Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vista vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vista vraagje

Hi,

Bij veel PC's wordt wel de Works-Suite meegeleverd, waar wel een Word in zit. Als je in een groot bedrijf werkt moet je ook eens uitzoeken of je niet (erg goedkoop) aan een office licentie geraakt (voor voor amper 50€)...
    ---
    Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
    http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
      Hi,

Als je in een groot bedrijf werkt moet je ook eens uitzoeken of je niet (erg goedkoop) aan een office licentie geraakt (voor voor amper 50€)...
      Ben een beetje zelfstandig (www.kunstschilders.be), dus geen groot bedrijf, vinden wel een oplossing. Op mijn laptop heb ik "word".

Alvast dank.
      Mvg

Comment

Bijna alle HP's krijgen Works meegeleverd, een light-versie van Office.
        Deze versie geeft je recht om voor Office enkel een upgrade aan te kopen waardoor je goedkoop aan een office geraakt.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete
          Maar ja, iedereen geeft dan nog liever geld uit, dan eerste eens eventjes een gratis programma van internet te halen en te kijken of dat niet voldoet.
          Waarom wind je je zo op? Ik ben ook blij dat ik Photoshop gekocht heb i.p.v. met Gimp te klungelen. Laat toch ieder z'n eigen keuze. Het lijkt wel of je bang bent dat Microsoft geld verdient.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
            Waarom wind je je zo op? Ik ben ook blij dat ik Photoshop gekocht heb i.p.v. met Gimp te klungelen. Laat toch ieder z'n eigen keuze. Het lijkt wel of je bang bent dat Microsoft geld verdient.
            Ja, Linda wil ook haar eigen progjes, geen gezever met copiekes van vanalles en nog wat, dat ge niet kunt updaten enz...
            En zij heeft een, sorry DE broek hier aan.
            Mvg.
            PS: Stop er nu mee of ik kan om 21 uur niet on-line zijn om mee het bezoekersaantal te overtreffen.
            (Anders pakt ze vanavond mijn pcke nog af ook)
            Wel allen zeer mercie zenne. !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
              Hi,

Bij veel PC's wordt wel de Works-Suite meegeleverd, waar wel een Word in zit.
              Niet altijd hoor. Want in Works zelf zit ook een tekstverwerker. Bij bepaalde versies van Works wordt de tekstverwerker Word inderdaad meegeleverd.

Maar ik denk dat naar gebruik toe Works minstens even ver van MS Office staat als Open Office (bestandsformaat o.a. niet compatibel met MS Office)
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Om mij aan te sluiten bij enkele eerder posts:
                Kijk eerst eens naar openoffice.org
                Voor 95% van de thuisgebruikers is dit echt voldoende.
                Het is zeker zijn kinderschoenen ontgroeit, want naar ik las werkt de nederlandse overheid er mee.
                100% gratis, vrij van spyware en andere rommelware.
                Voor de mac gebruikers is er neo office met alle zelfde voordelen.
                Happy to be a MACcie
                Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Working...
                X