Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beste Fotografen van BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De beste Fotografen van BD

ga (denk) ik in de toekomst: PMetjes versturen naar al die gene die ik bij de beste fotografen van BD vind behoren.
    bent u daar niet bij, gewoon door blijven gaan hoor met de hobby.
    grt,bouk
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
      "De boog kan niet altijd gespannen staan"
      En waarom onze liefste 123 zo criminaliseren?
      Theokus en JDM (twee heel wijze heren, van horen zeggen ) zijn hier ook grote kampioenen op den chit chat...
      :

Comment

Jan, wie zegt dat de bedoeling van chitchat leren is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
          Jan, wie zegt dat de bedoeling van chitchat leren is?
          Je zou kunnen verschieten.
          Zonder hulp had ik het toch iets moeilijker gehad met sommige apparatuur.
          Ik kan er geen foto's mee maken maar mijn wasmachine was zo'n keuze,
          na beraad en overleg hier in dezelfde chit chat
          Had ik die raad écht nodig? Misschien wel en vooral omdat je dat hier kan
          vragen of voorleggen aan vrienden en goede kennissen.
          Op BD vind je allerhande expertise.

Ervaring heeft me geleerd om bepaalde onderwerpen niet aan te brengen...
          Ik sta open voor alles en iedereen.

Toch kan je dan reacties krijgen, bewust of onbewust, die aanleiding geven
          tot ongewenste moeilijkheden.
          Hetzelfde geldt voor het starten van sommige onderwerpen.
          Het kan natuurlijk zo zijn dat de topicstarter onschuldig en onbewust is
          voor de eventuele negatieve gevolgen.
          Het tegenovergestelde gebeurt ook en dat is niet zo aangewezen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
            Theokus en JDM (twee heel wijze heren, van horen zeggen ) zijn hier ook grote kampioenen op den chit chat...

Hebt gij al gezien, wat voor kwaliteit hier van foto's gepost wordt ? Daar durf ik mijn kiekjes niet meer tussen zetten zulle. Een mens moet weten wat zijn grenzen zijn. Mijn vrouw vindt mijn foto's mooi, des te beter, dus ze dienen nog voor iets. Maar ik kan geen kwaliteit genoeg leveren om hier nog op het forum te zetten.
            Ik ben ook maar een gelegenheidsfotograaf, ik heb heb ook niet de bedoeling om hier echt een hoofd hobby van te maken en me bij te scholen, waardoor ik misschien iets kwalitatiever kan afleveren. Dat is voor mij de reden dat ik op chitchat blijf hangen, en gewoon van de foto's in andere subfora gepost worden geniet. Ik geef er ook geen comment op, omdat de foto's die de moeite zijn om te bekomertarieren, beter zijn dan degene die ik kan afleveren.

Hier op chitchat wordt af en toe nog iets interessant gepost, op ander gebied waar een mens van bijleert En een mens moet ook eens kunnen zeveren als hij achter zijn computer zit, de boog kan niet altijd gespannen staan
            To make your dreams come true, wake up

Comment

theokus,
              ik heb nooit geweten dat er in het verleden topics waren die bijna in een ruzie zijn beeindigt.Ik vind het nod steeds een normale topic.
              Er is ook een topic in ' Algemeen 'waarin je de foto van het jaar moet kiezen.
              Of neem Haal of Fame.dat bepalen jullie toch ook? en dit topic is niet eens verplicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                ...de boog kan niet altijd gespannen staan
                Een boog die niet gespannen staat... is dat nog een boog?
                (kwestie van ook wat te zeveren)

Comment

theokus,
                  ik heb nooit geweten dat er in het verleden topics waren die bijna in een ruzie zijn beeindigt. Ik vind het nog steeds een normale topic.
                  Dat begrijp ik.
                  Je bent hier sinds 21 september 2007....
                  En ik sinds 10 augustus 2002.
                  Ik ben daarom niet beter dan een ander maar ik heb wel iets meer ervaring.
                  Last edited by theokus; 18 januari 2008, 16:49.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
                    Een boog die niet gespannen staat... is dat nog een boog?
                    (kwestie van ook wat te zeveren)
                    ... regenboog.... ?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Ik ben daarom niet beter dan een ander maar ik heb wel iets meer ervaring.
                      Zeker van?
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                        Zeker van?
                        Hahaha.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Wat een nutteloos topic. En wat erger is, is dat ik mijzelf laat verleiden om weer een nutteloos antwoord te geven in dit nutteloze topic.
                          Smaken verschillen en omdat mijn smaak anders is dan die van een ander, zal ik dus ook andere voorkeuren hebben voor fotografen.
                          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                          --------

Comment

Mijn eerste reactie als ik dit topic zag verschijnen o nee daar gaan we weer.Deed me aan een topic van enkele jaren terug denken,met alle gevolgen van toen.Ik ben niet zo voor dergelijke topics maar als je 1 naam wil horen : Tinne
                            De foto's die ik hier van haar zag paseren ,zelfs met haar Canon G2

mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                              Dit topic is toch zo stlletjes aan een mooie reden om maar te stoppen met chit-chat, TS heeft hier al vaker van die "vreemde" topics geopend die tot weinig goeds leiden. Ik denk dan aan : frustraties, wie ken je.., zeg iets over...., enz.enz. Het is fijn dat een topic iets toevoegd aan onze fotografische- en/of algemene kennis, maar tot nu toe is er nog niets zinnigs uit deze topics voortgekomen.
                              ps. en ook ik vraag me af wanneer we eens een foto van je zien hier op BD.
                              Heel juist, Jan. Ik heb me ook een keer laten verleiden tot een reply op een 'frustratie' van TS. Omdat het nogal persoonlijk en gevoelig lag, heb ik toen mijn best gedaan iets fatsoenlijk op 'papier' te zetten. Edoch, TS heeft toen een dag later haar tekst gewoon gewist, zonder boe of ba. Sindsdien denk ik er ook het mijne over als 123 iets opstart.

Verdoeme, nu reply ik weeral

On-topic : "ik ben een god in het diepst van mijn gedachten", en dat geldt voor de meesten die hier af en toe een werkstukje posten, denk ik
                              Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                              And why do we fall, Bruce?

Comment

Ik ben hier om te leren
                                En al veel bij geleerd?
                                Als ik de topics bekijk die je sinds je registratie gestart hebt : 16 in chit chat en dan nog 5 in andere.

Ale met dit topic zal je nu weer iets bijgeleerd hebben he

edit: jan was me voor Schrijft precies wat ik bedoel.

mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                                X