Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : een De Morgen een een Het Laatste Nieuws-lezer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht : een De Morgen een een Het Laatste Nieuws-lezer

Dit is een foto op mijn portfolio : http://supermasj.zenfolio.com/p97260...41F4#690438644

En dit zie ik sinds gisterenavond on-line

Hier is geen goedkeuring voor gevraagd, er is geen bronvermelding en ik heb van geen van beiden reactie gekregen op een mail om uitleg die ik gisterennacht heb verstuurd.

Ik ben bewust amateurfotograaf, en wil geen geld verdienen aan mijn foto's. Maar dit is schending van het auteursrecht (waarschijnlijk zelfs aangeleverd door een freelance), waarop ik zelf ook geen inbraken pleeg (al mijn software is officieel, ik heb geen enkel illegaal gedownload nummer in huis).

Staat deze foto ook in de krant(en)? Die websites zijn vergankelijk.
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Re: Gezocht : een De Morgen een een Het Laatste Nieuws-lezer

Sla ze alvast op, is toch al iets he

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Vergankelijk of niet: dit kan niet.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Schandalig!

Comment

ewel dit had ik toch niet verwacht van een grote krant...

sugar, ik zou zeggen laat hen weten dat ze met de verkeerde te maken hebben
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Hoe durven ze
            Mvg Tim

Comment

Hier reageren:

Het er zeker niet bij laten en een gepaste vergoeding vragen.

Comment

Oh nee, ongelofelijk
                Goed van uw oren maken

Comment

Het kan natuurlijk zijn, dat ze het bij iemand gekocht hebben, dat het bij u gepikt heeft ?