Comment
Comment