Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : een De Morgen een een Het Laatste Nieuws-lezer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht : een De Morgen een een Het Laatste Nieuws-lezer

Dit is een foto op mijn portfolio : http://supermasj.zenfolio.com/p97260...41F4#690438644

En dit zie ik sinds gisterenavond on-line

Hier is geen goedkeuring voor gevraagd, er is geen bronvermelding en ik heb van geen van beiden reactie gekregen op een mail om uitleg die ik gisterennacht heb verstuurd.

Ik ben bewust amateurfotograaf, en wil geen geld verdienen aan mijn foto's. Maar dit is schending van het auteursrecht (waarschijnlijk zelfs aangeleverd door een freelance), waarop ik zelf ook geen inbraken pleeg (al mijn software is officieel, ik heb geen enkel illegaal gedownload nummer in huis).

Staat deze foto ook in de krant(en)? Die websites zijn vergankelijk.
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Re: Gezocht : een De Morgen een een Het Laatste Nieuws-lezer

Sla ze alvast op, is toch al iets he

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Vergankelijk of niet: dit kan niet.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Schandalig!

Comment

ewel dit had ik toch niet verwacht van een grote krant...

sugar, ik zou zeggen laat hen weten dat ze met de verkeerde te maken hebben
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Hoe durven ze
            Mvg Tim

Comment

Hier reageren:

Het er zeker niet bij laten en een gepaste vergoeding vragen.

Comment

Oh nee, ongelofelijk
                Goed van uw oren maken

Comment

Het kan natuurlijk zijn, dat ze het bij iemand gekocht hebben, dat het bij u gepikt heeft ?

Maar indien dit het geval is, zou het wel beleefd zijn om op uw mail te antwoorden.
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Als ge bij google "leuven oude markt" zoekt, wel bij afbeeldingen, staat deze op de eerste pagina. Daar zullen ze hem gepikt hebben.
                    Zeker niet zo laten, schrijf naar de Koning verdomme, de dieven.
                    Mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
                      Staat deze foto ook in de krant(en)? Die websites zijn vergankelijk.
                      De Morgen van vandaag kan je doorbladeren op hun site maar ik heb even de papieren versie van een collega doorbladerd en ik zie de foto toch op geen enkele blz staan :

Het zal dus wellicht enkel voor de website zijn en niet voor de gedrukte versie. Ze hadden wellicht weer een schoon foto'ke nodig voor op de website, even gegoogled, foto op dit forum gevonden (met link naar grote versie), niet direct iets zien staan over copyright (maar het staat gelukkig voor jou wel ergens op een pagina van de BD-website vermeld) en downloaden maar ...

Een beleefd mailtje sturen met de vraag om de foto te verwijderen van de website. Meer zal er niet echt inzitten (vrees ik).
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Ik zou eens fijntjes vragen waar ze de foto gehaald hebben.
                        En dan : ACTIE!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noa Bekijk bericht
                          Ik zou eens fijntjes vragen waar ze de foto gehaald hebben.
                          Waarop zij zullen antwoorden : we zullen eens informeren maar kan u ons eerst vertellen wat u van plan bent te doen met die foto ?
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

en alsnog proficiat met de publicatie
                            equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Gewoon opbellen, dan moeten ze wel direct antwoord geven.
                              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                              --------

Comment

Working...
                              X