Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aardgas leverancier.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aardgas leverancier.

Voor welke aardgasleverancier kiezen,zijn er voor of nadelen tussen bv.Nuon,Interelectra,Luminus en misschien nog enkele in Limburg.

Mvg.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

Re: Aardgas leverancier.

Kijk hier eens. Je kan direct je keuze maken.
    Houdt wel rekening met een eventuele opzeg bij je huidige leverancier.

The problem of the male brain:
    On the left side, there's nothing right.
    On the right side, there's nothing left.

Comment

Bedankt voor de link,maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Kan mij niemand iets zeggen over hoe te kiezen voor een energieleverancier,de voor en nadelen.

Mvg.
      Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
      Mijn website.

Comment

De tijd is voorbij van 'vriendendiensten' bij aansluitingen of administratieve problemen. Volgens mij moet je enkel naar je eigen (financies) zien, en de goedkoopste nemen. Ik berekende bvb vandaag mijn jaarlijks verbruik van 2007, en zag dat ik de juiste keuze gemaakt had: voor electriciteit, 215 euro goedkoper dan mijn vorige leverancier, op jaarbasis.
        Als jij bvb veel belang hecht aan 'groene' of 'hernieuwbare' energie, dan kan je hiermee rekeneing houden bij je keuze.
        Als je kiest voor een 'variabele' formule, dan neem je een zeker risico t.o.v. een vaste tariefformule. Zie je nu al weer de bomen, of is het nog één groot bos?
        The problem of the male brain:
        On the left side, there's nothing right.
        On the right side, there's nothing left.

Comment

excallcentermedewerker van luminus aan het woord.

wie moet je kiezen. dat is nu een groot probleem. neem van mij aan waar je ook gaat je er zeker van mag zijn dat je denkt had ik maar voor die andere gekozen. het beste is nu kiezen voor 1 waar je vertrouwen in hebt.want het switchen ven leverancier lijkt gemakkkelijk tot je het effectief doet.
          leveranciers zoals nuon vind ik echter gevaarlijk. ze werken met contracten ven bepaalde duur. ik heb liever dingen waar ik onmiddelijk onderuit kan.
          ik ga ook niet verkondigen dat luminus het grote licht is. daar loopt ook heel veel mis.
          zelf heb ik wel luminus. in deze firma heb ik nog een klein beetje vertrouwen omdat ze voor 50% betsaan uit interelectra(infra)

interelectra is een intercommunale en door de vrijmaking van de energie markt mag een intercommunale geen elek of gas meer verkopen. deze intercommunales hebben dan met behulp van grote investeerders firma's opgericht zoals luminus

na onderzoek op vreg komik toto de cocnclusie dat ebem en essent de goedkopere zijn dan luminus daarna nuon en tot slot electrabel

Comment

Ben ik content dat er bij aansluiting nog geen keuze was.
            Veranderen overweeg ik niet meer, er is wel altijd iets en als je een contract hebt ben je voor een tijd gebonden en kan het goed zijn dat de voorwaarden heel anders liggen tegen dat je effectief overschakelt.
            Heden is de ene goedkoper dan de andere maar volgend jaar kan dit net omgekeerd zijn. Gratis geven ze het u nergens en spotgoedkoop of fortuinen goedkoper zal het niet zijn. Goed als je niets hebt en er eentje moet kiezen maar ik heb in het algemeen overal slechte ervaringen als je met iets van leverancier verandert.
            Net als met de telefoon ... 20 jaar vaste klant en nooit een probleem van werking of facturatie. Nu eens overgeschakeld naar goedkoper en reeds enkele keren zonder telefoon gezeten en ook geen correcte facturatie. Maar ondertussen zit ik wel voor minstens een jaar vast aan de nieuwe provider.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X